וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשו קריירה, מצאו אהבה. או שאולי להפך?

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 10:05

כחלק מהמאבקים לגיוס עובדים, השיקה קבוצת אמן סדרת אירועים המשלבים בין עולם העבודה לעולם הדייטינג וההיכרויות. תנאי הכניסה: רווקות וקורות חיים. המטרה היא להכיר בנות ובני זוג פוטנציאלים, אבל לא פחות חשוב: למצוא את מקום העבודה הבא

מסיבת רווקים הייטק 1. רונן יעקובי,
אירוע הדייטינג של אמן. לא בתמונה: הההורים המאושרים שילדיהם מצאו גם קריירה וגם זוגיות/רונן יעקובי

עולם גיוס העובדים מעלה הילוך והזמנים שבהם החליפו רק מספרי טלפון התפתחו לעידן שבו מחליפים קורות חיים. על מה אנחנו מדברים? על קבוצת אמן, שהשיקה אירועי דייטינג במטרה לגיוס עובדים והיכרויות בין רווקים ורווקות בעולם ההייטק.

במקביל לגל הפיטורים המתמשך בחברות טכנולוגיה וסטארטפים, חברות רבות דווקא מנצלות את האינפלציה בשוק ובוחרות לגייס עובדים. כחלק מאותו מאבק על גיוס העובדים, בקבוצת אמן בחרו קונספט יצירתי וראשון מסוגו בישראל.

במסגרת התוכנית הוזמנו עובדי החברה (רווקים ורווקות) למשרדי החברה שבפתח תקווה, הפעם המקום מעוצב כאולם אירועים עם די ג'יי, בר קוקטיילים, פיצות מהטאבון ושייקים.

כל משתתף הגיע עם מוזמן נוסף מטעמו - רווקים ורווקות גם הם שהגישו קורות חיים כחלק מתהליך ההרשמה לאירוע. כך כ200 צעירים מתוכם כמחצית אינם עובדי החברה - בגילאי 25-35 זכו לחגוג יחד, להכיר בני/ות זוג פוטנציאלים ואולי גם להתקבל לעבודה בתחום הנחשק לתקופתנו.

עדיין מוקדם מכדי לחשב את תוצאות נתוני הגיוס אך על פי הערכות הציפייה לכ - 100 זימונים לראיונות עבודה, משיחות המסדרון במסגרת ההיכרויות ניתן להסיק כי הוחלפו כ - 50 מספרי טלפון.

מסיבת רווקים 2 הייטק. רונן יעקובי,
סינגלס הייטקיסטים וכיבוד סאחי. אירוע הדייטינג של אמן/רונן יעקובי

"להיות ערים לצרכים של העובדים והעובדות"

אלון רייטר, סמנכ"ל משאבי אנוש ומיקור חוץ: "בעידן אפליקציות השידוכים מודל ההיכרויות השתנה והצורך במפגשים פרונטליים עלה. כחלק מניהול משאבי האנוש עלינו להיות ערים לצרכים של העובדים והעובדות בכל התחומים ולא רק בתחום הטכני, כך עלה הרעיון לייצר את האירוע.

תוך כדי תנועה, במטרה להגדיל את פוטנציאל ההיכרויות החלטנו להזמין גם את חבריהם הרווקים/ות של העובדים. במקביל לפתיחת ההרשמה למוזמנים חיצוניים רבים ביקשו להתמודד למשרות הקבוצה, כך באופן כמעט טבעי, האירוע הפך גם לאירוע גיוס עובדים. אנו שמחים לקחת חלק במטרה חשובה זו ואם הצלחנו לייצר אפילו שידוך אחד, זו הצלחה גדולה מבחינתנו!"

קבוצת אמן היא אחת מ-5 חברות הIT המובילות בישראל, החברה מעצימה ארגונים גדולים באמצעות טכנולוגיה, חדשנות ואנשים. הקבוצה מעסיקה מעל 2500 עובדים בארץ ועוד כ - 500 עובדים במדינות אירופה. היא מחזיקה 11 חברות בת המעניקות שירותים תפעוליים וטכנולוגיים וכך עונות על צרכי B2B בכל תחום טכנולוגי אפשרי - משירותי נתונים, פיתוח אפליקציות ועד ליישום ובניית תשתיות, אסטרטגיות שבבים וכו'. החברה מעניקה שירותים לחברות המובילות במשק בארץ ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully