וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון התקנים: האם זה המינוי שמסמל את הרפורמה ?

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 13:28

מינויו של אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר לתפקיד סגן יו"ר מכון התקנים,, מעורר תקוות בקרב יבואנים רבים להפחתת הרגולציה על היבוא לישראל, ברוח הרפורמה שהובילו משרדי האוצר והכלכלה

אמיר שני, סמנכ"ל מכון התקנים. יאיר שגיא,
אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות במסחר ומעתה גם סגן יו"ר מכון התקנים הישראלי/יאיר שגיא

אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, נבחר לכהן כסגן יושב ראש מכון התקנים - "לשכת המסחר, ואני כנציגם, הובלנו את המאבק ארוך השנים לשנות את הטיפול של מכון התקנים בתהליכי היבוא שברפורמת היבוא הכל כך חשובה".

איגוד לשכות המסחר ברך על מינויו של אמיר שני, סגן נשיא הלשכה, לתפקיד סגן יושב ראש מכון התקנים לקדנציה בת שנתיים. על פי הודעת האיגוד: "מדובר בנציגות חשובה מאוד למגזר העסקי וכולנו מברכים על כך. לשכת המסחר בעד שמירה על חוקיות היבוא, הגנה על הצרכן ואכיפה מתאימה כאשר למכון התקנים תפקיד מכריע בכך. משרד הכלכלה הוביל תהליך קריטי להורדת יוקר המחייה וזאת בשיתוף עם לשכת המסחר שדוגלת תמיד באימוץ תקנים ולא ביצירת תקנים חדשים".

עו"ד אוריאל לין. יחצ,
נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין. "בחירה מוצלחת"/יחצ

אמיר שני, מנכ"ל ובעלים חברת עמית עמילות מכס, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ויו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבין-לאומיים, הודה לדירקטוריון מכון התקנים שבחר בו פה אחד והוסיף: "למכון התקנים יש חשיבות גדולה לצרכן ולמשק הישראלי. באחריותו לבדוק שלא כל צ'יינה טאון מגיעה לחנויות בישראל ומסכנת את אזרחי המדינה, אם זה במוצרי חשמל, מוצרי בניה וקרמיקה, מוצרי תינוקות ועוד. לכל מדינה מתוקנת יש מכון תקנים. מודה על ההזדמנות להיות חלק מרפורמת היבוא דרך מכון התקנים ולשכת המסחר"

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר: "בחירה מוצלחת מאין כמוהו. אין לי ספק כי אמיר שני עם ניסיונות הרב ומסירותו לכלכה חופשית יתרום רבות בעתיד למכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully