וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדן קיי מונה לסמנכ"ל פיתוח ושותפויות בקבוצת עוגן

19.10.2022 / 15:33

לקיי ניסיון של למעלה מ-15 שנה בניהול תוכניות והובלה של צוותי פיתוח משאבים ושותפויות בארץ ובעולם היהודי הרחב

אלדן קיי. יחצ,
אלדן קיי/יחצ

אלדן קיי מונה לסמנכ"ל פיתוח ושותפויות בקבוצת עוגן, קבוצה פיננסית-חברתית הכוללת שישה ארגונים ללא כוונת רווח, אשר עוסקים במתן אשראי ובהעצמה פיננסית של אוכלוסיות מאותגרות כלכלית בישראל. עד כה העניקה עוגן למעלה מ- 70,000 הלוואות בהיקף של קרוב לשני מיליארד שקל.

לקיי ניסיון של למעלה מ-15 שנה בניהול תוכניות והובלה של צוותי פיתוח משאבים ושותפויות בארץ ובעולם היהודי הרחב. קיי החל בעולמות החינוך, ראשית במכינות קדם-צבאיות ולאחר מכן כיהן במשך כ-3 שנים כמנהל התוכנית בעמותת חברים בטבע היוזמת, מקימה ומלווה גרעינים קהילתיים של יוצאי אתיופיה.

בהמשך, כיהן קיי כשותף פיתוח בכיר בעמותת יוזמות אברהם, ארגון יהודי-ערבי הפועל לקידום כלכלי של החברה הערבית בישראל. כמו כן, שימש כמנהל בכיר ב-UJIA (United Jewish Israel Appeal), שם היה אחראי על תכנון, יישום וגיוס כספים במשרדי הארגון בצפון אנגליה, סקוטלנד ואירלנד. בשנים האחרונות ניהל את מחלקת שותפויות ברשת בתי הספר התיכוניים דרכא, הפועלת לחזק את בתי הספר בפריפריה הגאו-חברתית במדינת ישראל. במהלך הקריירה שלו, גייס קיי עשרות מיליוני דולרים בתרומות עבור פרויקטים המקדמים מוביליות חברתית בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully