וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש מודעות בוורוד: 200 כסאות של כתר בצבע וורוד יצרו לב ענק ברחבה

עודכן לאחרונה: 21.10.2022 / 8:13

כתר ממשיכה זו השנה השלישית לקדם את חודש המודעות לסרטן השד גם במרחב הציבורי, והשנה עם מיצב לב וורוד שהוצב ברחבת הסינמטק בתל אביב. המיצב מורכב מכ- 200 כסאות כתר בצבע ורוד שיוצרו במהדורה מיוחדת עם עמותת "אחת מתשע" במטרה להנגיש את המידע על גילוי מוקדם

מיצב לב וורוד של כתר קרדיט. שהם סחר,
מיצב לב וורוד של כתר הוקם ברחבת הסינמטק בתל אביב/שהם סחר

אם עברתם במרכז תל אביב, ספק גדול שלא נתקלתם במיצב הוורוד של כתר. 200 כסאות וורודים שנוצרו במהדורה מיוחדת לרגל חודש המודעות סרטן השד, יחד עם עמותת "אחת מתשע" הצליח ליצור התעניינות כאשר כל כיסא תשיעי נצבע באדום על מנת להעביר את המסר ולעודד נשים ללכת להיבדק.

200 הכיסאות כתר נשזרו זה בזה כדי ליצור צורת לב בצבע וורוד המסמל את המאבק בסרטן השד.

כפי שהתפרסם מנתוני עמותת "אחת מתשע", מידי שנה מאובחנות בישראל כ-5,500 חולות חדשות, אך כאשר המחלה מאובחנת בשלב מוקדם סיכויי ההחלמה עומדים על למעלה מ-90%.

מיצב לב וורוד של כתר. שהם סחר,
קשה להתעלם: מיצב לב וורוד, 200 כסאות של כתר יצרו צורה של לב, כל כיסא תשיעי נצבע באדום/שהם סחר

את המיצב לרגל חודש המודעות לסרטן השד, הקימה כתר ברחבת הסינמטק תל אביב, תחת המסר "שבי רגע - הרגע הזה עשוי להציל את חייך".

המיצב כבר זוכה לתשומת לב של אלפי המבקרים בסינמטק והעוברים בכיכר שבין רח' הארבעה וקרליבך (סמוך לשרונה מרקט).

ליד המיצב הוצב גם שלט הקורא לנשים לסרוק את הקוד ולהיבדק: הכיסאות הוורודים של כתר בשיתוף עמותת אחת מתשע תפסו את תשומת ליבך? מעולה. עכשיו סרקי את הקוד כדי לקבוע תור לבדיקה.

המהדורה המיוחדת של כסאות כתר הוורודים מיוצרת זו השנה השלישית בשיתוף עמותת "אחת מתשע" הפועלת למען נשים המתמודדות עם המחלה. כסאות אלו מוצעים למכירה ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאונליין, כשכל ההכנסות קודש לעמותה ולקידום גילוי מוקדם של סרטן השד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully