וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האגרוטק Taranis מודיעה על שורת מינויים

24.10.2022 / 11:14

רנדי שלטר הצטרף לחברה כסמנכ"ל מכירות צפון אמריקה; ג'וש וייזמן מונה לסמנכ"ל תחום ה- Carbon Solutions and Regenerative Practices ודני גוזמן הצטרף כסמנכ"ל השיווק של החברה

חברת האגרוטק טראניס (Taranis), הפועלת בתחום החקלאות המדייקת, ממשיכה להתרחב מודיעה על שורת מינויים בכירים בהנהלת החברה: רנדי שלטר הצטרף לחברה כסמנכ"ל מכירות צפון אמריקה; ג'וש וייזמן מונה לסמנכ"ל תחום ה- Carbon Solutions and Regenerative Practices ודני גוזמן הצטרף כסמנכ"ל השיווק של החברה. מינויים אלה מגיעים לאחר שהחברה השלימה סבב גיוס D מוצלח בסך 40 מיליון דולר.

רנדי שלטר. Carly Nevins,
רנדי שלטר/Carly Nevins

רנדי שלטר הצטרף לטראניס כסמנכ"ל מכירות צפון אמריקה. ב-25 השנים האחרונות רנדי כיהן בתפקידי ניהול בכירים בתחום המכירות והשיווק בחברת קורטבה (Corteva), חברת הענק האמריקאית אשר משווקת זרעים ומוצרים להגנה על יבולים חקלאיים. לפני כן, שירת רנדי כעשור בצבא ארה"ב בתפקידי קצונה. בתפקידו בטראניס ינהל רנדי את גוף המכירות לשוק הצפון אמריקאי במטרה להמשיך את מגמת הגידול ללקוחות נוספים והרחבת השותפויות עם חברות אגרוכימיה.

ג'וש וייזמן. אסף דרורי,
ג'וש וייזמן/אסף דרורי

ג'וש וייזמן הצטרף לטראניס כסמנכ"ל תחום ה- Carbon Solutions and Regenerative Practices. לג'וש ניסיון של כ-25 שנה בחברות טכנולוגיה בהן הוביל קבוצות מוצר ופיתוח ותוכנה, ועבד צמוד עם לקוחות כדי להביא פתרונות ושירותי תוכנה לשווקים גלובליים. בתפקידו הקודם, כיהן ג'וש כסמנכ"ל פיתוח בחברת אקס ליבריס, שם הוביל את ההקמה והקידום של פלטפורמת SaaS לניהול ספריות אקדמיות. בטראניס יוביל ג'וש את פיתוחו של מוצר חדש לשוק ה- Carbon בתחום החקלאות אשר יתמקד במדידה, אישור ודיווח של לכידת פחמן דו-חמצני (CO2) בקרקע. שירות זה יקדם מעבר לחקלאות משמרת על ידי כך שיאפשר לחקלאים לאמץ שיטות עיבוד חקלאי אשר מפחיתות פליטת פחמן מהקרקע ובכך להנות מתמריצים כלכליים.

דני גוזמן. Carly Nevins,
דני גוזמן/Carly Nevins

דני גוזמן הצטרף לטראניס כסמנכ"ל שיווק. דני מביא איתו ניסיון של מעל כ-15 שנה בשיווק תוכנות בעולמות ה- B2B, בדגש על תוכנות ענן (SaaS). ב-7 השנים האחרונות כיהן דני כדירקטור בכיר לשיווק בחברת אקס ליבריס, אשר מספקת פתרונות תוכנה לאוניברסיטאות, ולפני כן בתפקידי שיווק המוצר בחברת נייס. דני ינהל בטראניס את קבוצת השיווק במטרה לקדם את מיתוג החברה בשוק האמריקאי, המשך ההתרחבות אצל לקוחות קיימים, ותמיכה בהשקת המוצר חדש של טראניס בתחום ה-Carbon Solutions.

בר ויינשטיין, מנכ"ל חברת Taranis: "הצטרפותם של חברי ההנהלה החדשים היא צעד משמעותי בהתרחבותה של החברה ושימור מעמדה כמובילה בתחום החקלאות המדייקת. כל אחד מהמצטרפים החדשים יוביל תחום משמעותי וחשוב בחברה, ויסייע בהמשך צמיחתה בשנים הבאות. לאחרונה השלמנו סבב גיוס D מוצלח, כך שנמשיך להתרחב לתחומים חדשים ולגייס כוח אדם איכותי בכל הדרגים על מנת לספק ללקוחותינו תובנות על בריאות היבולים ולמקסם את התפוקה מהשדות שלהם."

טראניס הוקמה בשנת 2015 והינה אחת מחברות האגרוטק (Agritech) המובילות בישראל. הפלטפורמה של טראניס מנתחת באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה (Machine Learning) צילומי שדות ברזולוציה גבוהה מאוד המגיעים מרחפנים, לוויינים, ומטוסים קלים, וכך יכולה לסרוק שטחי ענק של שדות חקלאיים ולאתר סיכונים ליבולים בזמן קצר. האלגוריתמים של המערכת נסמכים על מאגר התמונות הייחודי מסוגו בתחום החקלאות שנבנה על ידי החברה, עם למעלה מ- 200 מיליון סימפטומים שזוהו על ידי מומחי אגרונומיה. טראניס מעסיקה כיום כ-110 עובדים, מהם 70 בישראל - במטה החברה בתל אביב, והיא מחזיקה במשרדים נוספים בברזיל ובארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully