וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבות ורוד: החברות שמעלות את המודעות בקרב העובדים

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 15:01

כמו בכל שנה בחודש אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, התגייסו גם ארגונים במשק הישראלי, שיצאו בקמפיינים ונקטו יוזמה אקטיבית לעודד את העובדות שלהם ללכת להיבדק. כך הם עשו את זה

סרטן השד. ShutterStock
גילוי מוקדם עשוי להציל חיים בלמעלה מ-90% - החברות שהעלו מודעות לבדיקה בקרב העובדות/ShutterStock

בחברת אינקרדיבילד, חברת הייטק בתחום התוכנה שמאיצה תהליכי פיתוח, מאמינים שלצד העלאת המודעות בארגון, חשוב לעודד באופן אקטיבי את העובדות להיבדק.

השגרה היומיומית וחוסר הזמינות מביאים לכך שנשים רבות מזניחות את הבדיקה ודוחות אותה ולכן, הקצו יום בדיקות מרוכז על חשבון החברה לכל העובדות. הבדיקות התבצעו במשרדי החברה בתל אביב על ידי ד"ר נעמה הרמן, רופאה מומחית בכירורגיה כללית ובכירורגיה אונקולוגית של השד בבית החולים שיבא תל השומר, בעמדת פופ אפ ייעודית שהוקמה לצורך כך.

כמו כן, לוגו החברה הוחלף לוורוד בעמודי המדיה החברתית שלה לצד התאמת המסרים והתוכן שהותאמו לנושא.

איילת המר, סמנכ"לית משאבי אנוש באינקרדיבילד: "העלאת המודעות לנושא היא חשובה אך אין בה מספיק ועל כן יצרנו פעילות אקטיבית שתניע את העובדות לפעולה ואולי אף לגילוי מוקדם שיציל חיים. אנו מאמינים כי הנגשת הבדיקות לעובדות במשרדי החברה תקל עליהן ותאפשר להן לא לשכוח את עצמן בתוך השגרה היומיומית".

חברת אינקרדיבילד משנה את הלוגו לקראת חודש המודעות לסרטן השד,  צילום-. באדיבות חברת אינקרדיבילד,
שינוי הלוגו לקראת חודש המודעות וקיום יום בדיקות מרוכז במשרדי החברה, אינקרדיבילד/באדיבות חברת אינקרדיבילד

כסאות וורודים עם קוד QR ומייל פנימי מהמנכ"ל

קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, מציינת את חודש המודעות לסרטן השד גם היא ומעודדת את עובדות החברה ללכת להיבדק, דרך מגוון פעילויות.

בין היתר, שכרו בחברה למשך חודש מספר כיסאות ורודים של חברת 'כתר', כאשר על כל כיסא מוצמד קוד QR אותו העובדים והעובדות יוכלו לסרוק, לקבל מידע נוסף על סרטן השד ולהזמין ישירות תור לבדיקה.

פעילות זו מתווספת לשינוי לוגו החברה ברשתות החברתיות לצבע ורוד, ולמייל פנימי אותו ישלח מנכ"ל החברה, עדי הייניש, לעובדים עם מידע נוסף על סרטן השד וקריאת עידוד ללכת ולהיבדק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חודש המודעות לסרטן השד בחברת קלאודזון צילום- באדיבות חברת קלאודזון.. יח"צ,
קלאודזון, מייל פנימי מהמנכ"ל וכסאות ורודים עם קוד QR לבדיקה/יח"צ

סקר רפואי מקיף וקופסת ממתקים בצבע הקמפיין

גם בקורנית דיגיטל, המפתחת ומייצרת מכונות להדפסה דיגיטלית לתעשיית האופנה והטקסטיל, מקדישים תשומת לב רבה לבריאות העובדים והעובדות.

במשרדי החברה בישראל ובעולם, מציינים באופן מסורתי את חודש המודעות לסרטן השד דרך פעילויות מגוונות המעודדות ביצוע בדיקה שגרתית. כך למשל, בחברה מחליפים את צבעי הלוגו לוורוד, שולחים תקשורים שונים לכלל העובדים במטרה להגביר מודעות בנושא, וכן מחלקים קופסת ממתקים בצבעי הקמפיין לכל אחד ואחת במטרה להגביר את המודעות.

במקביל, בקורנית מקיימים קמפיין מודעות ויראלי ברשתות החברתיות ברמה הגלובלית בסימן - AWEARNESS. מלבד פעילויות אלו, קורנית מעניקה לכל עובד ועובדת בני 40+ סקר רפואי מקיף בבית חולים תל השומר אחת לשנתיים, כאשר בדיקת ממוגרפיה הינה חלק מהבדיקות הכלולות בסקר.

קמפיין המודעות של קורנית דיגיטל לחודש המודעות לסרטן השד - עיצוב סוכנות אמברלה. הילה טרימן,
קמפיין המודעות של קורנית דיגיטל לחודש המודעות לסרטן השד/הילה טרימן

הזמנה להרצאה של מחלימה ויומן עם תזכורת

חברת RapidAPI, ספקית ה-Api Hub הגדול בעולם המשרת מיליוני מפתחים ועסקים ברחבי העולם, עיצבה לעובדות במשרדים בתל-אביב יומן עם תזכורת להיבדק והזמינה את כלל עובדי החברה ברחבי העולם להרצאה באנגלית בשיתוף עמותת "אחת מתשע", בה יחשפו לסיפור אישי של מחלימה מסרטן השד.

לדברי הילה רייך, מנהלת RapidAPI: "כחברה גלובלית המעסיקה עובדים ברחבי העולם, חשוב לנו לקיים פעילות חשובה זו לכלל העובדים ולהעלות את המודעות לגילוי מוקדם לסרטן השד".

תמונה לחודש הסרטן חברת RapidAPI,. מיכל גרסטנר,
יומן מעוצב עם תזכורת להיבדק, RapidAPI/מיכל גרסטנר

סבסוד בדיקות אבחנתיות

כחלק מביטוח הבריאות המקיף של החברה ועל מנת להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, סיילספורס, העוסקת ב-CRM ופתרונות ענן, מסבסדת לעובדים.ות ולבני.ות משפחותיהם.ן, בדיקות אבחנתיות כולל ממוגרפיה, ייעוץ עם רופאים מהמומחים בעולם, טיפולים מתקדמים ושימוש בטכנולוגיות חדשניות בארץ ובעולם (כולל טיפולים אונקולוגיים), תרופות מתקדמות ועוד.

נילי גור, דירקטורית בכירה, מיתוג מעסיק ושיווק בסיילספורס: "סיילספורס שמה את רווחת העובדים.ות ומשפחותיהם. בעדיפות ראשונה. לכן, החברה דואגת לספק את כל המשאבים על מנת שיוכלו לקבל את הטיפולים הכי מתקדמים שיש בארץ. אנחנו מקווים שבאמצעות הנגשת בדיקות אבחנתיות מוקדמות, נצליח לעודד יותר נשים ללכת להיבדק ולמנוע מקרים של גילוי מאוחר של המחלה, הפוגעת באלפי נשים".

חודש המודעות לסרטן השד בחברת סיילספורס. יח"צ,
סבסוד בדיקות אבחנתיות לעובדים (כולל ממוגרפיה), סיילספורס/יח"צ

איגרת אישית: "שימי את עצמך במקום הראשון"

גם במגזר הציבורי מתגייסים לנושא ולראשונה, יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי ויו"ר הסתדרות העובדים, ארנון בן דוד יוצאים בפנייה אישית לעובדות ולמנהלות לגשת לערוך בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד.

במסגרת פנייה זו, העובדות והמנהלות קיבלו איגרת אישית החתומה על ידי שני ראשי הארגונים בבקשה לשים את עצמן והבריאות שלהן במקום הראשון. כמו כן, הם הדגישו את חשיבות התמיכה של בני המשפחה הקרובים בנשים המתמודדות עם המחלה וציינו כי גם להם יש חלק בהעלאת המודעות לחשיבות ביצוע הבדיקה לצורך גילוי מוקדם.

מימין לשמאל - שירלי בר סמנכלית משאבי אנוש פרופ משה פפא ונאווה מנדלסון סמנכלית ומנהלת תחום תביעות בריאות בכלל ביטוח. יח"צ,
מימין: שירלי בר, פרופ משה פפא ונאווה מנדלסון. יום בדיקות בכלל ביטוח/יח"צ

להיבדק ללא מאמץ

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, כלל ביטוח ופיננסים יזמה עבוד עובדות החברה, מעל גיל 35, יום בדיקות מיוחד על ידי מומחה לכירורגיית שד ובעל מוניטין בתחום סרטן השד, פרופ' משה פפא, בשיתוף בי"ח רפאל, מתוך החשיבות הרבה שיש בגילוי מוקדם של המחלה.

עשרות מעובדות החברה הביעו היענות ונרשמו לבדיקת שד שגרתית. הבדיקה נערכה בבנייני החברה, בחדר שאורגן במיוחד לטובת הפרויקט. זאת ועוד, עובדות שנדרשו להמשך בדיקות, קיבלו הפניה לבדיקה מיידית של ממוגרפיה או אולטרסאונד בבית החולים רפאל.

שירלי בר, סמנכ"לית משאבי אנוש בכלל ביטוח ופיננסים מסרה: "בריאותם של עובדי כלל ביטוח ופיננסים היא ראשונה במעלה. חודש המודעות לסרטן השד הוא הזדמנות נוספת להדגיש את החשיבות הרבה שיש בקיום בדיקת שד שגרתית וגילוי מוקדם של המחלה, על כן יזמנו עבור עובדות החברה יום בדיקות מיוחד במשרדי החברה, כדי לאפשר להן להגיע ולהיבדק ללא כל מאמץ".

נאווה מנדלסון, סמנכ"לית, מנהלת תחום תביעות בריאות בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "היענות רבה נרשמה לפרויקט הייחודי והחשוב שיזמנו, בשיתוף בי"ח רפאל, ועשרות עובדות הגיעו לבדיקת שד שנערכה על ידי מומחה בעל מוניטין בתחום. גילוי מוקדם באמת יכול להציל חיים ואני שמחה שיכולנו להנגיש את הבדיקה החשובה הזו עבור עובדות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully