וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר לוי מונה למנכ"ל גולדן דרגון ישראל

6.11.2022 / 14:04

לוי יוביל את מותג האוטובוסים הנמכר בישראל המיובא על ידי "אוטו חן" מקבוצת בליליוס

אמיר לוי מנכל גולדן דרגון ישראל. גולדן דרגון,
אמיר לוי/גולדן דרגון

אוטו חן" יבואנית גולדן דרגון, מותג האוטובוסים הנמכר בישראל, מודיעה על מינויו של אמיר לוי למנכ"ל גולדן דרגון ישראל. לוי (46) אב ל-3 בנות, בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, ביצע מגוון תפקידי ניהול בכירים בענף הרכב ב-20 השנים האחרונות, ביניהם בקבוצת "מאיר חברה למכוניות" וכמנכ"ל איריזר ישראל. לוי יחליף בתפקידו את דוד אוחנה - מנכ"ל גולדן דרגון ישראל מיום היוסדה, אשר ישמש כעת כיו"ר החברה וכמנכ"ל CATL בישראל.

Golden Dragon נמנית בין יצרניות האוטובוסים המובילות בסין, עם כושר ייצור של כ- 40,000 אוטובוסים בשנה. לחברה מספר רב של דגמים בעלי הנעה ידידותית לסביבה, בהם אוטובוסים מונעים בגז ואוטובוסים חשמליים מתקדמים. קבוצת בליליוס החלה לשווק את המותג בישראל בשנת 2012 וכיום הוא מותג האוטובוסים הנמכר בישראל עם למעלה מ-3,000 יחידות שנמסרו, כ-500 מהם מונעים בחשמל וגז טבעי. קבוצת בליליוס משתפת פעולה עם היצרניות הישראליות "מרכבים" ו"הארגז" בפיתוח ובנייה של אוטובוסים המותאמים לשוק הישראלי, לדרישות משרד התחבורה והלקוחות המקומיים.

קבוצת בליליוס נוסדה בשנת 1964 ע"י עזרא בליליוס ז"ל ועוסקת בתחומי התחבורה, יבוא אוטובוסים ורכב, אגירת אנרגיה וסוללות CATL ופעילות נדל"ן. חזון הקבוצה הוא להוביל את ענף האנרגיה, הרכב והתחבורה בישראל לחדשנות, תוך הקפדה על אמינות ושירות מיטבי.

אמיר לוי מסר - "קבוצת בליליוס תחבורה ואנרגיה, היא החברה המובילה בישראל בחדשנות בענף הרכב והתחבורה וכי גולדן דרגון הוא מותג האוטובוסים החזק בישראל והמוביל בענף באיכות, חדשנות, שירות ואמינות. אני מודה להנהלת הקבוצה על אמונם בי ובטוח כי יחד, נביא לצמיחת החברה בתחום התחבורה הציבורית, ההיסעים ובסגמנטים נוספים".

דני בליליוס, בעלי קבוצת בליליוס מסר - "אנו שמחים על הצטרפותו של אמיר ומאחלים לו הצלחה. אנו מאמינים שניסיונו העשיר והבנתו העמוקה בענף, יסייעו להמשך חיזוק המותג ולצמיחתו בכל התחומים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully