וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה תלונה על לבוש "בלתי הולם" בעבודה - ואף אחד לא מבין למה

5.11.2022 / 23:48

עובדת שירותי הבריאות, ג'יזל טאהן, נותרה המומה כשאחד המנהלים הגיש נגדה תלונה על לבוש "בלתי הולם" שלדבריו "חושף את ישבנה". היא הציגה את מה שלבשה לעוקבים שלה בטיקטוק וזכתה לתמיכה

"הבוסית שלי אמרה לי שהבגדים שלי לא מתאימים לעבודה"/@your_em

כשעובדת שירותי הבריאות, ג'יזל טאהן, נקראה למשרד של המנהלת שלה כדי לשמוע שאחד המנהלים התלוננן על הלבוש "החושפני" שלה, היא העיפה מבט נוסף על מה שלבשה באותו יום ונותרה המומה: "על זה?". היא הייתה כל כך המומה שהיא שיתפה את הלוק שלה בטיקטוק כדי להבין האם זו רק היא שלא מבינה מה לא בסדר - או שמא היא לא אובייקטיבית. למזלה, רוב הצופים הסכימו איתה שהלבוש שלה בהחלט הולם.

ג'יזל סיפרה שלבשה בעבר את אותם הבגדים לעבודתה ולא קיבלה על כך תלונות. בסרטון ששותף בטיקטוק היא נראית לובשת מכנסיים שחורים צמודים בגזרה גבוהה וסוודר קרופ כחול. היא טענה שהמנהל שלה חשב שהבגדים האלה לא מתאימים למקום העבודה מאחר שהם חושפים יותר מדי מהחלק האחורי שלה. היא כתבה בסרטון שצבר כמה אלפי צפיות: "הבוסית שלי קראה לי למשרד שלה ואמרה שאחת המנהלים התלונן על הלבוש שלי לעבודה. כנראה הצד האחורי שלי חושף יותר מדי וזה לא הולם". ג'יזל הוסיפה: "מותר ללבוש חותלות בעבודתי, אבל התבקשתי להחליף את החותלות שלי היום".

זה מה שהיא לבשה:

האם זה לבוש ראוי לעבודה?

בטח. מה הבעיה?
זה באמת קצת מוגזם
3234 משתתפים

וזו הייתה התגובה שלה למי שאמר לה שהתלבושת שלה לא מתאימה לעבודה:

בתגובות הצופים תמכו בה. "נשמע כאילו מישהו מקנא בך", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה קרה גם לי במקום העבודה שלי. המנהל טען שאני וחברה שלי קיבלנו הרבה 'תשומת לב' מגברים. זה כל כך לא הוגן". רק מעטים הסכימו עם התלונה ואמרו שאפשר היה לכסות יותר. מה אתם אומרים: תלונה מוגזמת או הגיונית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully