וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: החידושים שעוד לא הכרתם מתחום הביוטי

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 8:27

מוצרי הטיפוח החדשים שהושקו לאחרונה לצד הקולקציות לעונת סתיו-חורף 22-23, נוחתים על המדפים. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי ועוד לא פגשתם

* * * * טיפוח * * * *

מזוודת ה-BLOCKBUSTER האייקונית של אסתי לאודר יוצאת במהדורה השנתית, מתנה מושלמת לשנה חדשה Estee Lauder 2022 Holiday Blockbuster Collection

אוסף הטיפוח והיופי היוקרתי והמרהיב ביותר של אסתי לאודר במזוודה מעוצבת עשויה מ100% בד ממוחזר, הכוללת 5 מוצרים בגודל מלא +6 מוצרים בגודל מיוחד.

Estee Lauder 2022 Holiday Blockbuster כולל:
מסיר איפור עיניים בגודל מלא 100 מ"ל

סרום ADVANCED NIGHT REPAIR בגודל מלא 30 מ"ל + אחד נוסף בגודל מיוחד 7 מ"ל

קרם לחות REVITALIZING SUPREME+ YOUTH POWER CREME בגודל מיוחד 15 מ"ל + אחד נוסף בגודל מיוחד 7 מ"ל.

2 שפתונים בגודל מלאPURE COLOR ENVY SCULPTING LIPSTICK

גלוס בגודל מיוחד PURE COLOR ENVY KISSABLE LIP SHINE

מסקרה בגודל מלא SUMPTUOUS EXTREME

פלטת צלליות עיניים ב-9 גוונים Pure Color Envy Eye Shadow ENCHANTED GLAM

פלטת סמקים Pure Color Envy cheek palette ENCHANTED GLOW הכוללת שני סמקים וברונזר bronze-goddess

שווי המוצרים במזוודה 2,200 שקל והיא נמכרת ב- 569 שקל בלבד. להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ובאתר האונליין של אסתי לאודר www.esteelauder.co.il

בלוקבאסטר אסתי לאודר 2022 מחיר 569 שקל. יח"צ חו"ל,
בלוקבאסטר אסתי לאודר 2022 מחיר 569 שקל/יח"צ חו"ל

המותג הצרפתי Stendhal משיק מייק אפ חדש VEIL FOUNDATION - מייקאפ במרקם קליל. המקייאפ החדש מעניק כיסוי קליל ונעים, עמיד לאורך זמן ומותיר את העור בגוון אחיד ובלוק טבעי. פורמולה טבעונית בעלת מרקם רך כמשי. מגיע ב- 4 גוונים פופולריים ומבוקשים הנותנים מענה רחב.

המחיר: 219 שקל ל-30 מ"ל

מייק אפ סטנדל fdt voile tube 30ml ouvert-bd. יח"צ,
מייק אפ סטנדל fdt voile tube 30ml ouvert-bd/יח"צ

חדש ממעבדות ליראק פריז: במיוחד לעונת המעבר והחורף, מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק:
קרם גוף מזין לעור יבש ועדין בודי נוטרי פלוס (BODY NUTRI +) מתאים לנשים בהריון , מונע גרד

בעונת המעבר הסתיו, העור "מרגיש" את חילופי העונות ונוטה להתייבשות, נטיה זו נמשכת גם אל תוך עונת החורף - העור יבש יותר, מחוספס יותר ודורש טיפול ותשומת לב מיוחדת. הזנה של עור הגוף ותוספת של לחות תורמת לחידוש העור ובריאותו וכן למראה רענן.

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק קרם גוף עשיר ומזין לעור יבש ועדין - בודי נוטרי פלוס. מעניק לחות ומגע קטיפתי למשך 48 שעות נספג בקלות ובמהירות ואיננו דביק, מתאים לעור יבש ורגיש במיוחד בעל ניחוח ממכר ומרקם קליל ונעים. בודי נוטרי פלוס מתאים לנשים בהריון ומונע יובש וגרד בעור.

בודי נוטרי פלוס מועשר בשמנים צמחיים וחמאת שיאה. מחליק את העור ומעניק לו מגע קטיפתי ולחות מרבית לאורך זמן. רכיבים: חמאת שיאה - להזנת העור, אוראה - למניעת יובש, שמן חריע - לאמולסיה אפקטיבית

מחיר : 199 שקל (תכולה -400 גרם) להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק באתר: https://www.lierac.co.il

ליראק פריז- קרם גוף מזין בודי נוטרי פלוס מחיר 199 שקל. אסף לוי,
ליראק פריז- קרם גוף מזין בודי נוטרי פלוס מחיר 199 שקל/אסף לוי

גם חברת JEUNESSE GLOBAL מתגברת על היובש ומציעה תחליב התחדשות לגוף מסדרת Luminesce המעניק לחות עמוקה.

תחליב ההתחדשות לגוף מסדרת Luminesce מכיל רכיבים אופטימליים, אותם בחר בקפידה הדרמטולוג בעל השם העולמי ד"ר נתן ניומן, על מנת לסייע לשמור על מראה צעיר וקורן ולהגן כנגד הזדקנות מוקדמת הבאה לידי ביטוי בהופעת קמטים מוקדמים וקמטוטי עור. התחליב מזין, משקם ומרכך בעדינות את כל סוגי העור, במיוחד באזורים הגסים והיבשים, מבלי לסתום את הנקבוביות.

מחיר מומלץ לצרכן: 305 שקל. ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים ו/או ליצור קשר עם משרדי החברה לצורך הפניה למפיץ רלוונטי בטלפון 09-8999766

לומי. יח"צ,
תחליב התחדשות לגוף מסדרת Luminesce. המחיר: 305 שקל/יח"צ

מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו), המתמחה במוצרי טיפוח על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, מציע מוצר פרמיום: קרם המיועד לאזור הצוואר והמחשוף. אזורים אלה הם רגישים ונוטים להתקמט במהירות יחסית לאיזורים אחרים בפנים. אזור הצוואר נטול שומניות ולכן מתייבש ומתקמט במהירות ודורש טיפול ייעודי עם מרקם עשיר ומזין. קרם הצוואר של לבידו מסייע בשיקום, מיצור והזנה של אזור הצוואר והמחשוף.

הקרם של לבידו מכיל תמצית של פקעות נרקיסים, חומר פעיל אשר נבדק קלינית ונמצא כיעיל בטישטוש קמטים ובעיכוב היווצרותם של קמטים חדשים, לא סתם הוכח מדעית כ"בוטוקס טבעי". הוא נבדק דרמטולוגית, טבעוני VEGAN וללא גלוטן.

המחיר לצרכן: 234.90 שקל ל 50 מ"ל. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג של לבידו ובאתר האונליין www.lavido.co.il ברשתות הטבע, בתי מרקחת נבחרים ובאתר האונליין של רשת סופר-פארם.

לבידו קרם צוואר מחיר 234.9 שקל. יח"צ,
לבידו קרם צוואר מחיר 234.9 שקל/יח"צ

מותג הבישום קלואה משיקאת הבושם החדש ROSE NATURELLE INTENSE - EAU DE PARFUM INTENSE

ניחוח ורדים טבעי רב עוצמה. כדי ליצור מוצר ידידותי יותר לסביבה ממרכיבים טבעיים בלבד, נרקח הבושם Chloé Rose Naturelle Intense עם 100% חומרי ריח טבעיים, אלכוהול ומים.ללא כל תוספות אחרות. הבושם גם נטול חומרי צבע ומרכיבים מן החי.

בית קלואה נקט זהירות מיוחדת בבחירת המרכיבים העיקריים של האו דה פרפיום; הוורד אורגני ותמצית האלון מופקת מעץ ממוחזר ומושבח שנעשה בו שימוש בתעשיית העץ.

הבקבוק הייחודי של קלואה זכה לגרסה חדשה וידידותית יותר לסביבה. חומרים ממוחזרים מהווים כעת 25% מהזכוכית ו-40% מהקרטון שנעשה בהם שימוש באריזה. הסרט עשוי מ-100% פוליאסטר ממוחזר.

המחיר 100 מ"ל: 599 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובאונליין

בושם חדש לקלואה. יח"צ,
בושם חדש לקלואה, המחיר: 599 שקל/יח"צ

* * * * איפור * * * *

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: SELFIE 16 HOUR NO-TRANSFER LIP LINER עפרון שפתיים עמיד לתיחום, הגדרה, עיצוב ומילוי השפתיים

עפרון השפתיים ללא חידוד, לתיחום שפתיים בגימור מאט וכיסוי מלא כבר מהשכבה הראשונה. הוא אידיאלי לפיסול, עיצוב, הענקת נפח והגדרת השפתיים וניתן להנחה גם בפני עצמו כשפתון על כל שטח השפתיים. מיועד להגדרת קווי מתאר ומעניק תחושה קלת משקל, בעל פיגמנט גבוה, מרקם קרמי וקטיפתי, מרכך ומרגיע.

קולקציית עפרונות השפתיים של SELFIE זמינה במגוון רחב של תשעה גוונים, כך שיתאימו לכל גוון עור, החל מגוונים נייטראליים רכים ועד גוונים כהים ונועזים יותר ובעלי פיגמנט עמוק.

העפרונות מועשרים במרכיב ממקור צמחי המסייע לאפקט של מילוי והגדלת נפח השפתיים. הם בעלי נוסחה נקייה ללא שמן מינראלי, טלק, פראבנים, סולפטים ופתלטים (תוספים למוצרי פלסטיק).
המרקם הקרמי הרך מכיל חומרים מרככים כדי להבטיח מריחה נוחה, קלה ואחידה.

המחיר: 59 שקל. את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין https://www.gade.co.il/

ג'ייד עפרונות לעיניים מסדרת סלפי. יח"צ,
ג'ייד עפרונות שפתיים מסדרת סלפי, המחיר: 59 שקל/יח"צ

מותג הקוסמטיקה LANCÔME משיק: מסקרה לאש אידול עמידה במים LASH IDÔLE WATERPROOF ואיליינר אידול IDÔLE LINER

IDÔLE LINER אייליינר בעל קצה אולטרה-מדויק וצבע אינטנסיבי המאפשר משיחת קו מדויק ללא כל מאמץ, עמיד עד 24 שעות- גם בפני מים. מחיר מומלץ לצרכן : 159 שקל

LASH IDÔLE מסקרה המעניקה לריסים נפח, הרמה, ותחושה של אפס משקל, עכשיו בפורמולה עמידה בפני מים עכשיו, בפורמולה עמידה בפני מים עם מברשת המעוצבת כקשת מקומרת כדי לצפות כל ריס וריס. מחיר מומלץ לצרכן: 159 שקל

ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל, אתרי הסחר השונים, טרמינל X ובפרפומריות מובחרות.

lancome-idole-ultra-precise-waterproof- לנקום מסקרה לאש אידול עמידה במים מחיר 159 שקל. יח"צ חו"ל,
lancome-idole-ultra-precise-waterproof- לנקום מסקרה לאש אידול עמידה במים מחיר 159 שקל/יח"צ חו"ל

המותג קרליין משיק קולקציית פלטות צלליות לאיפור עיניים עם מנעד רחב של צבעים בתשע צלליות הנעות מגוונים בהירים עד כהים, במרקם מט קטיפה וזוהר. הערכה מאפשרת יצירת סגנונות שונים של איפור החל מאיפור טבעי לשעות היום ועד איפור מעושן ודרמטי לשעות הערב ובשילוב של גוונים ומרקמים ליצירת מיימד ועומק.

כל צללית מכילה ריכוז פיגמנטים בעלי צבע עשיר במיוחד, מוגנים על ידי מעטפת השומרת על הגוון המקורי שעות רבות לאחר המריחה (Fade resistant) , מרקם המשי של הצללית נמרח בקלות, נצמד היטב, אינו יוצר הצטברויות בקמטוטי העפעף ואינו נמרח.

פלטת הצלליות משלבת בין גוונים בהירים וכהים ומרקמים שונים, עם ובלי ברק. קולקציית פלטות הצלליות לאיפור עיניים כוללת 4 פלטות:

Bare Natural eyes - ערכת צלליות בגוונים טבעיים לאיפור עיניים עדין, בהיר ומחמיא

Iced Cold Eyes - ערכת צלליות עם גוונים קרירים לאיפור עיניים, קורן וזוהר

Illuminated Golden eyes - ערכת צלליות עם גוונים זוהרים לאיפור עיניים חם, קורן וזהוב

Smokey Dark Eyes - ערכת צלליות בגוונים מעושנים לאיפור עיניים דרמטי

המחיר: 80 שקל, ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין www.careline.co.il

פלטות צלליות קרליין מחיר 80 שקל. טל אזולאי,
פלטות צלליות קרליין מחיר 80 שקל/טל אזולאי

רשת הקוסמטיקה SACARA מציעה לחורף 2023 מסיכת הזנה (ללא שטיפה) לריכוך השפתיים, המעניקה מראה בריא ומלא ברק, מזינה ומגינה על השפתיים לאורך כל שעות היום.

המסכה עשירה בחומרי טיפוח המשמשים לריכוך והגנה מפני שפתיים יבשות והיא מכילה: שמן שקדים מתוקים - הידוע כשמן הנספג היטב, מעניק ברק ומסייע לריפוי עור יבש וסדוק. שמן השקדים מכיל גם וויטמין E אשר מגן מפני רדיקלים חופשיים ואחוזים גבוהים של חומצה "אולאית" המעניקים לשפתיים לחות טבעית, ריכוך וחידוש.

כמו כן היא מכילה חמאת שיאה - חמאת שיאה נחשבת כ"אנטי אייג'ינג" טבעי, עוזרת למנוע היווצרות של קמטים מסביב לשפתיים ובשפתיים עצמן על ידי שיפור הגמישות הכללית של העור וגם שעוות דבורים - בעלת תכונות מופלאות של שמירה על לחות וטיפוח. שעוות הדבורים משמשת רבות ברוקחות הטבעית. בנוסף לריכוך המיידי של שפתייך, בשימוש קבוע ולאורך זמן המסכה תשפר את מרקם ונראות השפתיים. המסיכה מגיעה בשני גוונים שונים.

המחיר לצרכן: 15 שקל. ניתן להשיג בכל סניפי רשת החנויות ברחבי הארץ באתר און ליין: www.sacara.co.il

מסכת הזנה לשפתיים sacara. יח"צ,
מסכת הזנה לשפתיים sacara, המחיר: 15 שקל/יח"צ

* * * * טיפוח השיער * * * *

מותג טיפוח השיער Style משיק סדרת מוצרים חדשה להגברת לחות ובתוספת סופר פודס ברוח טרנד המוצרים הטבעיים שצובר תאוצה.

הסדרה החדשה היא תוצאה של תהליך פיתוח מורכב המשלב את יתרונות הסופר פודס בעולם מוצרי השיער ומכילה 95% רכיבים ממקור טבעי ואינה מכילה מלחי SLS, סיליקון, פראבן וצבע.

סדרת טיפוח השיער החדשה של Style - "לחות מהטבע", מתכתבת עם טרנד חמים ובו זמנית מציגה חדשנות בקטגוריית המוצרים מגבירי הלחות. המוצרים מכילים 95% רכיבים ממקור טבעי, והם מועשרים ברכיבי סופר פודס שנבחרו לא רק בשל היותם בריאים במיוחד לשיער, אלא גם בזכות תכונות הגברת הלחות שלהן.

כל המוצרים עשויים 95% רכיבים ממקור טבעי, לא מכילים רכיבים מן החי ולא נוסו על בעלי חיים.
רשימת המוצרים בסדרה: שמפו להגברת לחות, מרכך להגברת לחות, מסכה להגברת לחות וקרם לחות עשיר במיוחד.

טווח המחירים למוצרים: 30-40 שקל. בשלב זה, הסדרה תימכר בלעדית ברשת סופר פארם

style סדרת מוצרי השיער החדשים. אורי גרון,
style סדרת מוצרי השיער החדשים. טווח מחירים: 30-40 שקל למוצר/אורי גרון

חדש מ- Head & Shoulders: שבע יתרונות, בקבוק אחד. שמפו משופר עם פורמולה מתקדמת למניעת קשקשים, ובנוסף, מעניק לחות לשיער ומאזן את השמנוניות בקרקפת ויוצר תחושת ניקיון ורעננות

Head & Shoulders 7 ב-1 מכיל את הריכוז גבוה ביותר של 'Piroctone Olamine', ובכך נלחם ביעילות בגורם המרכזי לקשקשים ובתסמינים המרובים שלו בבת אחת. למעשה, השמפו נלחם בקשקשים ומעניק עד 72 שעות של הגנה, מאזן את עור הקרקפת, מפחית שמנוניות ונלחם בגרד תוך ניקוי יסודי של הקרקפת והשיער והופך אותו לזוהר ומלא ברק.

מחיר מומלץ לצרכן: 27 שקל. ניתן לרכוש את סדרת 7 ב-1 ברשתות שופרסל וסופר-פארם.

חדש שמפו head & shoulders שבע יתרונות בקבוק אחד מחיר מומלץ לצרכן 27 שקל. יח"צ,
חדש שמפו head & shoulders שבע יתרונות בקבוק אחד מחיר מומלץ לצרכן 27 שקל/יח"צ

המותג בטיסט עולה מדרגה ומשיק לראשונה: סדרת שמפו יבש עם נגיעה של צבע - ב-3 גוונים מסתיר את הצמיחה החדשה ואת השיער הלבן.

השמפו היבש החדש של בטיסט בתוספת הצבע, מרענן שיער שומני וחסר ברק ומעניק לו מראה מטופח, מאריך את הזמן של צביעת השיער ומסתיר את הצמיחה החדשה ואת השיער הלבן. כמו כן עוזר בספיחת השומנים. שימוש עם נגיעה קלה של צבע מתמזגת בקלות עם צבע השיער שאינו מלכלך ונשאר לאורך זמן.

בנוסף, השמפו מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול ומעניק ניחוח רענן. השמפו קיים ב- 3 גוונים שונים: לשיער בלונד, לשיער חום בהיר וגוון שיער כהה.

מחיר מומלץ לצרכן: 35 שקל, מבצע השקה בין התאריכים 17/11-30/11 במחיר: 25 שקל. ניתן להשיג בסופר פארם

בטיסט שמפו יבש עם צבע. יח"צ,
בטיסט שמפו יבש עם צבע. מחיר השקה: 25 שקל (במקום 35)/יח"צ

GLISS, המותג המומחה לשיקום וטיפוח השיער מבית שוורצקופף, גאה להציג את GLISS 7Sec
טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות בלבד.

סדרת GLISS 7sec כוללת 3 מוצרים חדשים:

Oil Nutritive GLISS 7Sec - טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: לשיער יבש וחסר חיוניות מועשר בשמן מרולה. טיפול אינטנסיבי לשיער יבש וחסר חיוניות, עוצמתי כטיפול במסכת שיער ב-7 שניות בלבד. מועשר בשמן מרולה, המרקם הנוזלי של המוצר הופך למרקם קרמי וחושני, מעניק לשיער ברק ושיקום לסיב השערה.

GLISS 7Sec Ultimate Repair - טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: קרטין נוזלי ותמצית פנינה שחורה, לשיער יבש ופגום במיוחד, טיפול אינטנסיבי לשיער יבש ופגום במיוחד, עוצמתי כטיפול במסכת שיער ב-7 שניות בלבד. מועשר בקרטין נוזלי ותמצית פנינה שחורה, המרקם הנוזלי של המוצר הופך למרקם קרמי וחושני, מעניק לשיער ברק ושיקום לסיב השערה.

GLISS 7Sec Color Perfector - טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: תמצית חמוציות וקומפלקס היאלורוני, לשיער צבוע או בעל גוונים. טיפול אינטנסיבי לשיער יבש ופגום במיוחד, עוצמתי כטיפול במסכת שיער ב-7 שניות בלבד. מועשר בתמצית חמוציות וקומפלקס היאלורוני, המרקם הנוזלי של המוצר הופך למרקם קרמי וחושני, למראה ברק טבעי וקורן.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקל, תכולה: 200 מ"ל. ניתן להשיג רק ברשת בסניפים ובאתר https://shop.super-pharm.co.il

gliss 7sec טיפול משקם אקספס מחיר 40 שקל. יח"צ הנקל חו"ל,
gliss 7sec טיפול משקם אקספס מחיר 40 שקל/יח"צ הנקל חו"ל

מותג מוצרי הטיפוח 'ארגניה' מציע לרכישה שני מוצרי טיפוח חדשים כחלק מהסדרה הטיפולית - חומצה היאלרונית וקרטין, שמטרתם לתת מענה לעיצוב השיער כחלק מהשגרה היום יומית.

מוצרי טיפוח של המותג משלבים בין מסורות עתיקות לחדשנות טכנולוגית ומובאים במגוון סדרות עשירות בשמנים ותמציות טבעיות לעור, לפנים ולשיער, וכעת משיקים קרם לחות ומסיכה ללא שטיפה.

שני המוצרים החדשים של הסדרה נולדו מתוך רצון לתת מענה לעיצוב השיער כחלק מהשגרה היום יומית, ולא רק לתת תוצאה של מראה מדויק אלא גם להעניק את ההזנה המתאימה אליה זקוק השיער.

הסדרה הטיפולית מיועדת לבעלות שיער שביר, פגום ויבש, השימוש בחומצה ההיאלרונית מסייע בהגמשת הקרקפת והעשרתה בלחות בעוד הקרטין מייצר שכבת הגנה מפני שבירה והתפצלות ומסייע במילוי השיער.

קרם לחות לשיער חומצה היאלורונית וקרטין - הנוסחה הייחודית של קרם הלחות החדש מהווה מצע מזין לעיצוב השיער, השימוש בקרטין מאפשר את אטימת הלחות בשיערה ובקרקפת תוך כדי ריכוך השיער ושמירה על מראה בוהק ושופע.

מסיכה ללא שטיפה חומצה היאלורונית וקרטין - המסיכה ללא שטיפה נוצרה מתוך הצורך להגן על השיער מנזקי העיצוב, השמש והסביבה תוך יצירת מבנה ואחיזה בריאים לשיער. למסיכה ישנה היכולת לחדור אל תוך שכבות השיער ולספק ויטמינים ומינרלים הכרחיים לצמיחה עיבוי והגנה.

מחיר מומלץ לצרכן לכל אחד מהמוצרים הנ"ל: 45 שקל. ניתן לרכוש באתר הרשמי של ארגניה: https://argania-oil.co.il/

ארגניה, מוצרי טיפוח חדשים לשיער. תמוז רחמן,
ארגניה, מוצרי טיפוח חדשים לשיער/תמוז רחמן

* * * * אופנה * * * *

מעצבת שמלות הכלה והערב מאי משיח משיקה קולקציית קפסולה של שמלות ערב שעוצבו בשיתוף מותג העילית הניו יורקי Retrofête - עיצובים שנועדו לאור הזרקורים ומרכז הבמה.

קולקציית הקפסולה האקסקלוסיבית תכיל שבעה עיצובים ייחודיים בהם יבלטו שסעים עמוקים לצד חיתוכים וגזרות א-סימטריות.

"אני גאה לשתף פעולה עם מותג מוערך ומוכר כמו Retrofête", אומרת מאי משיח, מעצבת ומייסדת מותג העיצוב הנושא את שמה. "כבר בתחילת הדרך, כשיצרתי פריטים לפי הזמנה באטלייה שלי, החלום שלי היה לייצר קולקציה שתימכר בקמעונאות. כל זה התאפשר הודות לתמיכת משפחת Retrofête. יחד עיצבנו באופן אורגני קולקציה שממזגת את האומנות שבשמלות ערב משתפלות עם העיצוב והמבנה הסקסי ללא מאמץ של Retrofête. אנחנו מחכים בקוצר רוח לחלוק את הקו הנוסטלגי הזה של שמלות ערב שמטרתן לעורר ביטחון עצמי וביטוי עצמי יחד עם יוקרה ודגש על אופנתיות".

הקולקציה המשותפת, מסמלת תחילתו של עידן חדש ב- Retrofête, בו המותג יוצר שיתופי פעולה ומתפתח לסגנונות חדשים. כל זאת בזמן שהוא נשאר נאמן למנטרה "יותר זה יותר".

טווח המחירים ינוע בין 1,995$ עד 4995$. הקולקציה תושק באופן בלעדי באתר Retrofete.com ובאתר FRWD.com.

מעצבת האופנה הישראלית מאי משיח בשתפ עם ענקית האופנה retrofÊte. יח"צ חו"ל,
מעצבת האופנה הישראלית מאי משיח בשתפ עם ענקית האופנה retrofÊte/יח"צ חו"ל

המותג לי קופר משיק את קולקציית חורף 22-23 לנשים בהשראת הטרנדים הבולטים לעונה הקרה: פריטים במראה שנות ה - 90, חולצות ג'ינס, חולצות פלאנל, חליפות פוטר מתוכשטות, חליפות סריג, פריטים סגולים לצד צהובים, טי-שירט אוברסייז, מעילי ניילון בצבעים, מעילי טדי ועוד.

קולקציית החורף של לי קופר שואבת את השראתה מאופנת הגראנג' של תחילת שנות ה 90 ומאופיינת בלוק בועט וחזק המשלב צבעוניות חדשה, בנוסף לצבעי היסוד שחור, לבן, בז' וזית. הצבע הבולט בקולקציה הוא סגול בשני גוונים - סגול אלקטריק וסגול לילך, צבע אצילי סופר טרנדי שמלווה בצבע המשלים שלו -צהוב.

טווח מחירים לצרכן: 80-1,000 שקל לפריט. ניתן להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית

לי קופר חולצה נשים מחיר 100 שקל. עופר חג'יוב,
לי קופר חולצה נשים מחיר 100 שקל/עופר חג'יוב

מותג האופנה האיטלקי Ellesse גאה להציג את הקולקציה החדשה שלו לעונת הסתיו חורף.

הקולקציה הוורסטילית כוללת מגוון עיצובים החוגגים אחדות, פריצת גבולות ויצירתיות המחמיאים למראה הלא מתאמץ ולסביבה האורבנית והדינמית של המטרופולין.

בין העיצובים החדשים ניתן למצוא דגמי unisex א-מגדריים של טישרטס, חליפות טרנינג וקפוצ'ונים, קו-ארדס (co-ords) שני חלקים לחובבי אופנה שאוהבים לבלוט, ג'קטים וחליפות בהשראת הקולג' האמריקאי, דגמים בהשראת אופנת החייטים עם אינטרפטציה לאופנת רחוב ועוד.

פלטת הצבעים של עונת החורף כוללת שימוש בצבעי ורוד, כחול, ירוק, שחור, בורדו ואדום.

ניתן למצוא את המותג בישראל באתר האינטרנט www.ellesse.co.il, בחנות הדגל של המותג בדיזינגוף סנטר תל אביב שעתידה להיפתח החודש, ברשתות אופנה ואתרי אופנה מובילים.

ניתן להשיג ב-ellesse קולקציית יוניסקס מחיר 289 שקל. יח"צ חו"ל,
ניתן להשיג ב-ellesse קולקציית יוניסקס מחיר 289 שקל/יח"צ חו"ל

רשת האופנה H&O משיקה קולקציית סתיו חורף 2022-23 לנשים המשלבת בין פריטים קלאסיים ובייסיק ומתכתבת עם הטרנדים המובילים והנחשקים.

טווח המחירים: 40-180 שקל לפריט, להשיג ברשת H&O

h&o מעיל 189.9 שמלה 280 שקל. ליאור קסון,
h&o מעיל 189.9 שמלה 280 שקל/ליאור קסון

50 שנה לסמיילי : SMILEYWORLD X ARMANI EXCHANGE ארמני אקסצ'יינג חובר אל המותג האגדי ומשיק קולקציית קפסולה משותפת שכולה חיוכים צהובים.

טווח מחירים: 79-869 שקל. הקולקציה תימכר באתר פקטורי 54, ובחנויות הדגל של ארמני אקסצ'יינג' בקניון רמת אביב, קניון טי.אל.וי ובקניון ים המלח, וכן בחנויות פקטורי 54 באשדוד, נתניה ונצרת.

https://www.factory54.co.il/men-designers-armaniexchange

ארמני וסמיילי. יח"צ,
ארמני חוגג 50 שנה לסמיילי/יח"צ

* * * * אביזרי אופנה * * * *

קולקציית הגרביונים לחורף הקרוב של ZOHARA מציגים שילובים טיפוגרפים שונים, שילובי ניאון, מגוון פרחים אביביים לחורף, בקולקציה המביאה מגוון סגנונות, המשתלבים באופן מושלם עם טרנד סריגי האובר סייז, הזקטים בגזרת בוייפרנד ומגפיים הצ'אנקיות ונעלי הלאופרס שיובילו את החורף הקרוב הקולקציה כוללת גרביונים חלקים, מודפסים, אטומים, שקופים עם או בלי כף רגל, והכל כמובן במידת One-Size

הקולקציה כוללת: גרביונים מעוצבים 120 דניר, גרביונים אטומים מכותנה 100 דניר, גרביונים שקופים (חלקים ומודפסים)

המחירים: 80-100 שקל. להשיג בזוהרה - דיזנגוף 255 ת"א www.zoharatights.co.il

zohara fw22 100 שקל. שי פרנקו,
zohara fw22 100 שקל/שי פרנקו

המותג DANON משיק את קולקציית התכשיטים החדשה בשיתוף דנית גרינברג - קולקציית קפסולה לחורף 2023

שיתוף הפעולה המוצלח בין מותג התכשיטים DANON לבין פרזנטורית המותג דנית גרינברג הוליד קולקציה חדשה לחורף 2023 , המתאפיינת בשילוב פריטים טרנדיים, מלאי סטייל ושיק עם חומרים איכותיים ומעניינים: פנינים, אבני חן, כסף טהור, זרקונים ועוד.

הקולקציה החדשה שמה דגש על צרכי הלקוחות, שביקשו תכשיטים עם אמירה אופנתית, כמו כן עמידים למים, מה שהביא לייצור קולקציית תכשיטים שרובם עשויים מכסף טהור (925) בעבודת יד.

בין הפריטים ניתן למצוא: שרשראות עדינות בשילוב אבני זירקון, שרשראות סטייטמנט בעלות נוכחות בולטת, עגילי HUGGIES ועגילים משובצים זירקונים ללוק ערב.

לדברי דנית גרינברג: "אנחנו מרגישים שהצלחנו להגיע לשילוב המושלם בין תכשיטים שהם מצד אחד קלאסיים ועל-זמניים ומצד שני יש בהם אמירה אישית שלי ושל מעצבי דנון שהיא לא פעם "בועטת" ומותחת את גבולות הטרנדים הנוכחיים".

מחירים לדוגמא: שרשראות החל מ- 199 שקל | עגילים החל מ- 149 שקל. חברת דנון מעניקה אחריות של שנה לכל התכשיטים. את הקולקציה ניתן להשיג באתר החברה https://danon-jewellery.co.il/

דנון דנית גרינברג עונדת שרשרת זהב מחיר 339 שקל. שי תמיר,
דנית גרינברג למותג danon: שרשרת זהב מחיר 339 שקל/שי תמיר

מותג משקפי השמש הבינלאומי המוביל Ray-Ban משיק קולקציית הולידיי חדשה, חגיגית ונוצצת המשדרת ביטחון ואושר.

הקולקציה החדשה של Ray-Ban מביאה לידי ביטוי את הסגנון האייקוני של המותג האהוב והוותיק לצד אינטרפרטציות אשר מותאמות לדור חדש כאשר המיקוד העיקרי הוא בדגם Mega Wayfarer.

ה-Wayfarer הפך מקלאסי לחדש, הוא הרבה ידידותי יותר לסביבה - יעיל, ואפילו חכם ומתקדם יותר. הדגם הוא סמל של רוק ופופ ארט עוד משנות ה-60 עם פרופילים נועזים וגישה שמשדרת I'm ready, ה-Mega Wayfarer עוסק באישיות חזקה ובטחון. הגברת הווליום כך שכל אחד יוכל לעשות קצת רעש, מבלי לצעוק.

טווח מחירים בקולקציה: הדגם הקלאסי החל מ-649 שקל | עדשות מראה החל מ-719 שקל | עדשות פולוריזד החל מ-799 שקל. ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ.

ray ban holiday collection. יח"צ חו"ל,
ray ban holiday collection, החל מ-649 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * נעליים * * * *

רשת Original's משיקה את קולקציית סתיו חורף 2022 של המותג Dr. Martens

הקולקציה החדשה כוללת את הדגמים הקלאסיים והעל זמניים של המותג, לצד דגמים טרנדיים של מגפיים ומוקסינים. טווח מידות: 36-45

טווח מחירים: 700-1,100 שקל. הקולקציה החדשה לסתיו חורף 2022 נמכרת ברשת חנויות אוריג'ינלס ובאתר https://originals.co.il/

דר מרטינס לרשת אוריגינלס 950 שקל. יח"צ חו"ל,
דר מרטינס לרשת אוריגינלס 950 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * תינוקות * * * *

חדש מד"ר פישר: שמפו לתינוק בסדרת קמיל בלו קלאסיק ללא דמעות | לעור עדין ורגיש | בריח המוכר והאהוב

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קמיל בלו, ומשיקה את קמיל בלו קלאסיק, שמפו לתינוק לשימוש יומיומי מגיל לידה, בנוסחה ללא דמעות, המותאמת לעורם העדין של תינוקות ומוצעת בריח המוכר והאהוב של סדרת קמיל בלו קלאסיק. השמפו מועשר בתמצית פרחי קמומיל להרגעת עור הקרקפת ובפרו ויטמין B5, להענקת לחות, רכות, לסיוע בשמירה על גמישות וחיוניות העור ולמראה שיער בריא.

המוצר נבדק דרמטולוגית, ללא דמעות, היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, עבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש וכן מבדקי הערכת בטיחות אירופאיים המעידים על התאמתו לעורם העדין של תינוקות.

מחיר מומלץ לצרכן: 29 שקל לתכולה של 1 ליטר. מוצע כעת במחיר היכרות של 22 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת, רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

קמיל בלו קלאסיק 1 ליטר. יח"צ,
קמיל בלו קלאסיק 1 ליטר, המחיר: 29 שקל ל-1 ליטר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully