וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לחבילות? דואר ישראל מציע ממשק אישי להצגת המשלוחים שבדרך

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 13:51

הזמנתם משלוחים מחו"ל ומרוב חבילות אתם כבר לא זוכרים מה אמור להגיע? אפליקציית דואר ישראל החדשה, מאפשרת לראשונה מבט כולל ומותאם אישית על כל פריטי הדואר שבדרך מהארץ ומחו"ל וכל אלו שנשלחו על ידי הלקוח, בממשק נח וחכם

מידע על כל החבילות. מתוך האפליקציה,
מידע על כל החבילות/מתוך האפליקציה

רגע לפני "חודש הקניות" שיתקיים בנומבבר עם אירועי שופינג מקוון מהגדולים בעולם, משיק דואר ישראל את האפליקציה החדשה ומציע ממשק אישי למעקב אחר חבילות ללקוח, אלו שעתידות להגיע ואלו שהוא שלח בעצמו - אפשרות שתסייע לרבים לעקוב אחר מספר הזמנות שביצע מאתרים שונים וכעת מצויים בתהליך טיפול.

מעבר לתצוגה ברורה, ויזואלית ומפורטת של השלב בו כל חבילה נמצאת במסלול השילוח, נוספה הפניה ישירה לביצוע פעולות רלוונטיות לשלבים השונים, כמו תשלום מיסים או העברת מסמכים נדרשים.

האפשרות החדשה משמשת גם כאמצעי הבטוח ביותר לביצוע פעולות ומסירת מידע. לכן, מומלץ ללקוחות הממתינים לדבר דואר להשתמש ולמסור מידע ישירות באמצעות האפליקציה, ובכך להימנע מהונאות של גורמים המנסים לדלות פרטי תשלום ומידע אישי, באמצעות התחזות לדואר בהודעות מייל וב-SMS.

חידוש נוסף פותח כמענה למציאות בה רבים מאתנו מזמינים מוצרים מאתרים שונים וממתינים לכמה חבילות במקביל, דבר שמקשה על המעקב אחר מה אמור להגיע ומתי. באפליקציית הדואר החדשה, החבילות שבדרך מזוהות עם מספר הפריט ושם האתר ממנו נשלחה החבילה, ולראשונה, גם עם תוכן החבילה, כפי שעודכן בעת ההזמנה והועבר מאתרי הסחר לדואר. לדוגמא, יצוין כי חבילה מאתר מסוים, מכילה צעצועים, תחפושות, פריט ריהוט, ספר או תיק.

זימון תור לסניף. מתוך האפליקציה,
זימון תור לסניף דואר ישראל/מתוך האפליקציה

תמונת מצב מלאה, ויזואלית ומפורטת

"האפליקציה החדשה של דואר ישראל נותנת תמונת מצב מלאה, ויזואלית ומפורטת על כל החבילות שבדרך, כולל הצגת השלב בו כל חבילה נמצאת בתהליך השילוח, הפעולות או התשלומים הנדרשים בתהליך, ולראשונה, גם 'עושה סדר' בכך שניתן להבין באיזו חבילה שהזמנתי מדובר עם התייחסות לתכולה או לסיווג המוצר", אומרת עידית חן, סמנכ"לית טכנולוגיות בדואר ישראל.

היא מוסיפה כי "העובדה שכל אחת ואחד יכולים לראות מיד במסך הבית האישי אם יש להם חבילה בדרך והאם נדרשת פעולה כלשהי כמו תשלום, היא אמצעי ההגנה הטוב ביותר מפני ניסיונות ההונאה והעוקץ שכולנו מכירים, בהודעות מתחזות במייל וב-SMS. פשוט נכנסים לאפליקציה, בודקים אם נדרש תשלום, ובוחרים בתפריט בביצוע הפעולה מבלי להיכנס לקישורים חשודים שנשלחים בהודעות מפוקפקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
הזמנת משלוח. מתוך האפליקציה,
הזמנת משלוח, האפליקציה החדשה של דואר ישראל/מתוך האפליקציה

האפליקציה החדשה מאפשרת ביצוע פעולות וקבלת מידע על מגוון שירותים ומוצרים, בהם:

מידע זמין ומפורט: עם כל מה שצריך עד לקבלת החבילה: מעקב מפורט אחר כל החבילות, כולל ביצוע פעולות נדרשות לשחרור החבילה, הפניה לאיסוף מיחידת דואר אחרת, הזמנת שירותי שליחות עד הבית במקום איסוף מהדואר ועוד.

כל המידע על פעילות יחידות הדואר: תיאום תור בקליק, מידע על שעות פעילות ומיקום של סניפים ובתי עסק בהם ניתן לאסוף חבילות (מרכזי מסירה), ואיתור מיקוד.

מגוון שירותים דיגיטליים לקבלת שירותי דואר מהבית: מבלי שצריך להגיע לסניף, כדוגמת:
'מכתב דיגיטלי' - שולחים דואר רשום דרך האפליקציה, מצרפים קבצים, ממלאים פרטי נמען ומשלמים, והדואר מדפיס ומוסר את הדואר הרשום לנמען.

הכנת חבילה למשלוח מהבית, והזמנת שליח לאיסוף ומסירה לנמען: כבר לא חייבים לעבור בסניף דואר בשביל לשלם ולשלוח חבילה- משלמים על המשלוח בדיגיטל, מדפיסים את הדף עם הברקוד ופרטי הנמען ומדביקים על החבילה, ומוסרים בכל סניף או מרכז מסירה. ניתן גם להזמין שירות איסוף על ידי שליח.

אמצעים ליצירת קשר: במוקד, במייל, בפייסבוק ופניה לשירות בצ'אט.

משלמים מכס בקליק. מתוך האפליקציה,
משלמים מכס בקליק, דואר ישראל/מתוך האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully