וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי פדרמן יסיים את כהונתו כיו"ר מלונות דן

27.10.2022 / 10:33

מיכאל (מיקי) פדרמן, הודיע לדירקטוריון מלונות דן, כי לאחר 33 שנים בהם כיהן כיו"ר החברה, בכוונתו לסיים את תפקידו כיו"ר ב-31 לדצמבר 2022 ולהמשיך לכהן כדירקטור מן המניין. מועצת המנהלים של מלונות דן בחרה פה אחד בגידי פדרמן ליו"ר מועצת המנהלים הבא

מיקי פדרמן. סיון פרג',
מיקי פדרמן/סיון פרג'

מיכאל (מיקי) פדרמן, הודיע לדירקטוריון מלונות דן, כי לאחר 33 שנים בהם כיהן כיו"ר החברה, בכוונתו לסיים את תפקידו כיו"ר ב-31 לדצמבר 2022 ולהמשיך לכהן כדירקטור מן המניין. מועצת המנהלים של מלונות דן בחרה פה אחד בגדעון (גידי) פדרמן ליו"ר מועצת המנהלים הבא של החברה

גידי פדרמן מכהן כמנהל התפעול (COO) של מלונות דן ולפני כן כיהן כדירקטור בחברה במשך למעלה מ-11 שנים, בוגר תואר ראשון בניהול מערכות מידע ותואר שני בניהול בתעשיית המלונאות מאוניברסיטת ניו יורק NYU.

מיקי פדרמן אמר היום: "לאחר 33 שנים של עשייה מלאת סיפוק החלטתי לסיים את תפקידי כיו"ר דירקטוריון החברה. אני שמח שמועצת המנהלים החליטה פה אחד לבחור בגידי פדרמן לתפקיד לאור פועלו במהלך השנים האחרונות והניסיון רב שנים בתחום המלונאות". פדרמן הוסיף ואמר כי ימשיך לכהן כחבר מועצת המנהלים של החברה.

גידי פדרמן אמר היום: "אני מודה למועצת המנהלים של מלונות דן אשר בחרה בי לתפקיד. אני תקווה שיחד עם הנהלת מלונות דן, צוות המנהלים, העובדות והעובדים נמשיך להוביל את החברה להישגים נוספים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully