וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואן יקר, תוציא את היד מהכיס שלנו, לפני שתחטוף בשלך

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 16:36

דיפלומט דורשת מהרשתות להעלות את מחירי המותגים היקרים שלה: ג'ילט, פיירי, היינץ ואחרים, שגם כך עולים בישראל עשרות אחוזים יותר מאשר בחו"ל. וואלה! קוראת לקמעונאים לסרב לשתף אתה פעולה, ולציבור - לפתוח בחרם צרכנים. במלחמה על יוקר המחיה, זה הזמן להוריד את הכפפות

וואלה נלחמים בעליית המחירים. יח"צ,
בקרב על יוקר המחיה, הגיע הזמן שגם הצרכנים יורידו את הכפפות/יח"צ

גם בחדשות המרגיזות על עליות מחירים, יש כאלה שמצליחות לעצבן במיוחד:

קחו את דיפלומט למשל, שמוכרת בישראל כמה מותגים מוכרים, כמו ג'ילט, פיירי, היינץ ועוד רבים אחרים. המותגים האלה עולים כבר היום בישראל בעשרות אחוזים יותר מאשר כמעט בכל מקום אחר בעולם, אבל דיפלומט דורשת עתה מהקמעונאים להעלות את המחירים.

אז הנה הדרישה שלנו, וואלה! מהקמעונאים, אבל גם מעצמנו, הצרכנים: רשתות קמעונאיות, אל תעזו להעלות מחירים! אל תיכנעו לספקים ואל תשתפו פעולה עם הסחטנות.

אז למה זו דרישה גם מעצמנו? כי בסופו של דבר אנחנו אלה שקובעים. היבואנים והיצרנים מאיימים על הקמעונאים באי אספקת מוצרים? אין בעיה - לא אנחנו אלה שניכנע למדפים הריקים.

למה? כי בימים כתיקונם צרכנות נבונה דורשת מאתנו להשוות מחירים בין רשתות השיווק ולקנות ברשת שמוכרת את המוצר במחיר הזול ביותר, פן יעקצו אותנו. בימים האחרונים המצב השתנה. את העקיצות אנחנו עומדים לחטוף מכיוון היבואנים ויצרני המזון, שדורשים להעלות בחדות את המחירים.

באופן מפתיע ובהעדר נוכחות של הרגולטורים והממשלה, רשתות השיווק הן אלה שעומדות עכשיו לצד הצרכנים וסופגות איומים אגרסיביים מהספקים שלהם: מי שלא יאשר את העלאות המחירים, לא יקבל סחורה.

אין דבר חשוב יותר לספקים מהנאמנות למוצר והן סומכות על כך שהצרכן הישראלי לא יוכל להתקיים בלי המותגים שהוא אוהב ורגיל אליהם. אלא שהמצב החדש מחייב אותנו לצאת מאזור הנוחות ולהבין שלכל מותג יש תחליף, וגם אם אין, המטרה מקדשת את המאבק ביוקר המחיה.

הצרכן הישראלי, שסופג התעמרויות כלכליות ונסחט בכל פעם מכיוון אחר, נאלץ לעשות בכל פעם הערכת מצב מחודשת ולנקוט בטקטיקות כלכליות אחרות כדי לשרוד, כאילו היה מומחה לתורת המשחקים. הטקטיקה הנכונה בימים הטרופים האלה, היא לעמוד לצד רשתות השיווק ולאחד כוחות במאבק על האוכל של הילדים שלנו.

הספקים מאיימים עליהם עם מדפים ריקים? כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה, כי רשתות השיווק לא פוחדות ממדפים ריקים, אלא מסופרמרקטים ריקים מקונים.

לכן, גם אם המותג האהוב עליכם נעדר מהמדפים בשם יוקר המחיה, אל תוותרו על הסופרמרקט או על הרשת שאליה הוא משתייך. להפך - עודדו אותם לשמור עלינו והתנסו במוצר חלופי. מי יודע? אולי עוד תופתעו!

נוזל כלים פיירי פסח. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
פייר? במחירים הגבוהים אין כמו פיירי/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

אין ברירה? נסו יבוא אישי

אם בכל זאת אין מוצא, ואתם חייבים מותגים ספציפיים, אין בעיה. בהקשה על המקלדת אתם יכולים להזמין אותם מחו"ל ולעקוף את אלה שרוצים לפגוע בכם, אלה שברוב חוצפתם גובים מכם מאות אחוזים יותר, ממה שצרכנים באירופה וארה"ב משלמים להם.

די לרפרף על כמה מהמוצרים של דיפלומט, אחד היבואנים הכוחניים ביותר שיש היום בשוק - שדורש עכשיו לייקר חלק גדול מהמותגים שהוא משמש יבואן ראשי ולפעמים אף בלעדי שלהם לישראל - כדי להבין את רמת התאווה לרווח שאין לו סוף.

מארז של 16 סכיני גילוח ג'ילט פיוזן עולה בארץ (לפני העלאת המחיר!) 239 שקלים. באתרי האינטרנט תוכלו למצוא אותו מיבוא מקביל גם ב- 160 שקלים. נוזל כלים של פיירי, שנמכר פה ברשת הכי זולה (שוב, לפני ההתייקרות!) בכמעט 11 שקלים, תמצאו בשיטוט ברשתות טורקיות (לאו דווקא הזולות שבהן) ב- 3.5 שקלים.

ונניח שתגידו "בסדר טורקיה", בואו ונמשיך למדינה קצת יותר יקרה: 65 טבליות למדיח של פיירי נמכרות כאן במחיר של בין 49 ל- 59 שקלים, כשבבריטניה תשלמו על אריזה של 78 טבליות בריח לימון 36.5 שקלים.

ומה עם קטשופ גדול של הינץ, גם הוא של דיפלומט? בארץ יחייבו אתכם עליו ב-11.90 שקלים ובבריטניה תשלמו פחות מ-7 שקלים, וכן, לא יקרה לו שום דבר אם תזמינו אותו מחו"ל יחד עם המוצרים של "טייד", קפה של "לילי" ו"ג'יקובס", חיתולי האגיס, הד אנד שולדרס, ובונזו לכלב.
פשוט תעקפו את היבואן הרשמי - וגם זה, רק אם אתם ממש מוכרחים מותג ספציפי, כי בינינו - גם היצרן בחו"ל שלא מונע (ולפעמים אף מעודד!) את השתוללות הנציג המקומי שלו, אינו ראוי לכסף שלנו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קטשופ היינץ. HEINZ, אתר רשמי
קטשופ היינץ. לא יקרה לכם כלום אם תזמינו אותו ישירות מאתרים בחו"ל או תשתמשו בזה של יצרן אחר שלא דורש להעלות מחירים/אתר רשמי, HEINZ

אתם תרוקנו את המדפים? אנחנו נרוקן את העגלות!

אל תיבהלו מהמדפים הריקים, אל תדרשו להחזיר אליהם את המוצרים החסרים ואל תחפשו אותם במקום אחר. קנו מוצרים חליפיים, כדי לחזק את רשתות השיווק במאבק שהן עושות בשביל כולנו. ואם אתם ממש מוכרחים, תזמינו אותם באינטרנט.

כל דרך פעולה אחרת תפגע בנו ובסופו של דבר נשלם על המוצרים האלה הרבה יותר כסף. עכשיו צריך להיות רגועים וממוקדים. אתם תרוקנו את המדפים? אנחנו נרוקן את העגלות רק מהמוצרים שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully