וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 2 גיוסים בשנה אחת: GrowthSpace מכפילה את כמות העובדים

3.11.2022 / 11:09

GrowthSpace פיתחה פלטפורמת AI ראשונה מסוגה בעולם המחברת בין עובדים למנטורים, מאמנים, מומחי תוכן ומנחי קבוצות מובילים בתחומם. לאחר 2 סבבי גיוסים בתוך שנה בלבד ממשקיעים מובילים, היא מגייסת עשרות עובדים חדשים

עובדי חברת Growthspace. כנרת ריפקינד,
עובדי חברת Growthspace/כנרת ריפקינד

GrowthSpace, שפיתחה את פלטפורמת ה - AI הראשונה מסוגה בעולם לפיתוח עובדים, מגייסת עשרות עובדים למשרדיה בישראל ובחו"ל. כיום החברה מונה כ - 70 עובדים, ובכוונתה להכפיל את כמות העובדים עד סוף השנה הבאה על רקע הצמיחה בביקושים למוצרי החברה והשקת פלטפורמות חדשות לפיתוח והכשרות עובדים לקבוצות ויחידים. בין המשרות הפתוחות בישראל:
Senior Backend Developer, Full Stack Developer, Account Executive, Assistant Controller, Senior BI Developer, Senior Graphic Designer ועוד.

GrowthSpace מחברת בין עובדים למנטורים, מאמנים, מומחי תוכן ומנחי קבוצות מובילים בתחומם, ופותרת אתגר משמעותי בשוק של כ-400 מיליארד דולר. הפלטפורמה מסייעת לאפיין את האתגר המקצועי של יחידים או קבוצות ומשתמשת באלגוריתמים מתוחכמים כדי להתאים להם את המומחה הרלוונטי ביותר עבורם, המאפשר השגת תוצאות לפי יעדים עסקיים מוגדרים, בסדרה קצרה של מפגשים. הפתרון מוטמע לרב בתוכניות "טאלנטים", תוכניות מנהלים, או תוכניות פיתוח אישי לכלל העובדים.

מעל 95% מהעובדים שהתנסו בפלפטורמה של GrowthSpace ו - 90% מהמנהלים הישירים שלהם דיווחו על שיפור בתוצאות העסקיות המבוקשות. בנוסף, הפלטפורמה מחוללת השפעה משמעותית על מדדי הביצוע (KPI) שהארגון מתעדף, כמו ביצועים, תפוקה, דירוג ENPS ועוד.

בשנה האחרונה חוותה GrowthSpace צמיחה מואצת על רקע הביקושים הגדלים לפיתוח עובדים בארגונים. לאחרונה גייסה החברה 25 מיליון דולר בסבב B ממשקיעים מובילים Zeev Ventures, קרן ורטקס ומיקרוסופט, שנה בלבד לאחר סבב הגיוס הקודם. סך ההשקעות בחברה עומד על 44 מיליון דולר.

"חברות וארגונים ועסקיים מבינים שכיום יותר מתמיד הדרך הטובה ביותר לשמר עובדים וטאלנטים היא לפתח אותם מקצועית ואישית", אומר עומר גלס, מנכ"ל ומייסד שותף של GrowthSpace. "באמצעות פלטפורמת ה - AI היחידה מסוגה בעולם אנחנו מאפשרים פיתוח והכשרת עובדים ליחידים או קבוצות בתהליך פשוט, קל, אוטומטי ומדיד. אנחנו מגייסים למגוון משרות בישראל ובחו"ל עובדים שרוצים להשפיע באופן ישיר ומבוסס תוצאות על ההתפתחות האישית והמקצועית של עובדים בחברות המובילות בתחומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully