וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון אוז'לבו ישמש סמנכ"ל מטה ומכירות ארצי במגדל ביטוח

31.10.2022 / 13:08

אוז'לבו מונה לסמנכ"ל מטה ומכירות ארצי בחטיבת הלקוחות ומערכי ההפצה בחברה. במסגרת תפקידו החדש, ירכז אוז'לבו את כל פעילויות מערכי ההפצה של החברה תחת מטה אחד מרכזי הכולל מכירות, פיתוח עסקי, שתפ"ם, הדרכות, הסכמים ועוד וזאת בראיה רוחבית וכוללת

רון אוז'לבו. עידן גרוס,
רון אוז'לבו/עידן גרוס

מגדל ביטוח מודיעה היום (ב') על מינוי רון אוז'לבו לסמנכ'ל ומטה ומכירות ארצי בחטיבת הלקוחות ומערכי ההפצה בחברה.

לאוז'לבו (46, נ'+3) ניסיון ניהולי ארוך שנים בתפקידים הכוללים אחריות בתחום העסקי, תפעול, גביה, ושירות. בלמעלה מ-20 השנים האחרונות שימש אוז'לבו במגוון תפקידים בקבוצת כלל ביטוח ופיננסים, האחרון שבהם כסמנכ"ל בכיר, מנהל מטה מערך העסקים, מכירות וניהול שת"פים ומועדונים בקבוצת כלל ביטוח ופיננסים. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל בתפקידים שונים בקבוצה בין היתר מנהל הרכש של הקבוצה , מנהל מטה חטיבת חסכון ארוך טווח, מנהל תפעול , חבר בוועדת השקעות נוסטרו פנסיה וגמל ודירקטור בחברות בנות.

לאוז'לבו תואר ראשון במנהל עסקים (B.B.A) מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל וכן תואר שני במדעי המימון (MSF) מאוניברסיטת העיר ניו יורק.

במסגרת תפקידו החדש, ירכז אוז'לבו את כל פעילויות מערכי ההפצה של החברה תחת מטה אחד מרכזי הכולל מכירות, פיתוח עסקי, שתפ"ם, הדרכות, הסכמים ועוד וזאת בראיה רוחבית וכוללת. בתוך כך, יהיה גם אמון על ריכוז תוכניות עבודה ברמת כלל ערוצי ההפצה בחטיבה, הפקה וניתוח נתוני מכירות בכלל תחומי הפעילות ברמה כלל ארצית וניהול פעילויות המטה מכירות ופיתוח עסקי באופן רוחבי עבור כלל המערכים של החטיבה, בהם תחומי הסיכונים, חא"ט ופיננסים, אלמנטר ועוד.

ירון שמאי, מנהל חטיבת הלקוחות ושירותי ההפצה במגדל ביטוח, מסר כי "לרון אוז'לבו היכרות רבת שנים, מעמיקה ורחבה עם ענף הביטוח על כלל היבטיו וצרכיו הייחודיים השונים. בתפקידים שמילא בקבוצת כלל לאורך השנים צבר ניסיון מקצועי וניהולי רב, אשר מקנה לו את היכולות והכלים הנדרשים לסייע בהובלת החטיבה על כלל ערוצי המכירה שלה. החיבור של כלל הפעילויות תחת מטה ניהולי ומכירתי אחד ייתן לחטיבה ראיה רחבה ויכולת שימוש טוב יותר במגוון הערוצים שעומדים לרשותה האחד לטובת השני ואין לי ספק מהיכרותי שרון הוא האיש המתאים להוביל זאת. אני מאחל לרון הצלחה רבה בתפקידו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully