וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצוב הסטייליסטית: המותג Omä משיק קולקציית סתיו חורף 22-23

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 19:44

זהו פרק חדש ומסעיר בחייה של Omä: קבלו את הקולקציה הראשונה, בעיצובה של הסטייליסטית סיון חימי שנבחרה לקריאטיב דירקטור החדשה של המותג. האהבה לאופנה ולסטייל, האמונה בכוח שיש לבגדים, הרצון לספק מלתחה מלאה מבוקר ועד ערב, הם אלו שהובילו את היצירה

אומה סתיו חורף 22-23 מחיר 700 שקל. הילה שייר,
אומה, סתיו חורף 22-23. המחיר: 700 שקל/הילה שייר

אבני יסוד במלתחה המודרנית

הידיעה שהקולקציה צריכה להדהד את כל התשוקות והצרכים של האישה של Omä בחיים האמיתיים היא זו שהובילה את ההשראה של חימי בעיצוב הקולקציה החדשה לסתיו-חורף, להיות נינוחה ובטוחה, להרגיש נחשקת ולהיבדל בזכות השילוב הייחודי, האמירה האישית והסטייל המדויק שהמלתחה החדשה מציעה.

עונת סתיו חורף 22-23 היא בדיוק כל אלו, והוא שורטטה ביד אמן בטוחה של חימי כדי לתת מענה למגוון נשים ולצרכים השונים והייחודיים שלהן: מפרשנות טרנדית לאבני יסוד במלתחה המודרנית - כמו השמלה השחורה (הפעם בגזרת מעטפת עם אבזם בולט וצווארון גולף), חליפת ספארי מבד ג'ינס בעלת כיסים תפוחים, חולצה מכופתרת לבנה עם צווארון וולאנים עשיר מבד משי, חליפות נוטפות סטייל, ז'קטים ברכיסה כפולה, ווסט בפסי סיכה בפרשנות חדשה, חליפות מכנסיים וחולצה דמוי ז'קט בדוגמת סט.

אומה סתיו חורף 22-23. הילה שייר,
אומה סתיו חורף 22-23, עיצובים שהם אבני יסוד במלתחה המודרנית/הילה שייר

"ארגז הכלים לאישה העכשווית"

עוד בקולקציה, פריטים דמויי עור כמו מעיל טרנץ' אוברסייז וחצאית עם קשירה דרמטית - ועד פיתוח ושכלול של הדי.אנ.איי של Omä כמו חולצות הפסים, האוברולים, חליפות הקטיפה, סריגים ופריטים משלימים אחרים כמו מטפחות משי ועניבה. כמדי עונה, המותג יספק פריטי בייסיק משודרגים במבחר צבעים, טקסטורות וגזרות.

חימי, שמאחוריה 17 שנות ניסיון בסטיילינג, והיא אמונה על המראה של כוכבות גדולות בארץ, מתארת את הקולקציה כארגז הכלים לאישה העכשווית.

"עיצבתי את הקולקציה מתוך מחשבה על נשים אמיתיות, שזקוקות לבגדים שישרתו, יעצימו ויתנו להן את הטוויסט הנחשק והמדויק בכל רגע ביום שלהן. זו מלתחה שמאפשרת לשלב בין פריטים נצחיים לבין פריטים בולטים ומרהיבים, בין אם את רוצה ללכת למשרד בבוקר או לצאת לדרינק בערב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אומה סתיו חורף 22-23 מחיר ז'קט 500 שקל מחיר מכנסיים 450 שקל. הילה שייר,
ארגז הכלים לאישה העכשווית", קולקציית סתיו-חורף של המותג אומה/הילה שייר

נינוחה, חזקה ואופנתית

חימי מוסיפה כי: "רציתי לעצב בגדים שאיתם תוכלי להרגיש גם נינוחה וחזקה וגם אופנתית, בלי ליפול לקלישאות הטרנדיות של האופנה המהירה. זו קולקציה מלאת תשוקה וסטייל שמאחוריה מחשבה וניסיון בכל מה שקשור לנשים ולמה שהן זקוקות לו".

טווח מחירים: 250-1,000 שקל. להשיג באתר https://omaisawoman.com/ ובחנויות רונן חן:

אומה סתיו חורף 22-23 מחיר. הילה שייר,
נינוחה, חזקה ואופנתית - ההשראה של סיון חימי לעיצוב קולקציה לאומה/הילה שייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully