וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 מיליון שקל בבקבוק: ההסכמים החדשים של פיניציה

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 11:20

פניציה מגבירה את היקף מכירות המוצרים בדרום אמריקה ואירופה: חתמה על שתי עסקאות עם חברת Verallia האיטלקית ו-BIDOLUX הברזילאית. במסגרת שתי העסקאות תספק פיניציה כ-140 מיליון בקבוקים וצנצנות זכוכית במהלך שנת 2023, צפי ההכנסות לשנה, כ-45 מיליון שקל

בקבוקי זכוכית ישנים וריקים. ShutterStock
בקבוקי זכוכית ישנים וריקים/ShutterStock

פניציה מפעלי זכוכית הודיעה הבוקר על חתימת שני הסכמי שיתוף פעולה משמעותיים:

הראשון: הסכם עם Verallia האיטלקית הבינלאומית, אשר נחשבת לאחת משלוש החברות הגדולות בעולם לייצור זכוכית. ההסכם נחתם עבור ייצור ואספקה של כ- 60 מיליון צנצנות בשנת 2023. הצנצנות יסופקו לאיטליה עם אופציה למכירה של כמות דומה בשנת 2024.

ההסכם השני, עם BIDOLUX הברזילאית, המהווה יצרן שימורים וחברת ההפצה הכי גדולה של מוצרי אריזה בדרום ברזיל. ההסכם נחתם עבור ייצור ואספקה של כ- 80 מיליון צנצנות ובקבוקים בשנת 2023. החברה אף בודקת כדאיות כלכלית להשקעה בבניית תנור נוסף בפניציה לבקבוקי יין . בשנת 2022 סיפקה פניציה כ 40 מיליון בקבוקים לבידולוקס וכעת החברה החליטה להרחיב את שיתוף הפעולה.

מישל בן סימון מנכ"ל פיניציה ירוחם. יח"צ,
מישל בן סימון, מנכ"ל פיניציה מפעלי זכוכית/יח"צ

מנכ"ל פניציה מישל בן סימון: "פתיחת ערוצי ייצוא מהווה נדבך בתכנית המפעל לחמש השנים הקרובות, להכפלת המכירות ע"י הגברת הייצור במפעל בירוחם וייבוא מוצרים משלימים על מנת לתת מענה לביקוש הגובר לבקבוקי זכוכית בארץ ובעולם . בנוסף , ייצוא מוצרי החברה הינו תנאי הכרחי לעמידה בחוק עידוד השקעות הון שנדרש לפיתוח המפעל בשנים הקרובות" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully