וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: על תיקים, נעליים וניחוחות

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 16:23

שעוני אומגה מטיסים לחלל, ב-FURLA מביאים סטייל איטלקי לישראל, מותג הבישום לה פרלה נכנס בבלעדיות למשביר, ב-SAUCONY מוכיחים כי אופנת הספורט כאן כדי להישאר, פופ-אפ סטייליסטי בשוק הפשפשים עם מותגים כחול לבן, ובזוהרה הצבע קובע

מורשת של סטייל-הקולקציה של מותג פורלה. יח"צ חו"ל,
מורשת של סטייל-הקולקציה של מותג פורלה/יח"צ חו"ל

מורשת של סטייל

למותג האופנה האיטלקי FURLA שנולד ב-1927, יש מורשת ארוכה של סטייל ואיכות ללא פשרות, כשאלדו פורלנטו הקים אותו בבולניה, ה- DNA המובהק שלו הוא ייצור תיקים, ארנקים, נעליים ואקססוריז מעור איכותי, מלאכת יד ארטיזנלית, חדשנות עיצובית ואיכות מוקפדת ובלתי מתפשרת, בדיוק כמו שהאיטלקים ידועים בו בכל תחום.

המותג הגיע לישראל והפך מהר מאוד לבסטי של הפאשיוניסטות בזכות . בימים אלה מושקת קולקציית סתיו-חורף היפהפייה, בה הקלאסיקה של המותג הוותיק והאיכותי, פוגשת את הטרנדים והצבעוניות של הדור הצעיר, פריטים סופר מוקפדים, מדויקים ואיכותיים .

אחד החידושים המרעננים בקולקציה הוא לוגו חינני -The Furla My Joy שהוא אינטרפרטציה ללוגו המקורי של פורלה שמלווה את המותג מימיו הראשונים, באמצעות סיבוב ותנועתיות הלוגן הפך ללב שזו למעשה הדרך המושלמת ביותר לומר תודה. קולקציית התיקים עם הלוגו החדש מציעה מגוון צבעים קלאסיים ויש ארנקים תואמים בסדרת MY JOY.

חידוש מרענן בקולקציה הנוכחית הם תיקי אופוטיוניטי- תיקי פוך דו צדדיים מדליקים, צד אחד שחור וצד שני צבעוני-אדום, ירוק או כחול, בשניה אחת מחליפים משחור לצבעוני. הקולקציה הנוכחית היא המשך לנתיב המוכר שמלווה את המותג מראשית דרכו- הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים שנבחרו בתשומת לב רבה, מגוון סגנונות עיצוב טרנדיים, צבעוניות וקלאסית על זמנית.

השילוב בין איכות לטרנדיות ועל זמניות מעבירים את ערכי המותג-חופש ביטוי מקסימאלי ובטחון עצמי, מתוך הבנה שערכים אלו, יצרו בפורלה קולקציה המאפשרת ליצור מערכת לבוש מהלימודים ועד לעבודה ברוח קלילה ונינוחה.

החוזקות של הקולקציה החדשה מתבססים על הרמוניה מושלמת ולא צפויה של צבעים עזים, בהשראת העולם הדיגיטלי, זה בולט בעיקר בדגמים האייקונים של המותג כמו: דגם 1927 אשר מושק גם בבד קווילט וגם בניילון בוהק במיוחד ומציע פריטים מדליקים ונועזים.

טרנד שממשיך מעונות קודמות ומחזק את מעמדו הוא קטגוריית תיקי ה"בבילון" -תיקי פלאפון, כרטיסים ופריטים קטנים עם גימורים מעוגלים ונשיים, הקלאסיקות של המותג ממשיכות העונה בתיקי הסל -Tote Bag שמככבים במגוון חומרים ובשלל צבעים, מגוני סתיו חמימים ועד לצבעים קלאסיים שמלווים אותנו לאורך השנים, לצד איורים טרנדיים.

בדגמי ה-NET , Oppurtunity וMiastella - סגנונות המאסט האב של המותג בשילוב צבעים נועזים, המנוגדים לקו הצבעים המסורתי. יש גם תיקי ג'קארד בהדפסים חדשים פונקציונליים וחלוקה פנימית נוחה כך שתמיד תמצאו את הנייד, הארנק והמפתחות. להשיג ברשת חנויות פורלה.

מורשת של סטייל הקולקציה החדשה של פורלה. יח"צ,
מורשת של סטייל הקולקציה החדשה של פורלה/יח"צ

כשספורט פוגש אופנה

נעלי התעמלות גלשו מזמן לעולם האופנה והפכו לחלק בלתי נפרד מארונם של סטייליסטים, מותג saucony משיק את קולקציית סתיו-חורף בצבעוניות עשירה של כתום, ורוד, ירוק זית, בורדו לצד צבעים קלאסיים של אפור, שחור ולבן. המותג ממשיך להוביל בזכות שילוב של אופנה, טרנדיות, טכנולוגיה מתקדמת, איכות ונוחות. אחת הטכנולוגיות הבולטות היא הדרופ, יש מגוון סוליות כולל סוליות מאוד רחבות המותאמות לקהל מבוגר יותר שמחפש יציבות.

מעבר לנעליים מושקת קולקציית אופנה שעוצבה עם יצרנים מובילים באיטליה, מחומרי גלם איכותיים שנבחרו בקפידה ויובאו ישירות מאיטליה.

קולקציית הOriginal's קולקציית הפאשן של המותג המייצגת תרבות רחוב ולייף סטייל, שילוב של אופנה וטרנדים בצבעוניות עשירה לצד נוחות ואיכות בלתי מתפשרות; קולקציית הספורט AW22 מביאה מספר חידושים: נעליים קלות משקל, מגוון דרופים וטכנולוגיות מתקדמת, בקולקציה נעלי הליכה, נעלי ריצה למקצועיים, נעלים לתינוקות ונעלי הליכה לגיל השלישי.

הדגמים המובילים בקולקציה הם ENDORPHIN PRO 3 + TRIUMPH 20 כולל דגם Endorphin Speed 3, נעל עטורת פרסים עם טכנולוגיית סיבי ניילון הנותנת תחושת קפיציות וטכנולוגיית SPEEDROLL המאפשרת פעילות ספורטיבית כולל ריצות אולטרה עם נוחות מקסימלית והחזרת אנרגיה יוצאת דופן.

קולקציית האופנה של Saucony כוללת פריטי אופנה בטכנולוגיות מתקדמות ותכונות בד ייחודיות המאפשרות נידוף זיעה מקסימלי המונע הזעת יתר, מקליל על הגוף ומותיר אותו יבש בכל תנאי מזג אוויר והגנה מקרינת UV. בין הפריטים הבולטים: גופיות, מכנסי ריצה, חולצות, ג'קטים ומעילים. להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין וחנויות משווקות נבחרות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כשספורט פוגש אופנה הקולקציה של sacony. יח"צ חו"ל,
כשספורט פוגש אופנה הקולקציה של sacony/יח"צ חו"ל

הולכים על בטוח

יודעת כל פריקית של נעליים כי נוחות ואופנה לא תמיד הולכים ביחד, ב- ALDO הפנימו ויצרו קטגוריית 9 to 5 and beyond נעליים המתאימות לעבודה וממשיכות איתנו לבילוי של אחרי, עיצובים קלאסיים ונוחות מושלמת המושגים בזעות טכנולוגיית ה-Pillow Walk שהופכת כל נעל לנוחה ויפה.

סוליות הנעליים עוצבו מקצף יצוק ורפידות מרופדות, המותאמות בקפידה לעקב וכריות כף הרגל ומעניקות נוחות לאורך כל היום, גם אם נועלים עקבי סטילטו. הטכנולוגיה שולבה בנעליים הטרנדיות ביותר של העונה, ALDO Flex הן נעליים שהגמישות שלהם היא שם המשחק, הנעליים מעוצבות מעורות רכים וסוליות גמישות במיוחד עם גומי, המגביר את השליטה בצעדים בזמן ההליכה,ALDO Lightweight Technology הן סוליות פנימיות קלילות ורכות, בצפיפות גבוהה, שהופכות כל צעד לקפיצי.

בין הטרנדים המובילים: Y2K עם פלטפורמות ועקבים גבוהים, עקבי סטייטמנט, מגפי צ'אנקי או, פלטפורמה, מגפיים בגובה הברך, נעלי לאופרס ואוקספורד עם סוליות טרקטור. הצבעים הבולטים: גוני סגול לבנדר וסגול כהה, טורקיז, גוני ורוד פוקסיה ובייבי, זהב וכסף המצטרפים לשחור ולחום הקלאסיים. טקסטורות של פאייטים ושקוף ממשיכות לחורף.

הולכים על בטוח קולקציית הנעליים של אלדו. יח"צ,
הולכים על בטוח קולקציית הנעליים של אלדו/יח"צ

ניחוחות של יוקרה

מותג בישום הנישה הצרפתי לה זו פרימורדיאל, משיק את CEDRE- או דה פרפיום חדש מסדרת SUPERFLUIDE- סדרה הנותנת במה לתווים שבבסיס הבושם והמותירים חותם על הזיכרון שלנו ומלווים אותנו לאורך כל היום. הניחוח CEDRE, נותן במה לריח העוצמתי והמתוחכם של עץ ארז, הלוקח אותנו למסע אל פסגות הרי האטלס במרוקו, ארומה של ורדים ופרחי עד, ניחוח קרמי של שזיף, שילוב ממכר של וניל וזעפרן.

בתווים העליונים תמצאו פירות יער וטימין, בתווי הלב יש הליקריסום, שזיף וורד, בתווי הבסיס ארז, אמברוקסן, זעפרן, אלגום, וניל. להשיג באינדיבידואל ובסניפים נבחרים ברשת אפריל.

קלואה-יצירת מוצרים יפים להפליא שיש להם משמעות לחברה ולכדור הארץ כאחד, עומדת ביסוד הפילוסופיה של המותג שהמחויבות שלו לאיכות הסביבה ולפעילות חברתית היו בין הסיבות שבאוקטובר 2021 הפך בית הבשמים לתאגיד B מוסמך.

הפילוסופיה מהווה גם את העיקרון המנחה בפיתוח בשמים ידידותיים לחברה ולסביבה. אל קו הבשמים שהורחב לאחרונה מתווספת הגרסה החזקה יותר-Chloé Rose Naturelle Intense, או דה פרפיום המדגיש את ניחוח הורד המסמל את סדרת המוצרים. הניחוח עשוי מ-100% מרכיבים טבעיים, אלכוהול ומים ללא תוספות.

הבושם נטול חומרי צבע ומרכיבים מהחי. הוורד אורגני ותמצית האלון מופקת מעץ ממוחזר ומושבח שנעשה בו שימוש בתעשיית העץ שיצר אמן הבשמים אלקסיס דאדייה. הוא מכיל ניחוח ברגמוט מתוק, ניחוח שמן ניצת תפוז טהור וקליל, עלי כותרת של ורד, תמצית אצילית ומעודנת של ורד אורגני, ניחוח מעושן ועץ אלון עם נגיעות וניל, ניחוח עץ אלגום ועץ ארז.

הבקבוק בגוון ירוק עלה-סמל הטבע שזכה לגרסה חדשה וידידותית לסביבה עם 25% חומרים ממוחזרים הבקבוק עשוי מ 100% אלומיניום ממוחזר הניתן למילוי חוזר, 40% מהקרטון שנעשה בהם שימוש באריזה, הסרט עשוי מ-100% פוליאסטר ממוחזר.

אל עולם הבשמים הישראלי מצטרפים בשמי מותג היוקרה La Perla שהקים לפני כ-60 שנה עדה מאסוטי עם חזון לעצב מותג הלבשה תחתונה לנשות המעמד הגבוה האיטלקי המבוסס על מלאכת יד מהפכנית, המשלימה ומעצימה את צורת הגוף הנשי. ב-2021 הרחיבה La Perla את מורשת הפאר שלה וחדרה לתחום הקוסמטיקה.

לחטיבת הביוטי של המותג יש בשמים, מוצרי איפור וטיפוח לגוף ובבישום יש שני בשמי עילית, לצד 8 ניחוחות נישה. בין בשמי הדגל: La Perla Signature ו-La Perla Luminous שעוצבו תוך מחשבה עמוקה על-ידי נשים ועבור נשים, ב-7 סניפים מובילים של משביר תוצע גם סדרת בשמי הנישה היוקרתית של La Perla הכוללת 8 ניחוחות המעוררים זיכרונות ורגעים מעוררי השראה.

כל הניחוחות ומוצרי הטיפוח והאיפור מיוצרים ללא התאכזרות ומפותחים ומעוצבים באופן בר-קיימא על ידי כישרונות מובילים בענף. כשם ש-La Perla הפך לשם נרדף להלבשה תחתונה עילית, כך מוצרי הביוטי של La Perla יהפכו לקוסמטיקה עילית שנותנת כבוד לאומנים שיצרו אותה באופן מסורתי ומתוך מודעות ומחשבה על קיימות ואתיקה בכל עת. האתוס של המותג בנוי על כבוד לגוף, לחברה ולעולם שלנו. כל מוצרי הביוטי כוללים מרכיבים טבעיים ויעילים שנבחרו בקפידה. להשיג ברשת משביר.

ניחוחות של יוקרה פרימורדיאל,לה פרלה וקלואה. יח"צ,
ניחוחות של יוקרה פרימורדיאל, לה פרלה וקלואה/יח"צ

איפורים ונהנים

עם כל הכבוד למוצרי טיפוח, מוצרי האיפור מסיעים בשיפור מראה העור, מותג האיפור Kylie Cosmetics משיק שתי סדרות חדשות לשפתיים: סדרת השפתונים החדשה Lip Shine Lacquer כוללת 6 גוונים קלילים, נוסחה של 2 ב-1 המספקת תוספת צבע לשפתיים של שפתון וברק זוהר של גלוס במרקם נוח ולא דביק.

השפתונים מזינים את השפתיים, מכיל חומצה היאלורונית לשפתיים רכות ומראה מלא. השפתון טבעוני, ללא גלוטן, ללא פארבנים, לא נוסה על בעלי חיים גוונים: You're Cute Jeans - אפרסק בהיר טבעי Felt Cute - ורוד חם טבעי; 90's Bby - ורד ורוד; Everything and More - סגול פטל; A Whole Lewk - סגול גרגרי יער; Don't @ Me - אדום תוסס; Lip Blush סומק לשפתיים, הדגשה + גימור מאט רך 4 גוונים של שפתונים בגימור מט, בהירים ואטומים יותר.

שפתון בפורמולה המאפשרת מריחה נוחה עם פיגמנט עז שעמיד עד 8 שעות. מרקם קרמי בטקסטורה של פודרה, לא מייבש, ניתן לבחור ולהתאים את רמת הכיסוי. טבעוני, ללא גלוטן, ללא פארבנים, לא נוסה על בעלי חיים בניחוח וניל עדין. סומק שניתן לשימוש גם על השפתיים למי שאוהבת גוון מאט בגימור קליל, זמין ב-4 גוונים. להשיג ברשת סופרפארם

קרליין משיקה ערכת צלליות מקצועית במנעד רחב של 9 צלליות, מגוונים בהירים עד כהים, במרקם מט קטיפה וזוהר. הערכה מאפשרת יצירת סגנונות שונים של איפור, מאיפור טבעי לשעות היום ועד איפור מעושן ודרמטי לשעות הערב. כל צללית מכילה ריכוז פיגמנטים עשיר במיוחד המוגנים במעטפת השומרת על הגוון המקורי שעות רבות, מרקם המשי נמרח בקלות, נצמד היטב, אינו מצטבר בקמטוטי העפעף ואינו נמרח.

בקולקציה 4 פלטות:Bare Natural eyes-ערכת צלליות בגוונים טבעיים לאיפור עיניים עדין ובהיר; Iced Cold Eyes-ערכת צלליות עם גוונים קרירים לאיפור עיניים קורן וזוהר ; Illuminated Golden eyes-ערכת צלליות עם גוונים זוהרים לאיפור עיניים חם קורן וזהוב; Smokey Dark Eyes-ערכת צלליות בגוונים מעושנים לאיפור עיניים דרמטי. להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין.

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME משיק מסקרה לאש אידול עמידה במים ואיליינר אידול IDÔLE LINER LASH IDÔLE WATERPROOF, המסקרה מעניקה מראה ריסים מורם, מלא נפח, מניפה בפורמולה עמידה במים. ל- IDÔLE LINER קצה אולטרה מדויק וצבע אינטנסיבי המאפשר משיחת קו מדויק ללא כל מאמץ, עמיד עד 24 שעות גם בפני מים.

LASH IDÔLE המסקרה האהובה בפורמולה עמידה במים, מעניקה לריסים נפח, הרמה, ותחושה של אפס משקל למראה ריסים שחורים מודגשים, פרושים כמניפה בזכות מברשת חדשנית המעוצבת כקשת מקומרת ו המאפשרת ציפוי כל ריס. האייליינר מאפשר שרטוט קווים שחורים אינטנסיביים במשיחה אחת, הפורמולה עמידה עד 24 שעות, עמידה במים ועמידה בפני נזילות והכתמה. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל, אתרי הסחר השונים, טרמינל X ובפרפומריות מובחרות.

איפורים וניהנים kylie, קרליין ולנקום. יח"צ,
איפורים ונהנים kylie, קרליין ולנקום/יח"צ

בצוואר מורם

מותג הקלין ביוטי LAVIDO משיק קרם צוואר ומחשוף- אזורים רגישים הנוטים להתקמט במהירות, אזור הצוואר נטול שומניות ולכן מתייבש ומתקמט במהירות ודורש טיפול ייעודי עם מרקם עשיר ומזין.

הקרם מסייע בשיקום, מיצוק והזנת אזור הצוואר והמחשוף, הוא מכיל תמצית פקעות נרקיסים, חומר פעיל שנבדק קלינית ונמצא כיעיל בטשטוש קמטים ובעיכוב היווצרות קמטים חדשים, מועשר בחומצה היאלורונית המסייעת במיצוק העור ובהגברת לחות ובמניעת קמטים.

הקרם עשיר ומבוסס על רכיבים טבעיים פעילים: שמן זרעי רימון המגן מטפל ומונע הזדקנות העור, שמן נר הלילה המסייע בהתחדשות תאים, ברגמוט המאיץ ומחדש רקמות, נטופית רפואית-מרשמלו אנטי דלקתית, רוז היפ המעלים צלקות משפר מרקם עור ומחליק קמטוטים, שמן קוקוס המעניק לחות לעור מונע יובש, שמן דלעת עשיר בויטמין E, נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות. נבדק דרמטולוגית, טבעוני ללא גלוטן להשיג ברשת חנויות המותג של לבידו ובאתר האונליין.

בצוואר מורם לבידו קרם צוואר. יח"צ חו"ל,
בצוואר מורם לבידו קרם צוואר/יח"צ חו"ל

פלוס לגוף

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק את בודי נוטרי פלוס-קרם גוף עשיר ומזין לעור יבש ועדין המעניק לחות ומגע קטיפתי למשך 48 שעות, הוא נספג בקלות ובמהירות ואיננו דביק, מתאים לעור יבש ורגיש במיוחד בעל ניחוח נעים, מתאים לנשים בהריון ומונע יובש וגרד בעור.

בודי נוטרי פלוס מועשר בשמנים צמחיים כמו וחמאת שיאה להזנת העור, אוראה למניעת יובש, שמן חריע לאמולסיה אפקטיבית. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק באתר.

פלוס לגוף בודי נוטרי פלוס של ליראק פריז. אסף לוי,
פלוס לגוף בודי נוטרי פלוס של ליראק פריז/אסף לוי

שעונים מהחלל

מותג השעונים האייקוני אומגה, משיק קולקציה חדשה בשם "ספידמאסטר 57" המשמשת בין היתר גם את אנשי הצוות והאסטרונאוטים של נאס"א בהמראות ועל הקרקע. הקולקציה עשויה מחומרי גלם איכותיים ומנגנוני השעונים נחשבים למנגנונים מהטובים ומהאמינים בעולם השענות הבינלאומי, כולם מיוצרים באופן בלעדי על-ידי אומגה.

הקולקציה מאופיינת בצבעוניות יפה ומפתיעה, לוחות השעונים בגוונים עמוקים של כחול ים, ירוק ובורדו, יש אופציה של רצועות מתכת או עור איכותי בעיצוב ובייצור מוקפד ובהתאמה לצבעוניות הלוח.

שעוני המותג היוקרתי והנחשב מספקים כיאה למותג שוויצרי, איכות ללא פשרות, אחריות מלאה על מנגנון ודיוק מירבי ללא תקלות מיותרות תוך בקרת איכות על כל תהליך הייצור, מסקיצת העיצוב הראשוני ועד כוונון המחוגים. קולקציית "ספידמאסטר 57" מושקת על-ידי חברת "רולטיים"-יבואנית אומגה. להשיג ברשת אימפרס ברחבי הארץ וכרונוטיים, כיכר המדינה תל אביב.

שעונים מהחלל אומגה  משיקה את קולקציית ספידמאסטר 57. יח"צ,
שעונים מהחלל אומגה משיקה את קולקציית ספידמאסטר 57/יח"צ

פופ אפ כחול לבן בשוק הפשפשים

יש בי אהבה גדולה לפרגן לעשיה כחול לבן, משפיענית הרשת הדתיה שירה ברלב עמרם, בעלת חייכיאת זה; הדס קוקה בעלת הדס תכשיטים וזהר לוינשטיין, פתחו POP UP סטייליסטי בו כל אחת מציגה את פריטי המותג שלה.

הדס קוקה בעלת HADAS JEWELRY -מותג תכשיטים מוביל הכולל קולקציות מגוונות ועשירות בעבודת יד הנעשית בסטודיו בארץ, למותג כתב יד ברור ומדויק הלוקח קלאסיקות על זמניות ומעניק להן טוויסט ייחודי ואומנותי, כך שהקולקציות נעות בין לענוד אומנות לבין פרקטיות נטולת מאמץ, צמידי 'נולדתי לנצח' שיצר המותג והרווחים ממכירתם תרומה לעמותת 'נולדת לנצח' שמלווה ותומכת בחולי וחולות סרטן ומשפחותיהם.

שירה ברלב-עמרם בעלת מותג #תחייכיאתזה, מביאה מוצרי לייף סטייל של משפיענית הרשת עם הסלוגן המאיר, בקולקציה מארזי יין בשיתוף יקב עמק יזרעאל, כוסות, בקבוקי נירוסטה, חולצות, מחברות ועוד בעיצוב ייחודי ומשמח שמעלה חיוך ועם תזכורות מעצימות.

זהר לוינשטיין ומותג הקרמיקה הנושא את שמה משיקה כלי קרמיקה יפהפיים הכוללים ספלים, עציצים, כלי בית, פמוטים, אריחי קרמיקה עם שירים וחנוכיות יפהפיות, מדליקות תרתי משמע, הכל בעבודת יד, כמי שמאמינה גדולה שלמילים ויופי יש כוח גדול של השפעה על הנפש- לשמח ואפילו לרפא ועל כן ישנם ביטויים, ציטוטים ושירים על עבודותיה. להשיג בפופ-אפ בחנות ה-OPEN SPACE, נחמן 6, שוק הפשפשים, תל אביב-יפו.

פופ אפ כחול לבן בשוק הפשפשים. שי קדם, איציק קנטי, זהר לוינשטיין, בת שבע פז, שיראל פרומקין,
פופ אפ כחול לבן בשוק הפשפשים/שי קדם, איציק קנטי, זהר לוינשטיין, בת שבע פז, שיראל פרומקין

תראו מה שצבע

מותג בטיסט שנחשב לשמפו היבש מהוותיקים בעולם ומהמובילים בבריטניה, משיק פתרון שהוא חובה לכל מי שרוצה מראה שיער רענן, נקי ושופע ללא חפיפה וללא מאמץ והגימיק-תוספת צבע. המוצר החדש של בטיסט, מרענן שיער שומני וחסר ברק ומעניק לו מראה מטופח, מסתיר את השורשים הלבנים ומאריך את הזמן עד צביעת השיער.

נגיעת הצבע מתמזגת עם צבע השיער, המוצר אינו מלכלך ונשאר לאורך זמן. השמפו מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול ומעניק ניחוח רענן. להשיג ב-3 גוונים: בלונד, חום בהיר וגוון כהה. להשיג ברשת סופר פארם.

תראו מה שצבע שמפו יבש עם צבע לבטיסט. יח"צ,
תראו מה שצבע שמפו יבש עם צבע לבטיסט/יח"צ

לבנים ללא תפרים

אם אתן מעדיפות חזיות לא ברזלים ותפרים, כדאי שתכירו את קולקציית BASIC SEAMLESS של פמינה - פריטי הלבשה תחתונה במגוון גזרות בטכנולוגיה ייחודית המשלבת בד ללא תפרים וחיתוכים, שבזכות גזרות מדויקות, מתאימות לכל גודל של חזה.

בקולקציה חזיות בראלט ללא תפר במגוון גזרות והרכבי בד: בראלט ריב בעיטור תחרה בגוני ירוק מעושן, שחור וסגול עתיק; בראלט טקסטורת צמה וכתפיות איקס מתכווננות לתמיכה נוספת בגוני צהוב בננה, לבן וורוד עמוק; בראלט מבד ריב עם מפתח וי וסיומת גומי לאחיזה מרבית בורוד בייבי, ירוק בהיר, סגול עתיק, שחור ולבן; בראלט מיקרופייבר בעיטור תחרה וסגירה אחורית וגומי רחב בתחתית החזה לתמיכה מיטבית עם קאפ נשלף בסגול, ורוד ושחור; בראלט סטרפלס דו- צדדי עם קאפ פנימי קבוע בשחור ולבן.

עוד בקולקציה תחתונים במגוון גזרות והרכבי בד תואמי בראלטים, תחתונים ברזילאיים מבד ריב, תחתוני מידי, תחתוני חוטיני ותחתוני ביקיני עם מותן גבוה מבד כותנה ויסקוזה.

RBCO לבנים ללא תפרים קולקציה חדשה לפמינה. יח"צ,
RBCO לבנים ללא תפרים קולקציה חדשה לפמינה/יח"צ

רגליים זוהרות

קולקציית הגרביונים של זוהרה לחורף צבעונית וססגונית, יש בה שילובים של הדפסים טופוגרפים, גוני ניאון, פרחים ומגוון סגנונות המשתלבים באופן מושלם עם סריגי אובר סייז, ג'קטים בגזרת בוייפרנד, מגפי צ'אנקי ונעלי לאופרס.

יש גרביונים חלקים, מודפסים, אטומים, שקופים וללא כף רגל במידת One-Size . בקולקציה גם גרביונים מעוצבים 120 דניר למידות 34-48, גרביונים אטומים מכותנה 100 דניר למידות 34-42, גרביונים שקופים חלקים ומודפסים למידות 34-42, קולקציית לילדות מגיל שנתיים עד 12 המשקפת מגוון סגנונות האהובים על בנות כמו איורי חד קרן, לבבות וגלגיליות. להשיג בזוהרה דיזנגוף 255 תל-אביב.

רגליים זוהרות קולקציית הגרביים של זוהרה. יח"צ,
רגליים זוהרות קולקציית הגרביים של זוהרה/יח"צ

מורחים ומוגנים

ד"ר פישר מרחיבים את סדרת אולטרסול להגנה מפני השמש, ומשיקה פיתוח חדש-אולטרסול ג'ל שקוף לפנים SPF50, ג'ל הגנה שקוף הנספג במהירות, במרקם קליל שאינו משאיר סימנים לבנים. הג'ל מעניק הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש SPF50, עמיד במים ומתאים גם כבסיס לאיפור.

מכיל קומפלקס אנטי-אוקסידנטים המשלב ויטמין E וקו אנזיםQ10 לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא לטווח ארוך. נבדק דרמטולוגית, היפואלרגני, עבר את מבחן סנסטיב המעיד על התאמה לבעלי עור רגיש וללא תוספת שמנים.

גם סדרת אולטרסול KIDS מתרחבת עם אולטרסול ג'ל הגנה שקוף לפנים לילדים SPF50 המעניק הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, להגנה מקרינת UVB (SPF50) וקרינת UVA וסיוע בהגנה מפני קרינת IR, עמיד במים ובמרקם קליל. נוח וקל לשימוש.

מורחים ומוגנים סדרת אולטראסול מתרחבת. יעל האן,
מורחים ומוגנים סדרת אולטראסול מתרחבת/יעל האן

אפריל מתרחבת

רשת הביוטי והטיפוח "אפריל" ממשיכה להתרחב ופותחת את הסניף ה-45 בקניון ארנה שבנהריה, הראשון בעיר וה-11 בצפון הארץ. הסניף מהווה עוגן נוסף לפעילות הרשת בצפון הארץ, ומקיימת הלכה למעשה את תוכנית ההתרחבות בערים ומועצות נוספות באזור הצפון.

הרשת זיהתה את הצורך של תושבי נהריה בסניף בישום וקוסמטיקה שמתאים למגוון אוכלוסיות ומציע מוצרי קוסמטיקה, בישום ואיפור יוקרתיים ובלעדיים לצד מוצרי טיפוח איכותיים של מותג הבית APRIL. הסניף משתרע על 120 מ"ר, הוקם בהשקעה של 1.5 מיליון ועוצב בקונספט העיצוב החדש שמובילה הרשת במטרה לשדרג את חוויית הביקור בחנויות.

הסניף מציע מגוון מותגי קוסמטיקה, איפור ובישום, מהמובילים בעולם ומותגים שאותם מייבאת רשת אפריל לישראל בבלעדיות.

אפריל מתרחבת ונוחתת בנהריה. יחצ,
אפריל מתרחבת ונוחתת בנהריה/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully