וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאת זוהר מונתה להיות CMO של vcita

18.10.2022 / 11:48

במסגרת תפקידה, זוהר תהיה אמונה על ניהול מערך השיווק של החברה

ליאת זוהר. vcita,
ליאת זוהר/vcita

כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית של חברת vcita, המציגה צמיחה משמעותית, החברה הודיעה על מינויה של ליאת זוהר לתפקיד סמנכ"לית השיווק בחברה.

זוהר מביאה איתה ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום השיווק בתעשיית ההייטק. כמו כן, היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. בתפקידה האחרון כיהנה זוהר כסמנכ"לית שיווק בחברת Camilyo בה הובילה אסטרטגיית go-to-market חדשה. לפני כן, שימשה זוהר כסמנכ"לית שיווק תאגידי בחברת Webpals Groupשם הייתה אחראית בין היתר על בנית אסטרטגיה שיווקית, מיצוב, אופטימיזציות, קידום אורגני, מדיה דיגיטלית, יחסי ציבור, ניהול קבוצת הקריאטיב ועוד.

ליאת נשואה, ואם לשלושה, החלה את דרכה בחברת 888HOLDINGS שם מילאה שורה של תפקידי שיווק. ליאת זוהר מסרה כי: "אני נרגשת להצטרף לחברה שמובילה טכנולוגית את המענה הנדרש לעסקים קטנים ובינוניים ושמחה להירתם למאמץ להנגיש את הפתרון לכמה שיותר בעלי עסקים בעולם באופן ישיר או באמצעות שותפינו עסקים".

מנכ"ל vcita איציק לוי: "חברת ויסיטה מחויבת לספק את הפלטפורמה הטובה ביותר לניהול עסק קטן ובינוני. החברה פונה גם לעסקים קטנים באופן ישיר וגם משווקת את הפלטפורמה לשותפים עסקיים המעוניינים לבנות בעזרתה פתרון ניהול עסקי ולשווק באופן עצמאי. ויסיטה נמצאת בתנופת גידול, ואני בטוח בתרומה המשמעותית של ליאת להגדלת הפריסה של ויסיטה בשווקים השונים ומאחל לליאת ולכולנו המון בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully