וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציירים ועושים טוב: הבקבוקים הוורודים של מי עדן למען ילדי וראייטי

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 13:02

מאז הקמתה ולאורך השנים לקחה קבוצת מי עדן חלק בפרוייקטים קבועים של עזרה לזולת זוהי השנה ה-16 שהחברה מתגייסת עבור ילדי וראייטי ישראל ומשיקה, כמו בכל שנה, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של "הבקבוקים הוורודים" המצויירים ע"י ילדי הארגון

הבקבוקים הוורודים של מי עדן בשתפ עם עמותת וראייטי. יח"צ,
הבקבוקים הוורודים של מי עדן בשתפ עם עמותת וראייטי/יח"צ

במשך השנים עזר ארגון וראייטי לעשרות אלפי ילדים עם אוטיזם, שיתוק מוחין, תסמונת דאון ולקויות אחרות, מכל המגזרים, העדות והדתות, להשתלב שיקומית וחברתית בחברה הישראלית.

ילדי וראייטי הם אלו שעומדים מאחורי הציורים המקסימים שעל תוויות הבקבוקים הוורודים, כשהקונספט הוא "מה שעושה לך טוב".

שיתוף הפעולה בין מי עדן וארגון וראייטי נערך באמצעות חברת אג'נדות לקראת משדר ההתרמה השנתי, שיערך היום (יום שלישי, 18.1) ויועבר בשידור ישיר ברשת 13.

מאז השקת הפעילות, ייצרה מי עדן למעלה משני מיליון בקבוקים ורודים עבור וראייטי, מרכישות הבקבוקים לאורך השנים נאסף סכום של מליוני שקלים, כאשר ההכנסות מפעילות זו מהוות סכום נכבד מהתקציב השנתי של ארגון וראייטי ובכל שנה המהלך מממן למעלה מ-2,700 טיפולים לילדים עם צרכים מיוחדים.

הבקבוקים הוורודים של מי עדן בשתפ עם עמותת וראייטי. יח"צ,
הבקבוקים הוורודים של מי עדן בשתפ עם עמותת וראייטי/יח"צ

ארגון וראייטי ישראל נוסד בשנת 1967 ומאז ועד היום מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם המגיעים מרקע סוציואקונומי בינוני ומטה. תמיכה שנותן הארגון לילדים עוזרת להם לתפקד טוב יותר, לפתח עצמאות, לתקשר, ללמוד ולהתפתח ובסופו של דבר להשתלב בקהילה ובחברה הישראלית.

אלון אלפרוביץ', מנכ"ל קבוצת מי עדן: "גאה ונרגש ללוות את החיבור עם ארגון וראייטי ישראל זו השנה ה- 16 ברציפות. מי עדן רואה בחשיבות מרובה את שיתוף הפעולה עם עמותת וראיטי ששמה לה כמטרה לסייע לילדים עם צרכים מיוחדים. האפשרות לסייע באמצעות בקבוקים שימכרו ויכניסו לעמותה כספים שיאפשירו להעניק לילדים הללו טיפולים וציוד, היא ברוכה ואנו נעשה הכל על מנת להמשיך ולחבור לשיתופי פעולה דומים".

הבקבוקים הוורודים ימכרו על המדפים הממותגים בכל אחד מסניפי רשת סופר-פארם וכן באתר סופר פארם וינתנו למכירה עד ה- 02.11. עלות כל בקבוק 5 ₪ וכל ההכנסות מהמכירה יוקדשו למען ילדי וראייטי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully