וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן גביש מונה למנהל אלעד קומרס בחטיבת הדיגיטל של אלעד מערכות

2.11.2022 / 10:27

גביש, בעל ניסיון של 15 שנה בתחום הדיגיטל. ב-9 השנים האחרונות עבד בבית התוכנה Tech וסיפק מגוון פתרונות בדיגיטל וקומרס. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל החברה

עידן גביש. אהרון גדליה,
עידן גביש/אהרון גדליה

עידן גביש (41) מונה למנהל אלעד קומרס בחטיבת הדיגיטל של אלעד מערכות. תחום האיקומרס נמצא בגידול משמעותי ודורש שילוב של ראיה עסקית וארגונית עם פתרונות טכנולוגים מתקדמים. גביש הצטרף לאלעד ומביא עמו ערכים של שיפור השירות והמענה העסקי ללקוחות, מימוש ומקסום הפוטנציאל העסקי של פעילות הקומרס על גבי פלטפורמת Salesforce Commerce תוך שימור מובילות השוק הקיימת בפלטפורמת הקומרס של אדובי Magento. גביש, בעל ניסיון של 15 שנה בתחום הדיגיטל. ב-9 השנים האחרונות עבד בבית התוכנה Tech וסיפק מגוון פתרונות בדיגיטל וקומרס. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל החברה. גביש הוא בעל תואר ראשון בשיווק וניהול.

עוזי יערי מנהל חטיבת הדיגיטל באלעד מערכות "באלעד דיגיטל אנחנו מגדירים ומציבים את הביצועים העסקיים של לקוחותינו כיעדים האישיים שלנו. לשם כך, אנו מביטים על הכיוונים העסקיים של הלקוח ומתרגמים אותם לפתרונות הוליסטים המבוססים על טכנולוגיות חדשניות גביש מביא איתו לתפקיד ערך עסקי, ניהולי וטכנולוגי רב שיעמדו לרשות הצוותים ולקוחותינו ויאפשרו לאלעד קומרס להמשיך ולהוביל את הלקוחות לשיפור מתמיד בביצועים העסקיים שלהם.

אלעד קומרס העלתה לאוויר השנה מגוון של אתרי קומרס חדשניים, כגון: מכבי פארם, אלדו, Toys R Us, מיטרוניקס ועוד, המביאים לידי ביטוי חוויה דיגיטלית שלמה המתחילה מהגדרה מיטבית של חווית ה UX וה UI, מימוש פתרון הקומרס והפעלת האתר תוך מיטוב שוטף של אפקטיביות האתר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully