וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר דורון חיים מונה לתפקיד סמנכ"ל רפואה ברשת מרפאות מכבידנט

3.11.2022 / 13:48

ד"ר חיים הוא היו"ר הנבחר באיגוד הישראלי לרפואת שיניים דיגיטלית וחבר המועצה המדעית שליד ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל, וגם מייסד משותף ויו"ר העמותה לרפואת שיניים ניידת ע"ש פרופ' אדי גרפונקל

ד"ר דורון חיים. יחצ,
ד"ר דורון חיים/יחצ

ד"ר דורון חיים, מונה לסמנכ"ל הרפואה של רשת מכבידנט מקבוצת מכבי שירותי בריאות. ב-15 שנים האחרונות, שימש ד"ר חיים כמנהל האגף הדנטאלי (מרפאת שיניים, המרפאה לכירורגיית פה, פנים ולסתות) וכמנהל היחידה לרפואת שיניים במרכז הרפואי שמיר- אסף הרופא. ד"ר חיים הוא היו"ר הנבחר באיגוד הישראלי לרפואת שיניים דיגיטלית וחבר המועצה המדעית שליד ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל, וגם מייסד משותף ויו"ר העמותה לרפואת שיניים ניידת ע"ש פרופ' אדי גרפונקל.

ד"ר חיים רופא שיניים משנת 1997, בעל תואר במנהל מערכות בריאות. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר ירון ברנשטיין שהקים את המערך הרפואי במכבידנט והוביל לאורך כ- 18 שנים את מערך רפואת שיניים הכולל אלפי רופאי שיניים ושינניות.

טוני כהן, מנכ"לית רשת מרפאות מכבידנט: "אני מודה לד"ר ברנשטיין ומביעה את ערכתי על תרומתו העשירה למכבידנט במהלך השנים בהם שימש כסמנכ"ל רפואה, על הובלת מורשת רפואית מובילה, שהשפיעה על מערך רפואת השיניים למטופלי מכבי ועל מדיניות רפואת השיניים בישראל בכלל. אני מאחלת לד"ר חיים בהצלחה רבה בתפקידו ומצפה לעבודה המשותפת. הידע שהוא מביא עמו בין היתר, בתחום החדשנות הדיגיטלית ברפואת שיניים הינו משמעותי וחשוב לשמירת מעמדה של מכבידנט כרשת מרפאות השיניים המובילה והטובה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully