וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: תורמים, מתחדשים ומשיקים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 13:15

במותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן משחקים באור וצל, בהודיס מצדיעים לטבע, SOFWAVE מביאה גאווה לישראל, וגם: אוכלים ונהנים בשוק האוכל בדיזינגוף סנטר ואליזבטא פרנקי מביאה את איטליה לישראל

מבריטניה באהבה קולקציית סתיו חורף של סופרדריי. יח"צ,
מבריטניה באהבה: קולקציית סתיו חורף של סופרדריי/יח"צ

מבריטניה באהבה

המותג הבריטי סופרדריי משיק את קולקציית סתיו חורף 2022-23 עם מספר קבוצות.

CODE מתמקדת באסתטיקה, עם נגיעות צבע ודגש של מיתוג הלוגו על-גבי כל אחד מהפריטים האייקונים של המותג ביניהם: סווטשירטים, חולצות טי ומעילים. המעילים האייקונים של המותג מעוצבים מחדש וזוכים להתייחסות לאני מאמין של קולקציית הקוד האייקונית ודגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים, מרופדים ונעימים למגע.

קולקציית CODE משלבת סגנון מודרני בדגש על גימורי פרימיום; Original & Vintage and DRY -הסיפור של סופר דריי התחיל בחנויות הוינטג' של לונדון וצמח מהאהבה לעיצובים קלאסיים בהשראה אמריקנית. הקולקציה בנויה על סימני המיתוג האייקונים של סופרדריי עם מגוון טכניקות ותהליכים המעניקים פריטים תחושה של חנות יד שנייה אקלקטית. בקולקציה מגוון פריטים בהשראת וינטג', הדפסים ייחודים, ג'ינסים אורגניים וסניקרס מבדים טבעוניים.

STUDIOS - קולקציית פריטי יומיום הזוכים ללוק יוקרתי וייחודי, הקולקציה מחדדת את הסגנון הנקי והעכשווי ועושה שימוש בצבעי יסוד, יש בה מסריגי פרימיום ועד ג'ינסים נצחיים, קולקציית הסטודיו מדגישה את המראה הלא מתאמץ של חולצות, שמלות נינוחות, ג'קטים ומעילי פרימיום. פלטת הצבעים היא מונוכרמטית בשילוב הדפסי מפתח כמו: מנומר, פייזלי וצורות גאומטריות. קולקציית הסטודיו משלבת קוד בסגנון קלאסי עם רוח רוקנרול ללוק המשלב יוקרה ושיק

Performance Sport - היא קולקציית בגדי הספורט של המותג ומתמקדת בביגוד רב שימוש שעוצב במיוחד לאימוני אינטנסיביים וסיבולת, הקולקציה מעוצבת מבדים גמישים, תומכים ומנדפי זיעה על-מנת לאפשר חופש תנועה אולטימטיבי בכל פעילות ספורטיבית. בקולקציה ג'קטים, נעלי ריצה, חולצות ומעילים אשר עוצבו ותוכננו לכל שלב באימון למתן נוחות מוגברת, תוך התמקדות בטכנולוגיה.

מבריטניה באהבה סופרדריי חורף 2022-2024. יח"צ,
עוד מבריטניה: סופרדריי חורף 2022-2024/יח"צ

איטלקיה בכיכר

מותג היוקרה של מעצבת האופנה האיטלקיה אליזבטא פראנקי משיק בימים אלה את קולקציית סתיו-חורף 23 עם הצדעה לגזרות קלאסיות, צבעים מדויקים ובגדים בתפירה עילית.

פראנקי ידועה כמעצבת פמיניסטית, מהחלוצות שב-2012 ויתרה על פרוות אמיתיות ועברה לפרוות סינטטיות. בחודש מרץ השנה, המותג כיכב בשבוע האופנה במילאנו.

פריטי הקולקציה כוללים גזרות קלאסיות ונשיות, שמלות צמודות לגוף, חולצות נשיות, מכנסיים בגזרה ישרה, בדים איכותיים בצבעים טרנדיים ביניהם: ירוק, אדום, ורוד, שחור ולבן ופרינטים, הכל בתפירה איכותית.

להשלמת הלוק מוצעת קולקציית נעליים, תיקים, תכשיטים ביניהם עגילים ושרשראות. להשיג בחנות המותג בכיכר המדינה בתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איטלקית בכיכר שיק באליזבטא פרנקי. רונן חריסטופוב,
איטלקית בכיכר - שיק באליזבטא פרנקי/רונן חריסטופוב

מצדיעים לטבע

HOODIES ממשיכה את הקו הבייסיק של המותג ומשיקה לכבוד הסתיו חליפות מכנסיים עם שסע קדמי קטן ובלייזר מבד וופל 80% כותנה ב-5 גוונים: בז' טבעי, ירוק פלפל, שחור קלאסי, אפור מלאנג' ואפור מרנגו.

עוד בקולקציה בלייזריים מכותנה בגזרת אוברסייז ב-4 צבעי אדמה: ירוק נייטרלי, שחור קלאסי, שמנת ובז' טבעי, מכנסי כותנה, סריגי גולף דקיקים ונשפכים וחולצות גולף דקות עם הדפסי ALL OVER בהשראת שנות -60, השראות נוספות לקולקציה מגיעות מהטבע והאדמה.

מצדיעים לטבע בהודי'ס. אהוד שגב,
מצדיעים לטבע בהודי'ס/אהוד שגב

משחקי אור וצל

מותג תכשיטי היוקרה ה. שטרן, משיק את קולקציית PRISMAS שהיא משחקי זוויות של אור וצל, הקולקציה נוצרה בהשראת זוויות היוצרות צורות גאומטריות מסקרנות וחוקרת את הפריזמות השונות שדרכן ניתן להתבונן על החיים - גאות ושפל, אור וחושך, זהב ויהלומים. בקולקציה טבעות, עגילים, שרשראות וצמיד בזהב אצילי-זהב בגוון שמפניה הבלעדי למותג 18 קראט, לתכשיטים נראות אבסטרקטית ושילוב משחקי אור נוצץ מול צל מסתורי.

להשיג באתר ובחנויות: ובחנויות: קניון רמת אביב, מלון דן תל-אביב, מלון הילטון תל-אביב, גרנד קניון חיפה, שדרות ממילא ירושלים, קניון הזהב ראשון לציון, נתב"ג.

משחקי אור וצל קולקציית prismas לה. שטרן. יח"צ,
משחקי אור וצל, קולקציית prismas לה. שטרן/יח"צ

פורצת דרך

גאווה ישראלית בתחום היופי, SOFWAVE הישראלית-יצרנית מכשור רפואי לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר, פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך בעולם הרפואה האסתטית ומשיקה לראשונה בישראל מכשיר חדשני למיצוק עור הפנים והצוואר, הרמת גבות וסנטר, שיפור נראות העור בפרוצדורה לא פולשנית בטיפול אחד ללא זמן החלמה.

טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג של מכשיר ה- SUPERB™ Synchronous Ultrasound Parallel Beam, מבוססת קרני אולטרסאונד ומאושרת FDA הישראלית, הוא הושק לראשונה בארה"ב ב-2019 וזכה באהדת מובילי הדעה והרופאים המומחים מהתחום וצבר פרסים בינלאומיים יוקרתיים.

המכשיר פועל על אנרגיית אולטרסאונד העוברת במדויק דרך שכבת העור החיצונית, מחממת בטמפרטורה הנכונה ביותר את רקמת העור במרכז הדרמיס, בעומק 1.5 מ"מ ובכך מונעת פגיעה ברקמות שומן, עצבים וכלי דם. אזורי הטיפול בדרמיס נחשפים לפולסי אולטראסאונד בעוצמה גבוהה, אשר מחממים את איזורי הטיפול לטמפ' של 65-70C ͦ-חימום מבוקר המייצר סטימולציה יעילה הגורמת לעור לייצר כמויות משמעותיות של קולגן ואלסטין, SOFCOOL™-מנגנון הקירור המשולב במכשיר, מגן על שכבת העור העליונה ומבטיח שלא ייגרם נזק לשכבה החיצונית של העור.

סופווייב ביצעה ומבצעת בעזרת מנתחים פלסטיים ודרמטולוגים מובילים בארה"ב ובאירופה, מחקרים קליניים עם מאות מטופלים כדי להוכיח את יעילות ובטיחות המוצר, ניסויים ששימשו בין היתר לקבלת אישורי FDA למוצר ולהמשך פיתוח אפליקציות נוספות כמו טיפול לא חודרני בצלוליט, צלקות אקנה ומיצוק העור בברכיים ובזרוע באפליקציה לא חודרנית וללא השבתה של המטופל/ת.

פורצים דרך sofwave הישראלית משיקה מכשיר רפואי. יח"צ,
פורצים דרך: sofwave הישראלית משיקה מכשיר חדש/יח"צ

מה קרה למקרמה

המקרמה עושה קאמבק במותג רשת עצמל'ה, הרשת המתמחה מעל 25 שנה בריהוט לחדרי ילדים ונוער, משיקה לראשונה קולקציית מקרמה חדשה לבית, המתכתבת עם סגנון הבוהו-שיק שהולך וצובר תאוצה בעיצוב הבית.

האלמנטים הבולטים הם בעיקר חומרים טבעיים, טקסטורות רבות ומשתנות, חפצי אמנות וצמחים מגוונים, עם נגיעות אתניות. ליין המוצרים כולל: הדום ישיבה מקרמה לחדר ילדים ונוער, מראה עגולה תלויה מקרמה, מתלה מקרמה עם כיס, מתלה מקרמה משולש, כריות נוי מקרמה מרובעות ומלבניות, מדף נתלה מקרמה, מובייל מקרמה כוכב וירח. להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין של הרשת.

מה קרה למקרמה עצמלה מתלבשת על הבית. שחר פליישמן,
מה קרה למקרמה? עצמלה מתלבשת על הבית/שחר פליישמן

ערכה ועזרה

חברת נווה פארמה יצרנית מוצרים הנותנים פתרון לבעיות נפוצות ושיפור איכות החיים ושמירה על הבריאות, משיקה מארז הכולל: פלאמאדרם- FLAMADERM-תרסיס עזרה ראשונה לטיפול בכוויות;

מגנוקאר-קומפרס מגנזיום להורדת נפיחות, בצקות במקרים של מכות, נפילות, טחורים ועוד; אלקטרורייס-תערובת אלקטרוליטים על בסיס אורז לטיפול ומניעת התייבשות בעת שלשולים במבוגרים, ילדים ותינוקות; מרמייד-תרסיס מי-ים טבעי ללא חומר משמר לשמירה על היגיינת האף ולהקלה על גודש באף; אוטיקגארד בייבי-תרסיס להקלה בדלקת, כאבים גירוי או גרד באוזניים; נווה וויז'ן-IRRITATED EYE-טיפות עיניים, ללא חומר משמר להקלה מהירה במצבי אלרגיה, גרד ואי נוחות בעין; אטמי אוזניים לטיסה ללא כאבי אוזניים.

להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם ללא מרשם רופא.

ערכה ועזרה נווה פארמה משיקה מארז מיוחד. יח"צ,
ערכה ועזרה. נווה פארמה משיקה מארז מיוחד/יח"צ

חידושים מתוקים

הקיץ אמנם מאחורינו אבל זה לא אומר שצריך להתנזר מגלידה, גלידות נסטלה משיקה תחת סגמנט חבילות הפרימיום לבית, 3 פיינטים טעימים של המותגים האהובים מילקה ואוראו.

מותג מילקה מתרחב עם פיינט גלידת מילקה וניל וליבת שוקולד חלב קרמית ופיינט גלידת מילקה קרמל עם ליבת שוקולד עשירה. אוהבי OREO ייהנו מגלידות נסטלה את פיינט גלידת אוראו עם מיני אוראו ושברי עוגיות.

חידושים מתוקים גלידות נסטלה משיקה. יח"צ,
גלידות נסטלה משיקה חידושים מתוקים/יח"צ

המסע לגואטמלה

בהמשך להצלחה המסחררת ב-2021, קפה סטארבקס המשווק על-ידי אסם נסטלה בישראל, מרחיב את מגוון התערובות ומשיק תערובת חדשה: קפסולות סטארבקס גוואטמלה בקלייה בהירה שכמו סטארבאקס סאני דיי שזכה לביקורות מדהימות מהישראלים, פונה למעדיפים לשתות קפה עדין יותר בטעמים מתקתקים בעלי נוכחות.

התערובת החדשה בעוצמה 5, מעניקה חוויית קפה עם פרופיל טעם אנין וסיומת נקיה, הקפסולות מתאימות להכנת אספרסו ולונגו, הקפסולות מתהדרות ב-3 סוגי קלייה: בהירה, בינונית וכהה הנותנים מענה רחב לצרכים השונים.

בקטגוריית הקלייה הבהירה נמצאות תערובות קפה שמעוררות את החושים ברכות, הטעם שלהן הוא של קליה עדינה ומרומזת ויש להן גוף קל ועדין והן מתאימות במיוחד לאנשים שלא אוהבים קפה חזק; קלייה בינונית נמצאת באמצע טווח הקלייה של סטארבקס, תערובות הקפה השייכות לקטגוריה זו מאוזנות, בעלות חמיצות נמוכה וטעם עשיר; בטווח הקלייה הכהה נמצאות תערובות קפה בעלות גוף מלא יותר, עוצמה חזקה של טעמים, ומאפייני ריח וטעם מודגשים של הקלייה.

הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה בהירה. זהו המוצר ה-11 בסדרת הקפסולות המבוססות על התערובות המפורסמות של המותג הנמכרות בעולם. להשיג ברשתות השיווק והפארמים.

המסע לגואטמלה קפה סטארסקס מרחיב. סטודיו אסם,
המסע לגואטמלה: קפה סטארבקס מרחיב את הליין/סטודיו אסם

שוק האוכל מתרחב

עייפתם מבישולי החג ומחפשים אוכל מוכן? שוק האוכל של דיזנגוף סנטר שהוא מהראשונים בישראל, חוגג 25 ומצרף 10 דוכנים חדשים בנוסף לכ-40 הדוכנים המציעים מגוון רחב ועשיר של מאכלי עדות וטרנדים קולינאריים.

בין הדוכנים החדשים: הצ'ונטיה של סורוצקין: אוכל ביתי, טרי וטעים - מעדנייה ויראלית שזוכה לעניין רב באינסטגרם; ממתקים של פעם מבית השוקולטיירית עדי אנדולט, ממתקים הנרקחים בעבודת יד לפי שיטות הכנה מסורתיות מחומרי גלם משובחים; OLALA -מקרון בוטיק, מקרונים העשויים מקמח שקדים (ללא גלוטן) בעבודת יד ומרכיבים אמיתיים בלבד וללא תמציות;

בורקס רמלה: מאפה טורקי שהתחיל את דרכו בשנות ה-50 בעגלה קטנה בשוק רמלה, מתמחה בעיקר בבורקס טורקי שהבצק שלו עובר לישה ארוכה, כדי להשוות לו טעם מיוחד ולצידו ביצה קשה, חמוצים ורסק עגבניות או פלפלים חריפים; המאפה הבוכרי: מיטב המאפים הבוכרים והלחמים ביניהם: גושגיג'ה (סמסה)-מאפה בוכרי עדתי במילוי בשר טלה או בקר, בצל ותיבול בוכרי מסורתי, יש גם גרסאות צמחוניות, צ''יבורק-כיסון בצק מטוגן בשמן עמוק במילוי בשר טחון מתובל עם עשבי תיבול, בילישי-סופגנייה בוכרית, כיסון בצק במילוי בשר טחון ובצל מגורד עם תיבול בוכרי מסורתי;

הטוניסאי של אלי: מסעדה טוניסאית, קטנה וביתית בעיר רמלה, בה נמכרות לחמניות מטוגנות ואווריריות בשם "פריקסה"; טרופיקו: בר בריאות באווירה טרופית עם שייקים מפירות וירקות טריים ללא תוספות סוכר או חומרים משמרים, אסאי- מקפא אסאי טבעוני עם מגוון תוספות לבחירה אישית, מוזלי-יוגורט, גרנולה ופירות, מגשי פירות מעוצבים; כנאפה ובקלאווה מעוספיה בעבודת יד; בירה LELA: אלי (אליקו) בכר.; סלטי הסנטר: סלטים טריים בעבודת יד לצד חלות טריות עם שניצלים.

להשיג בדיזינגוף סנטר או בשירותי המשלוחים משלוחה ותן ביס של Wolt.

שוק האוכל המתחדש בדיזנגוף סנטר. רן בי,
שוק האוכל המתחדש בדיזנגוף סנטר/רן בי

גורים הם החיים

'רויאל קנין'-יצרנית צרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים וממובילי נתח השוק של מזון לחיות מחמד, משיקה קמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון" לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים והתפתחותיים בשלבים הראשונים לחיי הגור.

הקמפיין המיועד לבעלי גורי כלבים וחתולים או למי שבכוונתו לאמץ ובא במטרה לעודד ולהדריך לאימוץ אחראי ולהסביר על חשיבות הרגלי תזונה נכונים התומכים בבריאות חיות המחמד כבר משלב הגורות. הקמפיין מלווה בהשקת מארזי שקי מזון חדשים עם פורמולה משודרגת, שבאה לידי ביטוי בשילוב אצות ושמן דגים במקום שמן דגים בלבד, מתוך מחויבות החברה לקיימא ושמירה על הסביבה באמצעות הפחתת השימוש בדגה הימית.

המארזים מותאמים לגזעים שונים של כלבים ולחתולים, כחלק ממחויבותה של החברה לפתח ולהציע מוצרים המתאימים לצרכיו הייחודיים של כל כלב וחתול, בהתאם לגיל, אורח החיים, גודל, או גזע, על-מנת לתרום לבריאותם ולשפר את איכות חייהם. המארזים השונים מכילים בין היתר שק מזון יבש לשלב הגורות, שני פאוצ'ים של מזון רטוב מותאם, אביזרים, קערת מזון, רצועה לגורים, כדור משחק לגורי חתולים ועלון מידע לגורים.

להשיג את המארזים בחנויות נבחרות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ .

גורים הם החיים רויאל קניון דואגת לגורים. יח"צ,
גורים הם החיים: רויאל קניון דואגת להם/יח"צ

הכל ורוד

חברת אורגניקזון המתמחה בייבוא ובשיווק מוצרים אקולוגיים, תתרום במהלך חודש אוקטובר-חודש המודעות לסרטן השד, 50% ממכירות המוצרים הורודים. התרומה כוללת את כל הקטגוריות בהן פועלת החברה וההכנסות יעברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע" המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן.

בין המוצרים הוורודים מוצרי מותג הטיפוח :ecoLove שמפו טבעי, מרכך טבעי, סבון גוף טבעי, סבון שמן זית אורגני, קרם ידיים, קרם גוף לעור יבש וגם סוכריות אורגניות בטעם פירות אדומים, מברשת שיניים ורודה מבמבוק ועוד. להשיג ב"בשבילנו"-חנות און ליין אקולוגית שקמה במטרה לתת פתרון נגיש לצרכנים המעדיפים להשתמש במוצרים ובמותגים אורגניים, טבעיים, טבעוניים וידידותיים לסביבה, תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים וחברתיים.

פעילות "הבקבוקים הוורודים" של מי עדן למען ילדי וראייטי מושקת זו השנה ה-16 תחת הקונספט "ילדי וראייטי מציירים מה שעושה לך טוב", עם בקבוקים שעל התוויות שלהם ציורים של ילדח וראייטי

מאז השקת הפעילות, ייצרה מי עדן למעלה מ-2 מיליון בקבוקים ורודים עבור וראייטי, לאורך השנים נאסף סכום של מיליוני שקלים, כאשר ההכנסות מהוות סכום נכבד מהתקציב השנתי של ארגון וראייטי. בכל שנה המהלך מממן למעלה מ-2,700 טיפולים לילדים עם צרכים מיוחדים. להשיג בכל סניפי רשת סופר-פארם ובאתר עד ה- 02.11.

הבקבוקים הוורודים של מי עדן בשתפ עם עמותת וראייטי. יח"צ,
הבקבוקים הוורודים של מי עדן בשיתוף עם עמותת וראייטי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully