וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב כהן מונתה לסמנכל"ית שיווק ומכירות בחברת אפי קפיטל נדל"ן

24.10.2022 / 13:52

כהן, בעלת ותק של כ-12 שנים בענף הנדל"ן, החלה את דרכה בחברה לפני כ-6 שנים בתור עוזרת סמנכ"ל שיווק, התקדמה ושימשה עד לאחרונה כמנהלת התקשורת השיווקית והאחראית על שירות הלקוחות

עינב כהן. טל גבעוני,
עינב כהן/טל גבעוני

עינב כהן מונתה לתפקיד סמנכל"ית השיווק והמכירות בחברת אפי קפיטל נדל"ן. כהן, בעלת ותק של כ-12 שנים בענף הנדל"ן, החלה את דרכה בחברה לפני כ-6 שנים בתור עוזרת סמנכ"ל שיווק, התקדמה ושימשה עד לאחרונה כמנהלת התקשורת השיווקית והאחראית על שירות הלקוחות. לפני כן שימשה כאחראית שיווק נדל"ן בקבוצת א. דורי.

במסגרת תפקידה, הובילה כהן את מהלכי המיצוב והמיתוג של חברת אפי קפיטל נדל"ן. בנוסף, היא ניהלה את הפריסה של החברה במדיה הדיגיטלית, האלקטרונית והמודפסת, לרבות מהלכים יצירתיים ופורצי דרך בתחום. כיום לחברה יש כ-6,400 יחידות דיור בשלבי תכנון וביצוע בפריסה ארצית של 17 ערים וכ-130 אלף מ"ר של נדל"ן מניב.

לדברי כהן, "אני שמחה ונרגשת להזדמנות שניתנת לי להוביל את מערך השיווק והמכירות של החברה, זהו אתגר משמעותי שאני מוכנה לקראתו. בשנים האחרונות אפי קפיטל מהווה עבורי כבית וכמקום צמיחה משמעותי. בשיתוף פעולה עם צוות ההנהלה, בכוונתי להמשיך ולקדם מהלכים משמעותיים שיעצימו את החברה בכל התחומים בהם היא פועלת. מלבד זאת, אנחנו עכשיו לקראת קמפיין מיתוגי חדש וייחודי שיתמקד בהיקף הפעילות הנרחב של החברה ויהווה כאבן דרך לפתיחת שנת 2023."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully