וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PwC: ענף המלונאות בארה"ב עבר שינוי יסודי ולא יתאושש לרמות שלפני ספטמבר 2001

דפנה מאור

24.2.2003 / 15:19

התרעות בטחוניות ונפילת שוק המניות פגעו בענף קשות, והרגלי התיירות של הצרכנים האמריקאים השתנו במהותם; השנים הטובות היו החריגות, לפי מחקר חדש



ענף המלונאות בארה"ב עבר שינוי יסודי ולא יתאושש לרמות שלפני ספטמבר 2001, טוען מחקר חדש של חברת פרייס ווטרהאוס קופרס (PwC). לאחר שנתיים של סטגנציה בענף, ההתאוששות המיוחלת עשויה שלא להגיע כלל, כיוון שהרגלי התיירות של הצרכנים האמריקאים השתנו במהותם.



נתונים של בר סטרנס מראים כי ההכנסות לחדר פנוי ירדו ב-2% מתחילת השנה לעומת התקופה המקבילה. נתון זה, המהווה סמן חשוב לענף המלונאות, מרמז כי רשתות בתי המלון עומדות בפני שנה נוספת של הידרדרות.



שנתיים רצופות של דפוסים חדשים הופכות את השינוי לתרבותי במהותו, לטענת עורכי המחקר ב-PwC. לדברי חוקרים מארנסט אנד יאנג, יידרשו שנים רבות כדי שתעריפי הלינה יחזרו לרמות העתק שרשמו ב-1999-2000, של 250 דולר לחדר ללילה בעיר ניו יורק. חוקרים אלו מקשרים בין פריחת שוק המניות לפריחת שוק המלונאות, וטוענים כי היו אלו שנים חריגות במגמה.



התרעות בטחוניות גורמות לירידה של 3.5% בממוצע בשבוע לאחר פרסומן, לפי נתוני PwC. ירידה בביקוש מצד המגזר העסקי, הסובל משנתיים של הידרדרות ברווחים ובהכנסות, היא גורם נוסף הפוגע בענף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully