וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד עמיר מונה לסמנכ"ל סייבר וחדשנות בחברת אינטגריטי תוכנה

24.10.2022 / 9:13

במסגרת תפקידו יוביל עמיר תהליכי חדשנות חוצי חברה ויהיה אחראי בין היתר על הטמעת כלים ומוצרים טכנולוגיים חדשים שיקדמו את צמיחת החברה ויסייעו לה בפעילותה מול לקוחותיה

נמרוד עמיר. ניב קנטור,
נמרוד עמיר/ניב קנטור

נמרוד עמיר (42) מונה לסמנכ"ל סייבר וחדשנות בחברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס. אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן שירותי ייעוץ ופתרונות בתחום התוכנה בשוק הישראלי, הכוללים ייצוג מוצרים ופתרונות ייחודיים בעולמות הסייבר, מישראל ומחו"ל. במסגרת תפקידו יוביל עמיר תהליכי חדשנות חוצי חברה ויהיה אחראי בין היתר על הטמעת כלים ומוצרים טכנולוגיים חדשים שיקדמו את צמיחת החברה ויסייעו לה בפעילותה מול לקוחותיה.

עמיר בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנים בהובלה, תכנון וביצוע של פרויקטים בתחומי טרנספורמציה דיגיטלית, אבטחת מידע בענן וניהול סיכונים. הוא כיהן כראש תחום אבטחת מידע באינטגריטי תוכנה מזה שבע שנים, במהלכן הוא ריכז את הפעילות הטכנולוגית של פתרונות מוצרי התוכנה בעולם הסייבר המיוצגים על ידי החברה.

עמיר חבר בוועדת ההיגוי CISO-IL FORUM מטעם הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל ובעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע. כמו כן, נמרוד מחזיק בהסמכות מקצועיות הגבוהות ביותר בתחום אבטחת המידע, כגון CISM מטעם הארגון הבינלאומי ISACA והסמכת CCSK מטעם ארגון CSA באבטחת ענן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully