וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות שניה לפסטה: קמפיין של 'ברילה' נגד בזבוז מזון

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 11:24

מה עושים עם שאריות? לא זורקים לפח: מותג הפסטה האיטלקי 'ברילה' יוצא בקמפיין עולמי (גם בישראל) עם אתגר ב-TikTok במטרה להילחם בבזבוז מזון. האתגר פותח בפני הצרכן עולם של רעיונות, כולל מתכונים ייחודיים ושימושים יצירתיים לפסטה שנותרה לאחר הארוחה

פסטה קרבונרה. Giphy
הזדמנות שנייה לשאריות הפסטה שנותרו מהארוחה/Giphy

לרגל יום הפסטה הבינלאומי, יוצא המותג 'ברילה' בקמפיין המעודד שימושים בשאריות הפסטה אשר נותרו בתום הארוחה.

לדברי החברה, כחלק מהמחויבות של ברילה לבישול בר קיימא יותר ועידוד הרגלים בריאים, המותג ברילה מעודד את אוהבי האוכל לתת לשאריות הפסטה הזדמנות שנייה, כסימן לאהבה ושמירה על כדור הארץ. כיוון שפסטה היא אחת המנות האהובות בעולם, גדל הסיכוי של הצרכנים לעשות שינוי מחשבתי לגביה, הן בטעם והן ביצירתיות.

לרגל יום הפסטה אירוע פסטה טראק של ברילה. נמרוד סנדרס,
לרגל יום הפסטה: קמפיין מאתגר בטיקטוק נגד בזבוז מזון/נמרוד סנדרס

בקמפיין החדש ברילה פונה לאנשים האוהבים פסטות להצטרף אליה לאתגר עם אהבה על שמירת איכות הסביבה וכדור הארץ ולשפוך אור על החשיבות של קיימות במטבח, החל משיתוף שיטות בישול חדשות, טיפים ומתכונים.

המותג ברילה דוגל בכך שמחוות קטנות יכולות לעורר שינוי משמעותי, ולתרום להווה ועתיד טובים יותר, גם מבחינה כלכלית, הודות לחיסכון, וזאת במיוחד בתקופה שעלויות המחייה המשפחתיות גבוהות במיוחד.

הקמפיין יערך באפליקציית TIKTOK ובעזרת ההאשטאג #SecondLifePasta, המותג ברילה גייס משפעני רשת ויוצרי תכנים בטיקטוק שנרתמו לקמפיין ויצרו מתכונים ושיטות להכנת פסטה משאריות מצורה יצירתית ומרגשת טעימה ובת קיימא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לרגל יום הפסטה אירוע. נמרוד סנדרס,
המותג ברילה מעודד שימושים יצירתיים בשאריות הפסטה/נמרוד סנדרס

צורכים (באחריות) ונהנים

לדברי מור בן אליהו מנהלת המותג ברילה בישראל: "אוכל הוא לא רק עניין של מה אנחנו שמים על הצלחת שלנו כל יום. זו האנרגיה שלנו. מדובר ברווחה, בתרבות, בחברותא, במשאבים הנדרשים כדי לייצר אותו, הוא פרנסתם של אנשים רבים ברחבי העולם. אלו הם הערכים האמיתיים של האוכל שאנו רוצים לשמור. מחובתנו להימנע מבזבוז מיותר, להפחית את השפעת מערכת המזון על כדור הארץ ואנו קוראים לאנשים לצרוך באחריות וליהנות".

את כל המתכונים החדשים תוכלו למצוא בספר בישול דיגיטלי מרוכז, במסגרת הקמפיין, באתר ברילה.#SecondLifePasta.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully