וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג סלולר חדש מבית וואלה! מציע חבילות ב-10 שקלים

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 15:11

וואלה! תקשורת מודיעה על השקת מותג סלולר חדש בשיתוף עם wecom, ויוצאת במבצע השקה עם חבילת גלישה ב- 10 שקלים בלבד, גם ברשת דור G5. ההשקה מלווה בקמפיין פרסומי שיקודם בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובעיתונות. שווי הקמפיין נאמד בלמעלה ממיליון שקל

קמפיין וואלה מובייל/יח"צ וואלה

וואלה! תקשורת, המפעילה את אתר ואפליקציית וואלה! לצד שורה של יישומי דיגיטל, אולפן טלוויזיה ומערכת חדשות רב-ערוצית, נכנסת כעת לתחום נוסף ומשיקה את וואלה!mobile בשיתוף עם חברת הסלולר wecom.

לרגל השקת מותג הסלולר, הכריזה וואלה!mobile על מבצע מיוחד הכולל חבילות סלולר ב-10 שקלים בלבד למשך שלושה חודשים עם נפח גלישה של 500 ו-1,000 ג'יגה, גם ברשת דור 5.

וואלה מוביל מותג סלולר חדש בשיתוף wecom. יוסי ציפקיס,
וואלה! משיקים מותג סלולר בשיתוף עם חברת wecom ומציעים חבילות ב-10 שקלים/יוסי ציפקיס

משרתים את צרכי התקשורת של הציבור

מנכ"ל וואלה, עידן אלרום, מסר: "כגוף תקשורת ששומר על מקומו בצמרת גופי התקשורת החדשה בישראל כבר למעלה משני עשורים, מחדש ומוביל מהלכים ותכנים עשירים ומגוונים בהיקף בלתי מוגבל - אנחנו לא מהססים לייצר דריסת רגל בכל מקום בו נוכל לשרת את צרכי התקשורת של הציבור הישראלי, בכל מגזר ובכל תחום".

"שיתוף הפעולה הרגיש לנו טבעי ונכון, בין היתר משום שחברת הסלולר wecomו אסף עופר, המנכ"ל שלה - אינם ששים "ליישר קו" עם מצב קיים אלא עמלו ובנו תכניות המאתגרות את התבניות המוכרות ששוק הסלולר מציע".

אסף עופר, מנכ"ל wecom, הוסיף: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה. וואלה!mobile מביאה איתה משב רוח מרענן וצעיר לשוק הסלולר. שיתוף הפעולה בין שני המותגים מהווה הזדמנות להרחיב את הפעילות ולהמשיך להיות אלטרנטיבה בשוק הסלולר".

הקליקו לאתר וואלה! mobile

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אסף עופר מנכל חברת הסלולר wecom. יונתן בלום,
אסף עופר, מנכ"ל חברת הסלולר wecom: "משב רוח מרענן וצעיר לשוק הסלולר"/יונתן בלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully