וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש למרכז החדשנות של פורד

6.11.2022 / 14:08

לאחר 4 שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות במרכז החדשנות של פורד, גלעד ברזילי מונה לתפקיד המנכ"ל

גלעד ברזילי. יפעת גולן,
גלעד ברזילי/יפעת גולן

מרכז החדשנות של פורד אומנם פועל בישראל 4 שנים בלבד, אך זה לא מנע ממנו לבסס את מעמדו כשחקן מוביל בעולמות התחבורה החכמה אשר מגשר בין חברות הטכנולוגיה המקומיות לענקית הרכב האמריקאית.

המרכז שנחנך במעמד יו"ר החברה ביל פורד בתל אביב, פועל להרחבת תחומי המחקר הגלובלי של החברה ומהווה כנציגות הרשמית של פורד בישראל. צוותי המהנדסים המקצועיים עוסקים מידי יום באיתור חברות סטארט-אפ וטכנולוגיות בתחומי הקישוריות, החיישנים, אבטחת מידע למכוניות ואף מבצעים ניסויים משמעותיים על כבישי ישראל. הנהלת החברה מכריזה כעת על מינויו של גלעד ברזילי למנכ"ל מרכז החדשנות של פורד בישראל.

ברזילי ששימש כסמנכ"ל טכנולוגיות של המרכז ואף נמנה כאחד ממייסדיו מביא עמו ניסיון טכנולוגי וניהולי עשיר. במהלך 20 השנים האחרונות הוא שימש במגוון תפקידים טכנולוגיים בסטרטאפים שונים, כשהאחרון הוא ארגוס אבטחת סייבר, שהוא היה מבין עובדיה הראשונים. לגלעד תואר ראשון בהנדסה בהצטיינות מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב.

גלעד ברזילי מנכ"ל מרכז החדשנות של פורד: "מיום הקמת המרכז הוכחנו שהעולם צמא לכישרון הישראלי, הן לכוח האדם האיכותי והן לטכנולוגיות המתקדמות שמפותחות כאן. נמשיך לפעול בכל עת לטובת שילוב טכנולוגיות ישראליות ברכבי פורד ולשמש כסוכני המעבר לתעשיית הרכב האמריקאית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully