וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מלונות ישרוטל משיקה קמפיין חדש ומבטיחה: "שווה להצטרף"

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 15:48

רשת מלונות ישרוטל משיקה בימים אלו קמפיין חדש בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל עם הסלוגן "שווה להצטרף", מציע לקהל הישראלי הטבת הצטרפות למועדון 'חוג השמש', מועדון הלקוחות המועדפים של הרשת המקנה הטבות ייחודיות לחברים בו

רשת ישרוטל, מלון כרמים. איתי סיקולסקי,
רשת ישרוטל, מלון כרמים/איתי סיקולסקי

רשת ישרוטל מזמינה את הקהל הרחב להצטרף למועדון הלקוחות המועדפים שלה "חוג השמש" בין התאריכים 25 באוקטובר- 30 לנובמבר, ומציעה לחברים החדשים הטבת הצטרפות לפי התשלום על ההצטרפות יעלה 150 שקל לשנתיים (במקום 250 שקל לשנתיים) וליהנות מהטבות שוות הניתנות בלעדית לחברים, כמו 10% הנחה על החופשה בכל מלונות ישרוטל , צבירת נקודות בכל הזמנה.

בנוסף, במשך חודש שלם, תעלה הרשת מבצעים והנחות מיוחדות שיתחדשו וישתנו מדי שבוע להנאתם הבלעדית של חברי מועדון "חוג השמש" והמצטרפים החדשים.

קמפיין "שווה להצטרף" של רשת ישרוטל

20 שנה עם "כל הקודם זוכה"

בהמשך לעלייתו של הקמפיין בטלוויזיה יחלו מבצעי 'כל הקודם' באתר ייעודי. תוכנית ההטבות "כל הקודם" מתקיימת כבר 20 שנה ומהווה דרך משתלמת במיוחד לרכוש חופשות במחירים אטרקטיביים באמצעות דירוג מחירים: כל המקדים לרכוש מראש חופשה במלוות הרשת, נהנה מהמחיר הנמוך יותר. השנה הודיעה הרשת כי תכנית 'כל הקודם' תהיה בלעדית לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים.

במסגרת מבצעי 'כל הקודם' תציע רשת ישרוטל מחירים אטרקטיביים לחופשות בחודשי ינואר- מרץ בתאריכים נבחרים כגון, חדר זוגי במלונות המלך שלמה ורויאל גארדן ב 398 ש"ח ,BB חדר זוגי במלונות תל אביב החדשים פורט טאואר ואלברטו, לינה בלבד ב 598 ש"ח או חדר זוגי במלון נבו בים המלח, חצי פנסיון ב 798 ש"ח.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בראשית - בריכה חיצונית. אסף פינצ'וק,
מלון בראשית - בריכה חיצונית, רשת ישרוטל/אסף פינצ'וק

מקדימים עם מבצעי נובמבר

ליאור רביב, מנכ"ל הרשת: "רשת מלונות ישרוטל מקדימה להשיק את מבצעי נובמבר ועולה עם קמפיין חדש, המזמין את הישראלים להצטרף למועדון חוג השמש, וליהנות ממבצעים והטבות שהופכים את החופשה לא רק למהנה אלא גם משתלמת בכל מועדי השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully