וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי ברמן ישמש מנכ"ל מועצת המכינות הקדם צבאיות

19.10.2022 / 9:52

ברמן מחליף את דני זמיר שמסיים את תפקידו בתום למעלה מ-8 שנים

אבישי ברמן. יחצ,
אבישי ברמן/יחצ

מועצת המכינות הקדם צבאיות מודיעה היום (ד') על מינוי מנכ"ל חדש למועצה - אבישי ברמן, בן 43, נשוי ואב לחמישה, תושב ירוחם, רס"ן במילואים, מייסד וראש המכינות בערבה, בעל תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן גוריון.

ברמן נכנס לתפקיד המנכ"ל ומחליף את עו"ד דני זמיר שסיים קדנציה בת למעלה מ-8 שנים. זמיר יחל בקרוב בתפקידו החדש כמנכ"ל המרכז החינוכי בית יגאל אלון שלשפת הכנרת.

המנכ"ל הנכנס, אבישי ברמן: "אני רואה זכות גדולה ואחריות גדולה להיכנס לתפקיד המנכ"ל של מועצת המכינות, ולהוביל, יחד עם עשרות ראשי המכינות הקדם צבאיות מדן ועד אילת, את אחד המפעלים החינוכיים החשובים ביותר לעתידה הציוני, היהודי והדמוקרטי של מדינת ישראל. אמשיך לחזק את המפעל המשותף- מכינות תורניות, חילוניות ומעורבות הפועלות ביחד למען העתיד של כולנו, ויחד נפעל להגדלת המפעל וגיוונו תוך שימת דגש על הגשמת הבוגרים בשירות הצבאי והאזרחי שאחריו. זאת הזדמנות להודות לדני זמיר, מעמודי התווך של עולם המכינות הישראלי, על 25 שנותיו בעולם המכינות ובתוכן 8.5 שנים כמנכ"ל המועצה בהם בנה וביסס את מפעל המכינות"

דני זמיר: "אני מסיים פרק של 25 שנים ברציפות בבניין עולם המכינות שהפך להיות מודל יוצא דופן לפעולת עומק משותפת של גופים למרות היותם בעלי תפיסה אידאולוגית ורקע מגוון ולעיתים מנוגד: ימין ושמאל, דתיים וחילונים, מתנחלים, יישובים כפריים ערים וערי פיתוח. במכינות יש כיום מקום לכולם לאחר תהליך מושקע של שינוי פני המכינות שעסקנו בו: שליש מהחניכים מגיעים מהפריפריה החברתית 15% יוצאי הקהילה האתיופית, עשרות צעירים עם צרכים מיוחדים, בני ישראלים מחו"ל ועוד. גם עולם הבטיחות של המכינות שונה היום לחלוטין לאחר השקעה אדירה מצד המועצה בעקבות אסון מכינת בני ציון בנחל צפית".

זמיר הוסיף: "אבישי ברמן הוא מינוי מצוין שמחויב כמוני לתפיסה המשימתית המשותפת של כלל המכינות הקדם צבאיות בישראל. אני אסיר תודה למכינות וראשיהן ולמטה המועצה על הסיוע בבינוי המועצה והמכינות בתקופה ארוכה הזו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully