וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנדים, טכנולוגיות ונוחות: הקולקציה החדשה של סקצ'רס משלבת ערכים

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 14:38

הקולקציה החדשה של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס (SKECHERS), מציג קולקציה מגוונת ואמיצה בשילוב הדפסים וצבעים מפתיעים תוך שאיבת השראה מטרנדים עכשוויים בעולם, שילוב טכנולוגיות מתקדמות ושמירה על ערכי המותג

סקצרס, נעל גבר 400 שקל, נעל אישה 350 שקל. עופר חג'יוב,
סקצרס, נעל גבר 400 שקל, נעל אישה 350 שקל/עופר חג'יוב

קולקציית סתיו חורף 22-23 של המותג סקצ'רס נחלקת לשתי קטגוריות מרכזיות ומקדישה את מרבית תשומת הלב לנוחות ולשילוב טכנולוגיות מתקדמות.

קטגוריית LIFESTYLE - נעליים אופנתיות ליום-יום הכוללות קולקציות שנותנות מענה למי שרוצה נעליים טרנדיות יותר עם שיתופי פעולה של מעצבים מוכרים, צבעים נועזים ועוד.

קטגוריית PERFORMANCE - קולקציה הכוללת נעליים מקצועיות המיועדות לסוגי ספורט שונים כגון: ריצה, הליכה, אימונים בחדר כושר, אימונים בתנאי שטח ועוד, בשילוב טכנולוגיות רבות התומכות בכף הרגל.

סקצ'רס, מחיר הנעליים: 320 שקל. עופר חג'יוב,
קולקציית הנעלים של המותג סקצ'רס לסתיו חוף 2022/23/עופר חג'יוב

קטגוריית LIFESTLE

MARK NASON - קולקציית נעלי הפרימיום בשיתוף פעולה של המעצב האמריקאי מארק נייסון (Mark Nason). הקולקציה בהשראת זרם הרוק אנד רול של הסבנטיז. הנעליים מעוצבות באיטליה מחומרים איכותיים תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים עם האיפיון המרכזי: סוליות גאומטריות בצורות מדליקות שהפכו מזוהות עם שמו של המעצב. רוב הנעליים בקולקציה מצוידות בגפה סרוגה עם טכנולוגיות סריגה חדשניות ומדרסי Memory Foam Lux, טכנולוגיה הזוכרת את תצורת כף הרגל הייחודית ומתאימה עצמה אליה.

UNO - הקולקציה הפופולארית שהפכה לבסט סלר עולמי, משלבת אופנה וטרנדים לצד נוחות בלתי מתפשרת. הנעליים כוללות סוליה בטכנולוגיה Skech-Air -בעלת כרית אוויר גלויה המספקת גובה, תמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Air-Cooled Memory Foam® - טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל, מתאימה את עצמה אליה וכן שומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום.

STREET - קולקציה השואבת השראה מהטרנדים החמים ומאופנות רחוב משתנות ומשלבת נעלי סניקרס עם צבעים זרחניים וגזרות שונות, עקבי וודג' ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סקצ'רס, 320 שקל. עופר חג'ייב,
סקצ'רס, 320 שקל/עופר חג'ייב

קטגוריית Performance

נעליים מקצועיות לכל פעילות ספורטיבית אפשרית החל מהליכה וריצה בחדר הכושר עד הליכות וריצות במרתונים ובשטח, אימונים בחדר כושר ומחוצה לו ועוד.

GORUN - קולקציית GOrun נותנת מענה למגוון רחב של לקוחות, מחובבנים ועד אצנים מקצועים, מנעליים לריצות קצרות, ארוכות, לאימונים בחדר כושר ולריצות מרתון. נעליים מקולקציה זאת מעוצבות עם מיטב הטכנולוגיות בכל חלקי הנעליים - גפה, רפידה וסוליה. הסוליות עמידות יותר, סופגות השפעה ומגנות על כף הרגל, ובו זמנית גם קלות משקל. הרפידות בנעליים אלו תומכות בכף הרגל מה שמשמר אנרגיה ומבטיח נוחות לאורך כל האימון.

Glide-Step - השילוב המושלם בין אופנה לחדשנות טכנולוגית. הסוליה גמישה ובעיצוב גיאומטרי מיוחד המספקת שיכוך, תאוצה טבעית ותמיכה בכל צעד. הנעליים בעלות גפת מש נושמת וגמישה ונמתחת בהתאם למבנה כף הרגל. הנעליים מתאפיינות בכך שהן קלות משקל כמו נוצה ובעלות טכנולוגיות גם בפרידה השומרות על אוורור.

GOWALK - קולקציה ייעודית של נעלי הליכה עם טכנולוגיה חדשנית התומכת בהליכה ממושכת. הרפידות בנעליים מיוצרות מחומר ה "זוכר" את תצורת הכף הרגל, מתעצבות בהתאם למבנה האנטומי שלה ובכך מספקות תמיכה מלאה בכל צעד ומקלות על הליכה או עמידה ממושכת על הרגליים. הסוליות המיוחדות מספקות תמיכה נוספת ומקנות שיכוך ותחושת רכות לכף הרגל בזמן ההליכה.

נעלי GOWALK הן פריט מאסט במיוחד לאלו שעומדים על הרגליים ברוב שעות היום, לצועדים בהליכות ארוכות, לחובבי טיולים, למטיילים בחו"ל ועוד וככאלו הפכו לבסט סלר ברחבי העולם ומזוהות ביותר עם המותג. מגוון הדגמים עשיר ורחב ומתאים לכל סגנון ספורטיבי: החל מסניקרס קלאסיות ועד נעלי סליפ און ללא שרוכים, המאפשרות נעילה קלה ומהירה ונוחות מרבית.

סקצרס, מחיר נעליים 320 שקל. עופר חג'יוב,
קולקציית הנעליים של סקצרס, מחיר נעליים 320 שקל/עופר חג'יוב

טווח מחירים: 220-450 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר https://www.skechers.co.il/ ובחנויות הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully