וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת העתיד של שטראוס

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 17:46

יהונתן ברגר, אוראל קימחי, עופרה שטראוס וגיורא בר דעה. לירן מימון,
יהונתן ברגר, אוראל קימחי, עופרה שטראוס וגיורא בר דעה/לירן מימון

לקראת כנס הפודטק הבינלאומי השנתי FOODTECH IL שיתקיים ב-7 בנובמבר, ביוזמת The Kitchen - חממת הפודטק של קבוצת שטראוס, קיימה החברה אירוע תחת הכותרת 'ארוחת העתיד'. המדובר בארוחת ערב שהוכנה מחומרי גלם מקומיים ומחומרי גלם מקיימים שיצרו חברות הפורטפוליו של החממה.

האירוע עצמו נערך במסעדת 'פופינה' של השף אוראל קימחי בתל-אביב. הגיעו אליה בכירי קבוצת שטראוס בהם : יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס, מנכ"ל קבוצת שטראוס היוצא גיורא בר דעה, מנכ"ל The Kitchen יונתן ברגר ואחרים.

בין המנות שהוצעו בתפריט: קוקטיילים של חברת Better Juice, המפתחת תהליך טבעי להפחתת עד 80% מכמות הסוכר המצוי במיצי פירות, ברוסקטת בריוש עם בשר של חברת Meala, שבעזרת הטכנולוגיה שלה מייתרת את השימוש בתוספי מזון מזיקים המשמשים לשיפור מרקם וטעם בתחליפי בשר, יחד עם רוטב איולי העשוי מחלבון של חברת Yeap, המפתחת תהליך ייחודי להפקת חלבונים העשויים משמרים ותורם לצמצום בזבוז מזון בתעשייה, קבב בקר של Mush Foods, המגדלים שורשי פטריות מאכל ליצירת מנות היברידיות המשלבות בשר וחומר גלם מהצומח, וגלידת תבלינים של Imagindairy, מפתחת חלבוני חלב אמיתיים, איכותיים וברי קיימא במחירים נוחים ובכך משחררת את עולם החלב מתלות בבעלי חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully