וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירונה שלום תשמש מ"מ מנכ"ל ביטוח לאומי

25.10.2022 / 22:13

שר הרווחה מאיר כהן הודיע - עם מעברו של מאיר שפיגלר לחברת חשמל - על מינוי שלום, סמנכ"לית מערך הנכויות והשיקום בביטוח הלאומי כמ"מ מנכ"ל הארגון

ירונה שלום. דוברות הביטוח הלאומי,
ירונה שלום, תנהל כמ"מ את אחד המוסדות הפינססיים-חברתיים החשובים בישראל/דוברות הביטוח הלאומי

מאיר שפיגלר מסיים בימים אלה את השנה החמישית שלו כמנכ"ל הביטוח הלאומי וזאת לאחר הארכה של שנה נוספת מסיום כהונתו, כשמהלך זמן זה נבחר להיות מנכ"ל חברת החשמל ויעבור עם סיום תפקידו לשם. ירונה שלום תשמש מ"מ מקום המנכ"ל.

במקביל לכהונתו, בתחילת המלחמה בין רוסיה לאוקראינה מונה שפיגלר לפרויקטור העלייה ממדינות חבר העמים לשעבר. שפיגלר בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל, תואר במשפטים ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון. הוא נכנס אל השירות הציבורי בשנת 2000 לאחר שהגיע מהמגזר הפרטי וניהל בין היתר את משרד הדתות, יחידת הסמך לעובדים זרים במשרדי התמ"ת והפנים, סמכ"ל בחברת דואר ישראל, מנכל קק"ל ומנכ"ל הביטוח הלאומי.

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן הודה לשפיגלר: " אני רוצה להודות למנכ"ל הביטוח הלאומי יחד הצלחנו לקדם רפורמות חשובות בתחומים רבים, בהם קצבאות נכות והסיעוד ניהול משבר הקורונה בכל הנוגע לביטחון הסוציאלי של תושבי מדינת ישראל לרבות מתווה החל"ת, מענקים ותוספת של קצבאות ייעודיות חדשות כגון: דמי בידוד. הביטוח הלאומי הוא אחד מהמוסדות הכלכליים-חברתיים החשובים ביותר אשר אחראי על הביטחון החברתי של אזרחי המדינה וכולנו ראינו זאת בקורונה. אני רוצה לאחל לירונה הצלחה רבה בתפקיד החשוב הזה"

ירונה שלום, שתיכנס לנעליו כמ"מ עד לבחירת מנכ"ל קבוע, עובדת למעלה מ-33 שנים בביטוח הלאומי ותפקדה במגוון רחב מאוד של תחומים בארגון, בין היתר בביקורת הפנים של הביטוח הלאומי, ניהול אגפים במנהל הגמלאות עד לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית נכויות ושיקום. גב' שלום בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית ותואר שני נוסף במנהל עסקים. מאיר שפיגלר, המנכ"ל היוצא יעביר את הסמכויות למ"מ המנכ"לית הנכנסת במסגרת חפיפה מסודרת.

מאיר שפיגלר, המנכ"ל היוצא: "זכיתי לנהל את הביטוח הלאומי במשך כ-5 שנים במהלכם הייתי חלק בלתי נפרד מהעשייה החברתית והסוציאלית של עובדי הביטוח הלאומי, שאין להם אח ורע לטובה בשירות הציבורי, שעושים לילות כימים כדי להעניק לכ-9.5 מיליון תושבי המדינה את מלוא הזכויות שמגיעות להם ובייתר שאת בתקופת הקורונה, שלולא הביטוח הלאומי המשבר היה חריף וקשה הרבה יותר. מדיניות הארגון היא לבער את הבירוקרטיה, לפשט את התהליכים ולהנגיש בכלים מגוונים את הקשר עם הציבור. כולי תקווה כי עצמאות הביטוח הלאומי תישאר איתנה ואף תתעצם כחלק בלתי נפרד מחוסנה הלאומי של המדינה. זו העת להודות לשר הרווחה והביטחון החברתי, ח"כ מאיר כהן על האמון שניתן לי ושיתוף הפעולה הפורה לטובת קידום הנושאים המצויים באחריות הביטוח הלאומי.

ירונה שלום, מ"מ מנכ"לית הביטוח הלאומי הנכנסת: "אני מקבלת ביראת קודש את תפקידי כמ"מ מנכ"לית הביטוח הלאומי. המוסד היה לי כבית במשך למעלה מ-30 שנה והייתי חלק מרפורמות ושינויים הליכי עבודה משמעותיים בארגון וכל עוד תינתן לי הזכות, אמשיך לעשות זאת ביתר שאת. הביטוח הלאומי הוא גוף עם מנהלים ועובדים מהמעלה הראשונה המגיעים לעבודה בתחושת שליחות וציונות ומגיעים אל מקום העבודה שלהם עם חדוות עשייה ואהבה גדולה. אין לי ספק שהם יהיו שותפים מלאים לדרך ויחד נצעד לכיוון יישום הרפורמות והמדיניות שמאיר שפיגלר, המנכ"ל היוצא השריש בכולנו ואין לי ספק שאני נכנסת לנעליים הגדולות שהוא השאיר אחריו. אני מודה לשר הרווחה והביטחון החברתי, ח"כ מאיר כהן על האמון והתמיכה בי ובארגון כולו".

מאיר שפיגלר, מנכל ביטוח לאומי 10 במרץ 2021. ראובן קסטרו
מנכ"ל הביטוח הלאומי היוצא, מאיר שפיגלר. יהיה מנכ"ל חברת החשמל/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully