וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל גלעד מונתה לדירקטורית מוצר בחברת ZipRecruiter

24.10.2022 / 9:10

גלעד תשמש כמנהלת צוות המוצר התומך בקבוצת ה-Enablement ותפקידה להעצים מאות מהנדסים ואנליסטים בחברת זיפרקרוטר העולמית, ולפתח תשתיות לקידום פיתוח חדשני ויעיל על מנת לייצר את החיבורים הטובים ביותר בין ארגונים לבין מועמדים לעבודה

ענבל גלעד. זיפרקרוטר,
ענבל גלעד/זיפרקרוטר

חברת ZipRecruiter, שפיתחה ומנהלת את זירת התעסוקה הדיגיטלית מהמובילות בצפון אמריקה, מינתה את ענבל גלעד לדירקטורית מוצר במרכז הפיתוח הישראלי.

גלעד תשמש כמנהלת צוות המוצר התומך בקבוצת ה-Enablement ותפקידה להעצים מאות מהנדסים ואנליסטים בחברת זיפרקרוטר העולמית, ולפתח תשתיות לקידום פיתוח חדשני ויעיל על מנת לייצר את החיבורים הטובים ביותר בין ארגונים לבין מועמדים לעבודה. ענבל בעלת ניסיון רב בתחום הדאטה והמוצר. היא עבדה על מוצרים מבוססי דאטה למעלה מ-15 שנה כמפתחת, אנליסטית ומנהלת מוצר. היא הובילה צוותי דאטה ומוצר בארגונים בהם אינטל ו-Sisense ושימשה בשרות הצבאי אנליסטית ביחידה 8200.

ענבל גלעד: "הצטרפתי לזיפרקרוטר בשל התרבות המדהימה שלה, ובהתרגשות רבה לקראת האתגר של הקבוצה שלי - להבטיח שהארגון ימשיך להתמקד במשימה שלנו לחבר בין מחפשי העבודה להזדמנויות הבאות שלהם, על ידי בניית התשתית הנכונה."

ZipRecruiter היא מהמובילות בזירת חיפוש העבודה הדיגיטלית ומפעילה מרכז פיתוח בשרונה בתל אביב. הפלטפורמה של זיפרקרוטר מחברת אנשים באופן אקטיבי למקומות עבודה שעשויים להתאים להם ולהיות הזדמנות הגדולה הבאה עבורם וזאת באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית. יכולת ההתאמה המדויקת משפרת את חווית החיפוש עבור מחפשי עבודה ומסייעת לעסקים בכל הגדלים למצוא ולהעסיק את המועמדים המתאימים ביותר במהירות. זיפרקרוטר הינה אפליקציית חיפוש העבודה המדורגת מס' 1 בהורדות במכשירי אפל ואנדרואיד בשלוש השנים האחרונות, עם מיליונים של מועמדויות שהוגשו דרכה ומעל 3 מיליון מעסיקים אשר השתמשו בפלטפורמה לצרכי גיוס העובדים שלהם. מרכז הפיתוח הישראלי של החברה מעסיק מעל למאה עובדים ונמצא בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully