וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטרדים מבריחה של הכלב שלכם? הקולר הזה ישחרר אתכם מדאגות

דוד רוזנטל

27.10.2022 / 13:16

הקולר המתקדם של 2.0 PET WATCH הוא אמצעי בטיחות חדש לחיות מחמד כלבים וחתולים הפועל על בסיס בינה טכנולוגית מאפשר להשגיח ולאתר מרחוק באמצעות GPS, לתקשר איתם עם הסביבה למנוע מצבים של איבודם. ניסינו אותו ומה חשבנו?

קולר חכם של פט ווטש. יחצ,
הרבה פחות דאגה. הקולר של פט ווטש/יחצ

הדאגה לחיות הבית שלנו אינה יודעת גבול כאשר הן נעלמות. נכון, לעתים לכלבים ולחתולים יש תג שם, ואם אין אנחנו צריכים לסמוך על זרים שיהיו נחמדים מספיק כדי לנסות לאתר אותנו באמצעות סורק, ועדיין - לאורך השנים עלתה התהייה מדוע אין GPS לכלבים.

אז זהו, שיש. לאחר פיתוחים שונים בתחום, קיבלנו לידינו את הקולר החכם והמתקדם 2.0 PETWATCH מבית קידי תקשורת, מפתחת השעונים החכמים לילדים קידיווטש. הקולר מאפשר לעקוב אחר המיקום המדויק של חיית המחמד באמצעות GPS, לתקשר עם הסביבה, להאזין, להגדיר מרחב פעילות בגינה ולקבל התראות לנייד בכל יציאה מהטווח שהוגדר. כל זאת על מנת לשמור עליהן ולמנוע מצבים של גניבת כלבים וחתולים.

הקולר החכם פועל באמצעות תקשורת סלולרית, מגיע מצויד בסים קארד. לקולר פונקציות של שמע מה שמאפשר לתקשר עם חיית המחמד והסביבה ניתן לצפות בהיסטוריית המיקומים ולשמוע מה קורה מסביבה. תכונות אלו חשובות למניעת מצבים של בריחת הכלבים והחתולים שהולכים לאיבוד מחוץ לבית ויתרה מכך, יש בה בכדי לנסות ולמנוע מצב של גניבת חתולים וכלבים. מדובר בתופעה שהפכה לנפוצה לאחרונה בישראל, כאשר הגנבים מבקשים כופר תמורת חיות המחמד.

קולר חכם פט ווץ'. יחצ,
אביזר מצוין. הקולר של פט ווטש/יחצ

השליטה בקולר נעשית באמצעות אפליקציה המגיעה עם תמיכה בכמה שפות בהן השפה העברית, אנגלית, רוסית, ספרדית, ערבית, פולנית ועוד. האפליקציה מותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS. בעת הורדת האפליקציה וקישור לקולר המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של הבעלים. הקולר החכם מגיע עם סוללה חזקה mAH850 הניתנת להטענה בקלות באמצעות כבל USB. הקולר עמיד בפני תנאי חוץ כדוגמת חום ואבק. מידות המכשיר 10 מ"מ על 48 מ"מ על 40 מ"מ. אורך הקולר 40 ס"מ. המארז מכיל גם קולר אקסטרה נגד פרעושים.

הקולר החכם מתאים לכל הגדלים והגילאים, כאשר הרצועה עצמה המגיעה איתו במארז ניתנת להורדה ולהתקנה על גבי כל רתמה או רצועה. מחיר המארז 339 שקלים וניתן לרכוש באתר www.kidiwatch.co.il או בחניות והרשתות הנבחרות. המכשיר מגיע עם סים קארד ויש צורך בחיבור למנוי אינטרנט סלולרי בעלות מוזלת של 12.90 דרך האתר של קידיווטש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אז מה חשבנו?

מדובר במוצר מצוין. ראשית, הקולר קל ואינו מכביד על צוואר החיה, הוא מאוד פונקציונלי וברור להפעלה. ניסינו לבדוק מיקום על ידי כך שהפרדנו כוחות - אשתי נשארה עם הכלבה בגינה ואני נסעתי למרחק של כמה ק"מ על מנת לבדוק. המיקום היה מדויק דיו כדי למקד את החיפושים במקרה של אבידה. בסך הכול מוצר שמעניק הרבה ביטחון ושקט נפשי, שאפשר להשתמש בו לא רק על חיות, אלא גם על אביזרים חשובים או במהלך טיולים.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully