וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה בדרך ל-50% בספיאנס

שירלי יום-טוב

24.2.2003 / 15:21

הגיעה להחזקה של כ-49% לאחר שרכשה 1.6 מיליון מניות נוספות; דני גולדשטיין ציין בעבר שהמטרה היא לאחד את הדו"חות של פורמולה וספיאנס עוד ב-2003

חברת פורמולה בניהולו של דני גולדשטיין ממשיכה להגדיל החזקותיה בספיאנס, ולהתקדם לעבר המטרה - החזקה של למעלה מ-50% מהון המניות של ספיאנס ושליטה בחברה.

ממסמך שהוגש לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) בימים האחרונים עלה כי לאחר רכישה של כ-1.6 מיליון מניות על ידי פורמולה בחודשים האחרונים, היא מחזיקה כעת כ-48.8% מהון המניות של ספיאנס.

פורמולה מחזיקה כעת 26.8 מיליון מניות ספיאנס מתוך כ-54.9 מיליון מניות מונפקות. ברכישה האחרונה השקיעה פורמולה כ-1.3 מיליון דולר, כלומר רכשה את המניות במחיר ממוצע של 81 סנט למניה.

גולדשטיין ציין בעבר כי המטרה הסופית היא לאחד את דו"חותיה של ספיאנס לתוך אלו של פורמולה וכי השאיפה היא לבצע זאת עוד ב-2003 - מה שלא נראה כמשימה קשה במיוחד לאור הרכישות הנוספות.

פורמולה השקיעה בעבר כ-20 מיליון דולר בספיאנס. 10 מיליון דולר ראשונים הושקעו במארס 2001 ו-10 מיליון דולר נוספים הגיעו בנובמבר האחרון. אם כוללים גם את הרכישות האחרונות שביצעה פורמולה במניות ספיאנס, מדובר בכ-22 מיליון דולר.

חברת התוכנה ספיאנס מספקת כיום פתרונות לענף הביטוח. מחיר מניית החברה עומד כעת על 88 סנט, המשקף לחברה שווי שוק של כ-48 מיליון דולר. ספיאנס תפרסם את דו"חותיה הכספיים לרבעון הרביעי ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully