וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויקסילבר האמריקאית, חברת פורטפוליו של קרן פורטוויו, גייסה 28 מיליון דולר

צורי דאר

24.2.2003 / 15:36

סבב הגיוס האחרון של החברה בהיקף 25 מיליון דולר, לא יצא לפועל; החברה מפתחת טכנולוגיית שבבים ניתנים להתאמה, המשתלבים במכשירים ניידים



חברת הסטארט אפ האמריקאית קוויקסילבר טכנולוג'י (QuickSilver Technology ), השלימה גיוס רביעי בהיקף של 28 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון סיגמה פרטנרס, והשתתפו בו מספר משקיעים קיימים, בהם קרן ההון סיכון הבינלאומית פורטוויו קומיוניקיישנס, המנוהלת מישראל - כך מדווחת חברת המידע להון סיכון VentureWire.



על פי הדיווח, קוויקסילבר צפויה להודיע בקרוב גם על מינויו של דווין אידלה כמנכ"ל החדש של החברה. אידלה שימש מנכ"ל Cspeed, חברת סטארט אפ שפיתחה רכיבים אופטיים. לפני תפקיד זה שימש בתפקידי ניהול בחברת מיצובישי וב-NEC.



קוויקסילבר, שנוסדה בפברואר 1998 וממוקמת בסן חוזה שבקליפורניה, מפתחת טכנולוגיית שבבים ניתנים להתאמה (Adaptive Computing Machine), המשתלבים במכשירים ניידים, כולל בטלפונים סלולריים.



ג'ולי קונסטלר, שותפה בפורטוויו, אמרה ל-TheMarker כי החברה גייסה עד כה קרוב ל-50 מיליון דולר. החברה גייסה בעבר 15 מיליון דולר. לפני כ-10 חודשים התפרסם שהחברה גייסה סבב שלישי בהיקף כ-25 מיליון דולר. למרות הפרסומים, נראה שסבב זה לא יצא אל הפועל בסופו, והחברה הסתפקה בגיוס קטן בהרבה מבעלי מניותיה. בחברה מושקעים לצד פורטוויו גם JP מורגן פרטנרס, נשיונל סמיקונדקטור, לבי ונצ'ר פרטנרס טק פנד קפיטל, צ'רטר ונצ'ר קפיטל ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully