וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהב להיות בבית: הפינוקים שיגרמו לנו לאהוב את החורף?

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 23:09

החורף אולי עוד לא ממש כאן, אבל שעות הערב הופכות להיות ארוכות וקרירות יותר, כאלה שמזמינות להישאר בבית. הנה כמה מוצרים שיהפכו את הדירה שלכם למקום מפנק במיוחד

כוסות תה ליד אח מבוערת. ShutterStock
לך תוכיח שאין לך אח. העונה הביתית בפתח/ShutterStock

החורף כבר כאן. טוב, נו - לא ממש. כלומר, גם כשהוא מגיע אנחנו נזכרים שהחורף שלנו הוא בשביל עמים אחרים, באזורים קרירים יותר של העולם, מעין חלום ליל קיץ.

ובכל זאת, מאחר שהכל יחסי, הרי שגם החורף הישראלי גורם לנו לבלות יותר שעות בבית: החשיכה המוקדמת, הקרירות, הרוחות והרטיבות שבחוץ, מול ההנאה שטמונה בלהתכרבל על הספה החמימה עם כוס תה, כשריח של תבשיל קדירה מתפשט בכל הבית...

אז לכבוד החורף שכמעט הגיע, אספנו כמה מוצרים ואביזרים: מגאדג'טים, דרך מוצרי טיפוח, אביזרי מטבח ואפילו כמה סוגים של תה, שיכולים להפוך את העונה הקרובה למהנה במיוחד.

אייגן - aigain - מכשיר קוסמטי רפואי. עדי אורני,
אייגן - aigain - מכשיר קוסמטי רפואי/עדי אורני

הזמן להחליק את הקמטים

יום ביתי הוא הזמן המדויק להשקיע בעצמך קצת יותר ממה שמאפשרת השיגרה.

הנה מכשיר רפואי קוסמטי למיצוק עור הפנים, מוגן בפטנט, ניחן בידע של קוסמטיקאית ומאפשר ליהנות מעור פנים זוהר ומוצק תוך כמה דק' של טיפול, מהבית. המכשיר קל לתפעול, מאפשר טיפול מותאם אישית, מבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו הנתמכת בבינה מלאכותית, שלומדת את מאפייני העור של המטופלת בזמן אמת ומדייקת את הטיפול כך שיעילותו גוברת משימוש לשימוש.

הוא מאפשר ליהנות מהשפעה לטווח קצר, השפעה לטווח ארוך וכן, שפעה מניעתית.

מחיר השקה: 2,480 שקל. להשיג באתר AiGAiN.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אייגן- מכשיר למיצוק עור הפנים מבית בי קיור לייזר עם טכנולוגיית פטנט 2480 שקל. יושי פרידמן,
אייגן- מכשיר למיצוק עור הפנים מבית בי קיור לייזר עם טכנולוגיית פטנט 2480 שקל/יושי פרידמן

ריחני ומדליק

לנרות יש קסם מיוחד. הם מעניקים אור נעים ומדויק ליום חורפי בבית, הם מפיצים חום עדין ומפזרים ניחוח שמעורר זיכרונות ממלון ספר מפנק. אתר הקוסמטיקה dealcosmetics, המשווק בין היתר את המותג הבריטי קרריה מולה, מציע נרות ריחניים איכותיים להפצת ריח נעים ומרגיע ויצירת אווירה אינטימית ונעימה בחללי הבית.

בין ריחות הנרות, המיוצרים בעבודת יד בוולנסיה שבספרד ניתן למצוא :אמבר אנד סנדלא, מדגסקר ונילה, טובקו ואמבר ועוד רבים. הנרות מגיעים במשקלים מגוונים, מ-250 גרם ועד גדלי ענק של 3.5 קילוגרם.

טווח המחירים: 125 שקל ועד 1,290 שקל התאם לגודל הנבחר. להשיג באתר דילקוסמטיקס.

נר ריחני יוקרתי אמבר אנד סנדלאוד 600 גרם מבית קרריה מולה לאתר דיל קוסמטיקס 319 שקל. יח"צ חו"ל,
נר ריחני יוקרתי אמבר אנד סנדלאוד 600 גרם מבית קרריה מולה לאתר דיל קוסמטיקס 319 שקל/יח"צ חו"ל

יעסה את הערב

אקדח העיסוי הזה יתלווה אליכם לסלון, למטבח או אפילו אל השולחן בזמן הארוחה. הוא כל כך קומפקטי שהוא מתנייד בקלות ויסייע בהפגת שרירים תפוסים בכל זמן ובכל אזור גוף שתבחרו.

הוויברציות המהירות עוזרות להרפיית השרירים התפוסים והזרמת הדם, הוא נטען בקלות ומצויד ב- 4 ראשים מתחלפים, המיועדים לאזורים שונים בגוף: ראש מעוגל, ראש בצורת Y, ראש בצורת T וראש צר. למכשיר צג דיגיטלי שמציג את העוצמה 1-9.

המחיר: 219 שקל. להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן.

אקדח עיסוי עוצמתי קומפקטי_מחיר 220 שקל להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן. יח"צ,
אקדח עיסוי עוצמתי קומפקטי, מחיר 220 שקל להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן/יח"צ

כוס התה שלי

סדרת חליטות הצמחים 'לילה טוב' (GOOD NIGHT) של ויסוצקי נועדה לשעות הערב, במטרה להוריד קצב, לאזן את החיים ולהכין את הגוף לשינה טובה בסיום היום, סוג של טקס מעבר בין היום ללילה.

החליטות משלבות רכיבים צמחיים ייחודיים המעניקים תחושת רוגע ושלווה לפני השינה, הן זכו לציונים גבוהים במבחני טעימה, והן בעלות ארומה נעימה. החליטות אינן מכילות קפאין ולכן מתאימות גם לפני השינה.

טווח מחירים: 20-23 שקל. להשיג ברשתות השווק.

ויסוצקי good night  לילה-טוב. לירן אגסי,
ויסוצקי good night לילה-טוב, המחיר: 20-23 שקל/לירן אגסי

מנטה במרוקאית

מותג התה והחליטות הבינלאומי 'פומפדור', משיק לחורף 2023 סדרת חליטות חדשה בקונספט עולם הכוללת תערובות איכותיות בטעמים שנוצרו ע"י מומחים ומתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי.

הסדרה כוללת 3 טעמים חדשים: מנטה- מרוקאי, תפוז-ספרדי ותפוח-תורכי. מוצרי הסדרה הינם ללא קפאין, וללא חומרים משמרים, הן עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות.

מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.

פומפדור חליטות עולם. יח"צ חו"ל,
פומפדור חליטות עולם. מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל/יח"צ חו"ל

קופי טו סטיי

המותג הבינלאומי דלונגי מבית ברימאג, מציע מכונות קפה אוטומטיות לקפה טרי וארומטי עם טחינה של פולי הקפה במקום, בכמות, בעוצמה ובמידה שאתם מעדיפים.

כמות הקפה הדרושה להכנת המשקה נטחנת לתוך יחידת החליטה ונדחסת בלחץ אחיד ומדויק, ונמזגת ישירות אל הכוס בטמפרטורה מדויקת, כמו שקפה אמור להיות.

אתם בוחרים את הזמן, את הכוס, את עוצמת הקפה, טעמו ואת רמת ההקצפה של החלב - כמו בבית הקפה רק יותר מדויק. המחיר למגוון מכונות הקפה של דלונגי: החל מ-1,490 שקל. להשיג ברשתות החשמל וברשת מטרו.

דלונגי מכונות קפה אוטומטיות. יחצ ברימג,
דלונגי מכונות קפה אוטומטיות, מחירים החל מ-1,490 שקל/יחצ ברימג

לחטוף שוקיים

אין כמו עיסוי כפות רגליים מפנק ביום חורפי בבית ועוד יותר אם הוא מציע גם חימום וגם טיפול בשוקיים.

אמריקן קומפורט מצרפת אל קולקציית מכשירי העיסוי שלה את Touch SL-C805 - מכשיר עיסוי עוצמתי לרגליים ולשוקיים, המשלב 4 טכניקות עיסוי אוטומטיות המדמות מגע אדם מקצועי.

המכשיר מציע פונקציית חימום המגבירה את השפעת העיסוי וניתן לפרק אותו לשני חלקים נפרדים (כפות רגליים + שוקיים) את החלק שמעסה את השוקיים ניתן להעלות על המיטה או הספה לשימוש בזמן שכיבה.

המחיר: 1,490 שקל (במקום 2,237 שקל) להשיג ברשת אמריקן קומפורט ובאתר.

אמריקן קומפורט מכשיר עיסוי לרגלים ולשוקיים. סטודיו אמריקו קומפורט,
אמריקן קומפורט מכשיר עיסוי לרגלים ולשוקיים/סטודיו אמריקו קומפורט

טוסט אלגנט

מותג היוקרה למוצרי חשמל ביתיים גורניה (Gorenje) מציע את קולקציית "Jewels" למטבח הכוללת בין היתר את מצנם טוסט ORA ITO מעוצב ויפה במיוחד, כזה שתוכלו "לשכוח" על השיש מבלי לפגוע במראה הנקי ואסתטי של המטבח.

המוצרים בסדרה היוקרתית מתהדרים בטכנולוגיה גבוהה הכוללת פונקציות מתקדמות. הטוסטר (מצנם) לדוגמא, הוא בעל מעלית פרוסות גבוהה מהרגיל, עם חיפוי נגד כוויות ומציע מספר מצבי שימוש כמו חימום חוזר והפשרה. מגיע בצבעים שחור או לבן ומחמם בעוצה של 800W.

המחיר: 890 שקל. ניתן להשיג בחנויות הקונספט ובאתר היבואן קבוצת ח.י ובאתר המותג.

תחת פטריה אחת

מותג הלייף סטייל Sirius Living מציע פטריית חימום חשמלית בעוצמה המגיעה עד W3000. היא מחממת תוך דקות, חסכונית באנרגיה, מתכווננת ומתקפלת לאחסון קל.

פטריית החימום מאפשרת שימוש הן בפנים הבית והן במרפסת או הגינה. בזכות צורתה המיוחדת וטכניקת פיזור החום, היא מחממת את הגוף, החפצים והריצפה. לפטרייה מנגנוני הגנה בטיחותיים: כיבוי אוטומטי בעת נפילה, בעת חדירת מים או חימום יתר.

המחיר: 1,290 שקל. להשיג בסניפי רשת ACE ואצל היבואן סיריוס אלקטרוניקה

פטריית חימום חשמלית מבית sirius living1290 שח. יח"צ,
פטריית חימום חשמלית מבית sirius living1290 שח/יח"צ

הקדרים באים

כשהטמפרטורות צונחות, אין כמו תבשילי קדירה מנחמים שמחממים את הגוף וממלאים את הבית בארומות של תבלינים בבישול איטי שנמשך כל הלילה והופך אותנו לרעבים עם שחר. סדרת Pottery של סולתם מיועדת לבישול כזה בדיוק.

הסיר עשוי מיציקה רב שכבתית מאלומיניום עם ציפוי Non Stick, הוא ידידותי לסביבה ללא PFOA, קדמיום או עופרת. הסיר מאפשר חלוקת חום שווה וחלקו הפנימי של המכסה החדשני, דמוי הטיפות, שומר על אגירת הנוזלים ומשיב אותם לכלי הבישול לשמירה על עסיסיות. הסיר בעל מראה נקי, ניראה כבד אבל הוא קל משקל ומתאים גם להגשה למרכז השולחן. מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים ובתנור.

המחיר: 350 שקל. להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובאתר.

סיר קדירה מסדרת pottery של סולתם 350 שקללהשיג בחנויות הרשת ובאתר. גל בן זאב,
סיר קדירה מסדרת pottery של סולתם 350 שקללהשיג בחנויות הרשת ובאתר/גל בן זאב

לקשקש בקומקום

קומקום הוא האמצעי היחידי שמעלה את הטמפרטורה של המים לחום כה עוצמתי שתצטרכו להוסיף קוביית קרח לכוס התה הרותח.

המותג 'ראסל הובס' משיק קומקום נירוסטה מעוצב דגם LUNA עם גימור אבן חול בנפח של 1.7 ליטר, בעוצמה של 2400W חסכוני בחשמל, עם חימום שקט במיוחד והרתחה. הוא כולל מנגנון כיבוי אוטומטי כפול ובטיחותי.

מחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל. מגיע עם אחריות של היבואן הרשמי 'שריג אלקטריק'. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן.

קומקום לונה של ראסל הובס. שריג יבואן רשמי,
קומקום לונה של ראסל הובס. מחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל/שריג יבואן רשמי

בקבוק חם

שהעיצוב לא יבלבל אתכם... עם ציורים או בלי, בקבוק חם (או כרית החימום שנכנסת איתכם אל מתחת לשמיכה) הא מוצר must have בכל בית.

רשת מקס סטוק מציע אלפי פריטים לחורף חם ומפנק: לצד המטריות, המגפיים, נעלי הבית והפיג'מות, תמצאו גם כובעים צעיפים, שמיכות, כרבוליות ו.... בקבוק מים חמים מודפס.

המחיר: 21 שקל. להשיג בסניפי רשת מקס סטוק.

בקבוק מים חמים מודפס במבי, המחיר: 21שקל. מקס סטוק,
בקבוק מים חמים מודפס במבי, המחיר: 21 שקל/מקס סטוק

צ'יפס? טבעות בצל? בכלל פלאפל? הכירו את החבר הטוב החדש שלכם במטבח - סיר טיגון באוויר חם וללא שמן.

הסיר של Normande מאפשר כיוון טמפרטורה מדויק בין 90 ל-200 מעלות, עם אפשרות לכוונון טיימר עד 30 דקות - ככה שזה יכבה את עצמו גם אם לא תהיו לידו.

מארחים? אל דאגה, אתם לא תצטרכו לעשות נגלות, תכולת הסיר (4.5 ליטר) תדאג שאף אורח לא ייצא רעב.

המחיר: 590 שקל. להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

_לשלב הנשנושים_590 שח__להשיג באתר המותג ברשתות ובחנויות המובחרות. יח"צ,
לשלב הנשנושים 590 שקל להשיג באתר המותג ברשתות ובחנויות המובחרות/יח"צ

ומה לקינוח?

טוב, בשלב מסוים יתחשק לכם גם איזה קינוח מתוק, בכל זאת - המשחקים נמשכים שעות על גבי שעות. אז מה בא לכם? וופל בלגי? בראוניז? דונאטס? קייקפופ? לא משנה מה תרצו, מכשיר הוופל בלגי של Normande יאפשר לכם להכין קינוחים מתוקים וכשאנחנו אומרים להכין, אנחנו מתכוונים למכונה כמובן.

המכשיר יכול להגיע עד 240 מעלות ומגיע עם נוריות חיווי להתראה כשהמכשיר חם ומוכן לשימוש, כמו גם להתראה כשהמכשיר סיים את הבישול - ככה שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לשבת ולהתרווח מול המשחק ולחכות.

המחיר: 249 שקל. להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

ולקינוח_להשיג באתר המותג ברשתות ובחנויות המובחרות. יח"צ,
ולקינוח להשיג באתר המותג ברשתות ובחנויות המובחרות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully