וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ענן המחשוב של גוגל יתרום 7.6 מיליארד דולר לתמ"ג"

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 13:44

Google Cloud משיקה היום את אזור הענן החדש של Google בישראל. בועז מעוז, המנכ"ל: "אנחנו נרגשים להמשיך לקדם את המחויבות שלנו למדינת ישראל ולהכריז היום שאזור Google Cloud החדש בישראל פתוח"

מחשוב ענן. ShutterStock
מחשוב ענן (אילוסטרציה): האם אזור הענן של גוגל בת"א אכן יכניס מיליארדים לקופת המדינה?/ShutterStock

Google Cloud משיקה היום את אזור הענן (Region) החדש של Google בישראל. ישראל ידועה כאומת הסטארט-אפים, ומהווה מזה זמן רב מוקד של חדשנות טכנולוגית עבור סטארטאפים ועבור Google כאחד. הענן הישראלי של Google ינגיש את החדשנות ממגזר הסטארטאפים לתעשיות אחרות, יאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית וייצור מקומות עבודה חדשים.

על פי הודעת גוגל, ענן ישראלי מקומי יאפשר שירותי מדינה חדשניים לאזרח, שישפרו את חוויית השירות של האזרחים.

Google אף ערכה לאחרונה מחקר באמצעות AlphaBeta Economics (חלק מ-Access Partnership) ממנו עולה הערכה שעד שנת 2030, Google Cloud Region בתל אביב יתרום במצטבר 7.6 מיליארד דולר לתמ"ג של ישראל ויתמוך ביצירת 21,200 מקומות עבודה בשנה זו בלבד.

אזור הענן של Google בישראל (me-west1), מצטרף לאזורי הענן של גוגל ברחבי העולם, ומספק שירותים בביצועים גבוהים וזמן השהייה נמוך, לארגונים בכל הגדלים ומכל התעשיות. כעת, כשאזור הענן בישראל הוא חלק מהרשת הגלובלית של Google Cloud, הוא יעזור לארגונים מקומיים להתחבר למשתמשים ולקוחות ברחבי העולם, וכן יאיץ חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית בכל מגזרי הכלכלה.

בשנה שעברה נבחרה Google Cloud לספק לממשלת ישראל שירותי ענן ציבוריים כדי לסייע בטרנספורמציה הדיגיטלית של המדינה, ובכך להתוות דרך ברורה לענן עבור משרדי ממשלה, גופים ממשלתיים וחברות פרטיות הפועלות בתעשיות מוסדרות. שירותי Google Cloud יאפשרו לממשלה לפשט את השירות לאזרחים, ליצור גישה אחידה לאבטחה, לשמור את המידע בתוך גבולות המדינה ולעמוד בדרישות רגולטוריות, וכן לשפר את אבטחת המידע.

במשך מספר שנים הגדילה גוגל את הנוכחות המקומית של עובדי Google (גוגלרים) הן בתל אביב והן בחיפה כדי לתמוך במספר הגדל של לקוחות החברה, וכן להביא תרבות של חדשנות לכל מגזר במשק. מטכנולוגיה, קמעונאות, מדיה ובידור ועד שירותים פיננסיים ומגזר ציבורי, כיום, כך על פי החברה, "ארגונים מובילים רואים ב-Google Cloud כשותפת החדשנות המהימנה שלהם".

גוגל - בניין. Unsplash
גוגל. ינגישו את החדשנות לכלל אזרחי ישראל?/Unsplash

כראייה, מביאה גוגל מספר עדויות של בכירים שמסתייעים בשירותי הענן שלה.

"עם Google Cloud אנחנו משנים את הדרך שבה מיליוני אנשים קוראים וכותבים,באמצעות הגשת מודלי שפה, על גבי פלטפורמת ה-GPU המתקדמת ביותר המציעה ביצועים, זמינות וגמישות ללא תחרות", אמר אורי גושן, מנכ"ל AI21 Labs.

"PayBox מפוקחת על ידי בנק ישראל ומתארחת בענן באופן מלא. Google Cloud מספקת לנו את הכלים הדרושים כדי לעמוד בכללי הרגולציה והתחייבויות האבטחה, כמו גם גמישות וזריזות כדי לשרת את מיליוני הלקוחות המסתמכים על האפליקציה שלנו מדי יום", אמר דימה לויטין, מנהל מערכות מידע, Paybox.

בגוגל הבהירו כיצד מסייעת הטכנולוגיה לגופים וחברות כגון אלה. לדברי החברה, שירותי הענן מסייעים:

● להבין נתונים טוב יותר ולהשתמש בהם: Google Cloud עוזרת ללקוחות לקבל החלטות טובות יותר באמצעות פלטפורמת דאטה אחידה. אנחנו עוזרים ללקוחות להפחית את המורכבות ולשלב נתונים לא מובנים ומובנים - בכל מקום שבו הם נמצאים - כדי לייצר תובנות חשובות במהירות ובקלות.

● להקים תשתית פתוחה לצמיחה: כאשר לקוחות עוברים ל-Google Cloud, הם מקבלים פלטפורמה גמישה, מאובטחת ופתוחה, שמתפתחת יחד עם הארגון שלהם. המחויבות שלנו ל-multicloud, ענן היברידי וקוד פתוח מציעה לארגונים את חופש הבחירה, ומאפשרת למפתחים שלהם לבנות מהר יותר.

● ליצור סביבת עבודה שיתופית: בסביבת העבודה ההיברידית של היום, Google Cloud מספקת את הכלים הדרושים כדי לשנות את האופן שבו אנשים מתחברים, יוצרים ומשתפים פעולה.

● מערכות ומשתמשים מאובטחים: מכיוון שכל חברה חושבת מחדש על מצב האבטחה שלה, אנחנו עוזרים ללקוחות להגן על הנתונים שלהם באמצעות אותה תשתית ושירותי אבטחה ש-Google משתמשת בהם לפעילותה שלה.

● לבנות עתיד נקי יותר ובר קיימא: Google היא carbon neutral עבור פעילותה מאז 2007, ואנחנו עובדים על כך שנוכל לפעול על אנרגיה נטולת פחמן לחלוטין עד 2030. כיום, כאשר לקוחות פועלים באמצעות Google Cloud - הענן הנקי ביותר בתעשייה - האנרגיה שמניעה את עומסי העבודה שלהם מותאמת ל-100% אנרגיה מתחדשת.

בגוגל הוסיפו: "אנחנו נרגשים לראות מה ייבנה באמצעות ה- Google Cloud Region החדש בישראל. נחגוג את ההשקה של ה- region ב-9 בנובמבר, באירוע בתל-אביב שישודר אונליין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully