וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה לשופינג: יוצאים לקניות לקראת החזרה ללימודים

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 11:36

פתיחת שנת הלימודים באקדמיה היא הזדמנות להתחדש: ממחשבים, דרך גאדג'טים ועד לאקססוריז. רגע לפני שדור חדש של סטודנטים תופס את מקומו על ספסלי האוניברסיטה, יצאנו עבורם לקניות

סטודנטים בכיתה. ShutterStock
חוזרים לאקדמיה, הזדמנות להתחדש/ShutterStock

מתניידים לאקדמיה

מחשב נייד קומפקטי HP ProBook 440 G8 בעל שטח מסך ומארז אלומיניום למראה מלוטש, עם גודל מסך 14 אינצ', ומשקל 1.38 ק"ג, דקיק, קל לנשיאה ומספק חווית משתמש.

המחשב מצויד במעבד Intel® Core™ i3-1115G4 , בזיכרון פנימי 8 GB DDR4, נפח אחסון של GB SSD256 וחיי סוללה ארוכים במיוחד. קישוריות אינטרנט בתקן wifi6 מאפשרת קצב העברת נתונים של אחד ג'יגה (מהירות של אינטרנט בחיבור סיבים).

המחיר המומלץ לצרכן: 2,999 שקל כולל מערכת הפעלה. ניתן להשיג ברשתות השונות.

מחשב נייד HP. יח"צ,
מחשב נייד HP, המחיר המומלץ לצרכן: 2,999 שקל/יח"צ

רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע" עוזרת לסטודנטים "לחסוך בעלויות", להתמודד עם יוקר המחיה, לאור עלויות הלימודים, מגורים וכדומה ומציגה קטגוריה של מחשבים ניידים מחודשים - מוצרים שנפתחים מהניילון (לא בהכרח משומשים) ומוחזירים לחנות במסגרת 14 יום, וכן מוצרים חדישים לגמרי שנשארו במלאי.

לדוגמא: מחשב נייד מחודש "14 Lenovo ThinkPad T470S i5-7300U 512GB SSD 8GB במחיר: 1980 שקל לעומת אותו מחשב חדש עם נתונים דומים במחיר: 3,190 שקל (הפרש של 38%).

"עולם הקולנוע" מציעה 21 ימי ניסיון (ניתן להחזיר בכל שלב) ושנתיים אחריות על המחשבים! את המחשבים המחודשים ניתן למצוא הן בסניפי רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע" והן באתר בעמוד הלפטופים.

פרטים ויצירת קשר בלינק https://did.li/AYmaa

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עולם הקולנוע - מחשבים מחודשים לסטודנטים. יח"צ,
עולם הקולנוע - מחשבים מחודשים לסטודנטים/יח"צ

מדפיסים מרחוק

מדפסת חכמה של HP OfficeJet Pro 8023 All-in-One מתחברת לאפליקציית Smart Task ו/או HP Smart app להדפסה בקליק מהנייד ומכל מקום.

יכולת ההדפסה הניידת, מאפשרת עבודה פרודוקטיבית עם גישה מהירה למסמכים ולתמונות. מחזור הדפסה חודשי עד 20,000 עמודים, במהירויות הדפסה של עד 20 עמודים לדקה (בשחור) ועד 10 עמודים לדקה (בצבע), מגש הזנה של עד 225 דפים ועד 35 דפים הדפסה דו צדדית עם המזין האוטומטי.

המחיר המומלץ לצרכן: 549 שקל (משתנה בין הרשתות)

מדפסת חכמה HP. יח"צ,
מדפסת חכמה HP, המחיר: 549 שקל/יח"צ

כמו לכתוב על ענן

Rocketbook היא מחברת חכמה, רב פעמית השומרת על איכות הסביבה ומספקת חווית כתיבה. מאפשרת לכתוב, לסרוק ולמחוק.

הטכנולוגיה מוגנת בפטנט מקנה תחושה אותנטית של כתיבה עם עט ונייר אך למעשה מדובר בדפים מהונדסים המיוצרים מחומרים סינטטים עליהם כותבים בעזרת עטים וטושים מיוחדים.

לאחר סריקת העמוד באפליקציה החינמית הוא מועבר אוטומטית לשירות הענן שהגדרנו כמועדף ורק לאחר מכן ניתן למחוק את הכיתוב עם מטלית מיקרופייבר לחה, ולהשתמש באותו דף שוב. במארז: מחברת 4A, 32 עמודים, מגבת מיקרופייבר, עט Pilot FriXion.

המחיר: 127.40 שקל במקום 149 שקל להשיג בקרביץ בחנויות ובאתר.

קרביץ מחברת חכמה rocketbook. באדיבות קרביץ,
קרביץ, מחברת חכמה rocketbook, המחיר לפני הנחה: 149 שקל/באדיבות קרביץ

מטעינים על הדרך

תיק גב למחשב נייד עד "15.6 אינץ' של המותג האיכותי הד גרין, דגם 004. לתיק תא צדדי לבקבוק מים, כניסת USB לטעינה מהירה של מכשירים ללא הוצאתם מהתיק, גב מרופד ונוח, כתפיות מרופדות, תא מרופד לאייפד, כיס אחורי נסתר לשמירה על חפצים יקרי ערך.

בנוסף, לתיק כיס קדמי, שרוול בגב התיק לנשיאתו על גבי טרולי. עשוי מפוליאסטר ומגיע עם אחריות עולמית לשנתיים. מוצע בצבעים: שחור, כחול או אפור מלאנז'.

המחיר: 419 שקל. להשיג ברשת החנויות IBAGS ובאתר החברה.

תיק גב למחשב. סטודיו ibags,
תיק גב למחשב, המחיר: 419 שקל, המותג הד גרין לרשת החנויות IBAGS/סטודיו ibags

רואים 6/6

רשת 'אופטיקנה' מציעה משקפי ראייה מהיום למחר. לקוחות יוכלו לבצע בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מוסמך ולקבל את המשקפיים כבר למחרת בזכות מערך ייצור ולוגיסטיקה ייחודי.

בנוסף לעדשות אופיס שנועדו לתיקון ראייה, הרשת מציעה את עדשות דיפנדר המיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת מחומר ייחודי החוסם כ-99.9% מקרינת האור הכחול אשר נפלט ממסכי הסלולר, הטלוויזיה והטאבלטים.

המחירים כוללים מסגרת, עדשות ובדיקת ראייה. המחיר: החל מ- 299 שקל. השירות ניתן בכל אחד מ-80 סניפי הרשת הפרוסים מדן ועד אילת.

משקפי ראיה מרקו פולו, אופטיקנה. יח"צ,
משקפי ראיה מהיום למחר ברשת אופטיקנה/יח"צ

גם רשת אירוקה מציעה מגוון דגמים של מסגרות מעוצבות ברוח הטרנדים העולמיים, תוך שילוב של חומרים באיכות גבוהה ואסתטיקה מוקפדת. מסגרות במגוון צורות ועיצובים חדשניים שיעזרו לכם לראות 6/6, ולהיראות טוב.

קיימת קולקציית עדשות לחוויית ראיה חדה לאורך כל היום, הקולקציה כוללת 9 סוגי עדשות ייחודיות בעלות מאפיינים שונים.

מחירים החל מ-199 שקל. ניתן להשיג בכל סניפי רשת אירוקה ובאתר: https://erroca.co.il/ לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית: כל משקפי הראייה במבצע השני ב-50% הנחה

רשת אירוקה מציעה קולקציית משקפי ראייה. יח"צ,
רשת אירוקה מציעה קולקציית משקפי ראייה. מחירים: החל מ-199 שקל/יח"צ

עט של אסטרונאוט

המותג האמריקאי ספייספן, מתמחה בעטי-על אשר עוצבו במקור לשימוש על ידי האסטרונאוטים של חברת נאס"א בחלל ותוכננו לכתוב בתנאים לא שגרתיים כמו לדוגמא, לכתוב מלמטה למעלה, על משטחים שמנוניים, בקור של עד 25- מעלות, בחום של מעל ל-200 מעלות צלזיוס ואפילו מתחת למים!

כעת משיק המותג סדרת עטים חדשה הכוללת יכולת תפעול מסכי מגע של טלפונים ניידים וטאבלטים, מה שהופך אותם לכלי נהדר לסטודנטים ואנשי עסקים.

טווח המחירים: 75-299 שקל. להשיג באתר ספייספן ישראל https://www.t-and-i.co.il/

עט חלל ספייספן משולב למסכי מגע. יח"צ חו"ל,
עט חלל ספייספן משולב למסכי מגע, טווח המחירים: 75-299 שקל/יח"צ חו"ל

חוסם פריצת נתונים

תיקי הגב למחשב של מותג התיקים והמזוודות הבינלאומי סמסונייט, משווקים תחת המוטו "ידיים חופשיות" Hands Free Mobility מתאימים בייעודם ללימודיים אקדמאיים והכוללים בנוסף לתא מרופד למחשב נייד, גם תאים לניירת לימודים, תא ארגונית בקדמת כל תיק, תא לבקבוק וכיו"ב.

בחלק מהתיקים תא מרופד נוסף ייעודי לטאבלט, לחלקם מאפיינים בטיחותיים נגד גניבות ופריצת נתונים, חלקם עשויים מחומרים ממוחזרים ומרביתם עם כניסת USB לחיבור ל- POWER BANK. התיקים מגיעים עם שנתיים אחריות בינלאומית מטעם היצרן.

טווחי מחירים: 355-895 שקל. ניתן להשיג: ברשת חנויות סמסונייט ובחנויות הנבחרות.

תיקי-גב מחשב 15.6 אינצ'. סמסונייט. סתיו חורף 22-23. 380 שקל. יח"צ,
תיקי-גב מחשב 15.6 אינצ'. סמסונייט. סתיו חורף 22-23. 380 שקל/יח"צ

Lunch away

מותג הכלים התרמיים הפיל היפני, מציע קופסאות מזון תרמיות מעוצבות המיועדות לארוחות חמות (או קרות) מהבית, לשמירה על הטמפרטורה למשך שעות.

המיכלים זמינים בנפחים שבין 0.26 ועד 2 ליטרים וחלק מהקופסאות מאפשרות לחלק מנות למספר ארוחות במהלך היום או להפריד בין סוגי מאכלים שונים. המיכלים מבודדים ועשויים פלדת אל- חלד הניתנת לשטיפה, ואילו קערות הפלסטיק ניתנות לשימוש במיקרוגל. כל חלקי הפלסטיק נטולי BPA.

טווח מחירים: 195-349 שקל. להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר המותג https://www.zojirushi.com/

ערכת מיכל מזון תרמי 2 ליטרים עם 3 כלי הגשה מבית הפיל היפני 309 שקל. יח"צ חו"ל,
ערכת מיכל מזון תרמי 2 ליטרים עם 3 כלי הגשה מבית הפיל היפני 309 שקל/יח"צ חו"ל

אור וטעינה מהירה

גם מטען אלחוטי בטכנולוגיית QI, גם מטען חוטי בחיבור USB וגם מנורת שולחן איכותית בעיצוב הייטקיסטי.

המנורה מופעלת באמצעות חיבור לשקע USB ומאפשרת הפעלת תאורה בשולחן העבודה, עם ראש תאורה מתכוונן 135 מעלות וזרוע שיכולה לנוע 90 מעלות.

ניתן לעבור בין תאורה חמה (צהובה) לבין תאורה קרה (לבנה) בלחיצת כפתור ולבחור בין 5 עוצמות ודרגות תאורה. משטח ההטענה מאפשר טעינה אלקטרו-מגנטית לטלפונים חכמים וטיימר לכיבוי אוטומטי.

המחיר: 199 שקל. להשיג באתר https://www.gadgetshop.co.il/

מנורת שולחן משולבת מטען אלחוטי 199 שקל. יח"צ,
מנורת שולחן משולבת מטען אלחוטי 199 שקל/יח"צ

בגובה העיניים

BOOSTER הוא מעמד שולחני קל משקל וקומפקטי מבית המותג LEXUS, המאפשר להרים את מסך המחשב או הטאבלט לגובה עיני המשתמש לעבודה נוחה ובריאה יותר.

העיניים המסתכלות מטה ותנוחת הראש והצוואר הנמצאת בפוזיציה מכופפת שעות ארוכות, עלולה לגרום לכאבי גב, צוואר וכתפיים עזים. משקלו הקל (370 גרם) והיכולת שלו להתקפל מאפשרים לקחת אותו לכל מקום ללא מאמץ. חוזקו מאפשר להניח עד 8 קילו.

המחיר: 99 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה.

סטנד booster מבית lexus ביבוא סיריוס אלקטרוניקה. יח"צ חו"ל,
סטנד booster מבית lexus ביבוא סיריוס אלקטרוניקה, המחיר: 99 שקל./יח"צ חו"ל

על מצגות ועכברים

מעביר מצגות אלחוטי המתאים למי שרוצה להרשים בהעברת הרצאה או מצגת בצורה מקצועית.

השלט פועל בתדר 2.4 Ghz וכולל עכבר אוויר אשר פועל באמצעות זיהוי תנועות הידיים. השלט כולל 6 לחצני שליטה ביניהם לחצן הפעלת סמן לייזר ולחצן מעבר לעכבר אוויר. השלט מתחבר למחשב בצורה קלה ופשוטה PLUG & PLAY.

המחיר: 139 שקל. להשיג באתר https://www.gadgetshop.co.il/

מעביר מצגות מקצועי. יח"צ חו"ל,
מעביר מצגות מקצועי, המחיר: 139 שקל/יח"צ חו"ל

מקליטים, שומרים, שולפים

דיסק און קי מקליט קול הכולל זיכרון מובנה בנפח של 8GB וסוללת ליתיום נטענת שמאפשרת לו להקליט במשך כ-10 שעות רציפות ועד כ-200 שעות הקלטה של קטעי קול וסאונד, המחולקים בתיקיה פנימית עם תאריך ושעת הקלטה לכל קובץ הקלטה.

מעולה להקלטת הרצאות, שיחות ועוד בשימוש פשוט קל - מזיזים את לחצן ההפעלה וההקלטה מתחילה.

המחיר: 109 שקל. להשיג באתר https://www.gadgetshop.co.il/

דיסק און קי מקליט קול 8 ג'יגה 109 שקל. יח"צ חו"ל,
דיסק און קי מקליט קול 8 ג'יגה, המחיר: 109 שקל/יח"צ חו"ל

מה הגובה שלך?

שולחן חכם מבית SMARTER כולל טעינה אלחוטית, מתכוונן בעזרת לחצים לקביעת הגובה הרצוי, מסך LED חכם, חיבור ל- USB ומגירת אחסון.

גובהו המקסימלי של השולחן מאפשר לעבור לעבודה בעמידה ואף למקם מעל הליכון כדי לשמור על כושר בזמן הלמידה. מגיע בשלושה צבעים.

המחיר: 1,990 שקל. להשיג באתר: https://www.xistore.co.il/

שולחן חכם. יח"צ,
שולחן חכם, סתם לעמוד או אפילו ללכת תוך כדי, המחיר: 1,990 שקל/יח"צ

תיק לאאוטפיט

מותג התיקים הצרפתי CABAIA מציע שיק אופנתי קליל וצעיר המותאם לסטודנטים, כל תיק מגיע עם כיס נוסף בצבע אחר להחלפה בהתאם למצב הרוח או האאוטפיט באותו הבוקר.

ברוב הדגמים המחשבים הניידים נכנסים בקלות והחדשות הלא פחות טובות: כל תיק עשוי מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, אג'נדה ירוקה שעושה טוב גם לעולם וגם לתחושה שלנו.

המחיר: החל מ-359 שקל, להשיג בלעדית באתר https://swagg.co.il/ ובחנות ברחוב האומנות 12 נתניה.

cabaia - תיק גב מעוצב city מחומרים ממוחזרים. cabaia,
cabaia - תיק גב מעוצב city מחומרים ממוחזרים, המחיר: החל מ-359 שקל/cabaia

מתעטפים ברכות

עשרות אלפי דירות או יחידות דיור במעונות יאוכלסו בימים הקרובים ע"י סטודנטים. מיטה חמה, אוכל מזין ושקט בדירה יאפשרו להגיע ללימודים רעננים ומרוכזים.

על הצורך הראשון עונה חברת המצעים והמזרנים "סוהם", שמייצרת מצעי ג'רסי מהרכים בעולם, עשויים מבדים מעודנים במיוחד בצפיפות מקסימלית שהופכת אותם לעדינים, רכים ומלטפים. כל המצעים של "סוהם" עשויים מ-100 אחוז כותנה ארוכת סיבים איכותית.

המחיר: החל מ-449 שקל לסט זוגי מלא. להשיג באתר: https://soham.co.il/

מצעי ג'רסי של סוהם להשיג באתר www.soham.co.il. יח"צ,
מצעי ג'רסי של סוהם להשיג באתר www.soham.co.il/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully