וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוקים ב-Lavan: קבוצת גולף הודיעה היום על השקת מותג ספא וטיפוח

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 16:05

קבוצת גולף, הודיעה היום על השקת המותג חדש Lavan, למוצרי ספא, טיפוח הגוף ואווירה. המותג יציע מגוון מוצרים מפנקים באתר האונליין וברשת חנויות בפריסה ארצית, כאשר בכוונת הקבוצה, לפתוח כ-16 חנויות ברחבי הארץ עד סוף 2023. ההשקעה בהקמת המותג נאמדת בכ-7 מיליון שקל

לבן. דור שרון,
המותג החדש של קבוצת גולף: LAVAN - מוצרי ספא, טיפוח ואווירה/דור שרון

משאירים את השיגרה מחוץ לדלת

המותג Lavan, הוקם מתוך הרצון ליצור עולם, שבו השיגרה נותרת מחוץ לדלת. השראה וחוויה חושית הבנויה על טהרת העיצוב, האסתטיקה והעושר הטקסטורלי. המותג יציע מגוון רחב של מוצרי ספא וטיפוח איכותיים לגוף, ניחוחות בישום לבית ופריטי עיצוב משלימים.

במקביל להשקת אתר האונליין, חנות הקונספט הראשונה של Lavan נפתחה בדיזינגוף סנטר ת"א בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל על שטח של 160מ"ר. עד סוף 2023 צפויה הרשת לפתוח עוד כ- 16 חנויות ברחבי הארץ.

לדברי אייל גרינברג, מנכ"ל קבוצת גולף: "המותג הוא אבן דרך נוספת במומחיות שלנו בעולמות הבית והלייף סטייל. הניסיון שצברנו לאורך השנים בקבוצת גולף ובגולף&קו בפרט, הוליד את המותג Lavan אשר משלים ומעשיר את החוויה הכוללת שהקבוצה מציעה ללקוחותיה"/

המותג מציע מגוון איכותי של פריטי ספא וטיפוח לגוף ולבית, פריטי טקסטיל וכלי בית ייחודים.

סדרת מוצרי טיפוח גוף - בלום 89.90-159.9 שח. יח"צ,
סדרת מוצרי טיפוח גוף - בלום, המחירים: 90-160 שקל/יח"צ

"הבית הפך למבצר הפרטי שלנו"

גרינברג מוסיף: "לראשונה שיתוף פעולה עם רשת סטימצקי במסגרתו ימכרו בחנויות Lavan ספרים ממחלקת העיצוב והאדריכלות של סטימצקי. כל פריט בקולקציה נבחר בקפידה על ידי סטודיו המעצבים שלנו, המביאים את הטרנדים המובילים בעולם. חנויות הרשת, ימוקמו בפריים לוקיישנים ברחבי הארץ. בשנים האחרונות הבית הפך למבצר הפרטי והמושקע שלנו. אני בטוח שהמותג החדש ירגש ויעניק לכלל הלקוחות חוויה מרעננת ומיוחדת".

קולקציית חורף 2022-23 של Lavan מאופיינת במגוון רחב של מוצרי ספא וטיפוח לגוף לצד מפיצי ריח, מבשמי אוירה לבית ונרות ריחניים המעניקים ניחוחות חמים ואור רך לאווירה קסומה ומלאת סטייל בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סדרת מוצרי טיפוח גוף - מידו 89.90-159.9 שח. יח"צ,
סדרת מוצרי טיפוח גוף - מידו, המחירים: 90-160 שקל/יח"צ

הניחוחות מהטבע

מחלקת הספא והטיפוח מתהדרת במגוון ניחוחות איקוניים:

עציים: משפחת הריחות העציים מתאפיינת בקשת של ניחוחות עשירים, עמוקים ומשכרים, המעוררת זכרונות של טבע פראי, ריחות בתוליים של יערות סבוכים, דשא רטוב ואדמה לחה, מארג של ניחוחות בעלי תווי ריח ארציים, חמים, מסקרנים ואלגנטיים.

פירותיים: הריחות הפירותיים שולחים אותנו למסע של זכרונות ילדות, ניחוחות מתוקים ועסיסיים, מעוררי תיאבון ומעירי חושים, שמזכירים לנו שמש של קיץ, משבי רוח של ארומה מבושמת ותחושות מרעננות.

פרחוניים: הריחות הפרחוניים הם כמניפה של צבעים, לעיתים רכים ועדינים, לעיתים נועזים וססגוניים, מארג מגוון של תווי ריח אקזוטיים, היוצרים קומפוזיציה מושלמת ומאוזנת.

ארומטיים: ריחות ארומטיים משדרים חום ואינטימיות, יש בהם מן המתקתקות וחריפות שובבה המגיעה מעולמות התיבלון. עולם שלם של ניחוחות מכשפים, עמוקים וחצופים, בעלי תווי ריח עמוקים וחושניים.

רעננים: הריחות הרעננים הם סוג של דואט בין ניחוחות עמוקים, מלטפים ומלאי אופי לבין ניחוחות קרירים, נקיים וקלילים יותר. בואו להתפנק, לקחת נשימה עמוקה של אוויר בטבע שופע וצלול.

lavan חורף 22-23. ערן סלם,
המותג lavan, קולקציית חורף 22-23/ערן סלם

חוויית הספא אצלכם בבית

עוד בקולקציה, קיימים מוצרי טקסטיל וכלי בית משלימים: חלוקי רחצה ומגבות איכותיות ומפנקות, כירבוליות, כלים לאירוח ומגוון מוצרי לייף סטייל שיכולים להפוך את החיים שלנו ליפים, ריחניים ונינוחים יותר.

כל הפריטים מתגבשים לכדי קולקציה מרגשת אשר שמה דגש על הפרטים הקטנים. בזכות העושר, העיצוב והחדשנות, פריטי הקולקציה של LAVAN מהווים את המתנה המושלמת עבורכם ועבור יקיריכם.

טווחי מחירים: טיפוח גוף: 50-159, נרות: 30-239, מפיצי ריח ומבשמים: 70-359, מצעים: החל מ-219, מגבות: 40-299, כלים ונוי: 23-649.

ניתן להשיג באתר האונליין https://www.lavan-il.co.il/ ובחנות הדגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully