וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים, גנטיקה, ואלטון ג'ון במועדון

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 14:28

שרון נימירובסקי. אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע,
שרון נימירובסקי/אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע

בשני בערב נערך אירוע של אגודת הידידים הצעירים של מכון ויצמן למדע, וייצמן וייב (Weizmannvibe) בראשות יו"ר המועדון והבעלים של קבוצת 'אלדר', עמיר שאלתיאל, ומנכ"לית אגודת הידידים יעל גורן-וגמן.

במסגרת האירוע, שנערך בחסות Credit Suisse והתקיים במועדון ה'זאפה' שבהרצליה, שמעו הידידים שתי הרצאות. האחת, מפיו של חבר WeizmannVibe ומייסד חברת הסייבר White-Hat- שרון נימירובסקי, שסיפק הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם ההאקרים. השנייה של פרופ' יעקוב חנא, מהמחלקה לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן למדע, ומי שעומד מאחורי המחקר פורץ הדרך של יצירת עוברים מחוץ לרחם.

בהרצאתו סיפר חנא כיצד המדע של היום מאפשר לקחת תא חי ולהחזיר אותו אחורה למצב תא גזע, ממנו מתפתחים תאי המערכות השונות בגוף, בשאיפה שהטכנולוגיה הזו תאפשר לנו בעתיד לגדל במעבדה "חלקי חילוף" גם לגוף האדם, לריפוי מחלות וגם לשיפור איכות החיים. בהמשך נהנו נוכחים מהופעה של ירמי קפלן בשירי אלטון ג'ון.

האזינו, זימרו ורקדו: מייקל דדון - מנהל בנקאות פרטית קרדיט סוויס ישראל; יורם דבש - נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים; אלי שגיב - מנכ"ל לוריאל ישראל וזוגתו לאנה אלנר; רויטל ויאיר שני - מנכ"ל בית ההשקעות סיגמא; פרופ' רועי עוזרי - סגן נשיא לפיתוח, משאבים ותקשורת של מכון ויצמן למדע; מוטי ורינת כוזהינוף, נילי וטל רבינוביץ' ועוד רבים.

אלי שגיב ולאנה אלנר. אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע,
אלי שגיב ולאנה אלנר/אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע
פרופ' יעקוב חנא. אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע,
פרופ' יעקוב חנא/אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע
רויטל ויאיר שני. אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע,
רויטל ויאיר שני/אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully