וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיבים את החלון, מרחיבים את התצוגה: המהלכים של קליל

29.10.2022 / 16:05

בימים אלו חברת קליל מרחיבה את סדרת הדגל של חלונות באוהאוס, ומשיקה באוהאוס למפתחי ענק לגובה של 4 מטר לכל כנף עם פרופיל אלגנטי ודק ב-50% פחות ממערכות מקבילות בשוק. לאחרונה פתחה החברה אולם תצוגה חדש בחיפה

מימין לשמאל : פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל, אומן החושים ליאור רוכמן, צורי דבוש יו"ר קליל. מורג ביטן,
מימין לשמאל: פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל, אומן החושים ליאור רוכמן, צורי דבוש יו"ר קליל/מורג ביטן

בימים אלו חברת קליל מרחיבה את סדרת הדגל של חלונות באוהאוס, ומשיקה באוהאוס למפתחי ענק לגובה של 4 מטר לכל כנף עם פרופיל אלגנטי ודק ב-50% פחות ממערכות מקבילות בשוק -
"קליל באוהאוס 2,600"- בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. לאחרונה פתחה החברה מתחם תצוגה חדשני ומעוצב למערכות מבית קליל- Klil house רדיזיין בחיפה.

מתחם Klil house משתרע על שטח של 190 מ"ר ומוצגת בו 13 דגמי דגל בעיצובים המביאים לקידמת הבמה יכולות טכניות ועיצוביות מתקדמות ובהם סגנון עיצובי באוהאוס במספר דגמים (כולל דגם בחשיפה ראשונה), מספר דגמים בסגנון עיצובי SLIM בחשיפה ראשונה ודגמים מקוריים בסגנון האהוב של קליל בלגי. כמו כן, ניתן יהיה להתרשם לראשונה ממיצג עיצובי מרשים המדגים את המכניקה והפרטים המרכיבים את מערכות החלון והופכים אותו ליחידה מורכבת המתפקדת באופן הרמוני. בהקמה השיקה קליל כ-2 מיליון שקל. זהו מתחם התצוגה השלישי של החברה בישראל אחרי מתחם SOHO נתניה ובמתחם ONE ראשל"צ.

בכנס מורשים 2022 של החברה, שנערך באולם ג'ונה במלון vert lagoon resort בנתניה בהשתתפות של כ-350 מורשי התקנות, הופיע אמן החושים ליאור רוכמן. לפני ההופעה הוא נפגש עם צורי דבוש, יו"ר קליל, והמנכ"ל פרדי אבוקרט וציין שמספר 300,000 מרחף באוויר. דבוש ואבוקרט נדהמו וציינו שזה המספר החלונות של חב' קליל מתכננת למכור בשנת 2023.

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully