וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילטייל מתרחבת ומודיעה על שורת מינויי בכירים בשלוחה הישראלית

7.11.2022 / 9:27

דוד לוטן בולוטניקוף מונה לסמנכ"ל ניהול מוצר, אוהד לוינקרון-פיש ישמש סמנכ"ל בינה מלאכותית ואלון כספי סמנכ"ל מחקר ופיתוח

דוד לוטן, אוהד לוינקרון, אלון כספי. דודי הסלברג,
דוד לוטן, אוהד לוינקרון, אלון כספי/דודי הסלברג

חברת דילטייל (Dealtale) המפתחת פלטפורמה לניתוח, אופטימיזציה ושיפור של מסעות לקוח לשימוש של צוותי שיווק ומכירות, מודיעה היום (ב') על שורה של מינויי בכירים לתפקידי הובלה בשלוחה הישראלית של החברה: דוד לוטן בולוטניקוף מונה לסמנכ"ל ניהול מוצר, אוהד לוינקרון-פיש ישמש סמנכ"ל תחום בינה מלאכותית (AI) ואלון כספי סמנכ"ל מחקר ופיתוח.

דוד לוטן בולוטניקוף (48), מביא איתו יותר מ-20 שנות ניהול בכיר וניסיון בהנדסת מוצרים, בניית פתרונות Data Sciense והנגשתם למשתמש העסקי. בתפקידיו האחרונים שימש כמנכ"ל Headstream וכדירקטור בכיר לניהול מוצר בסאמנג' (Samanage), שנרכשה לאחרונה ע"י Solarwinds בכ-350 מיליון דולר. קודם לכן עבד כסמנכ"ל ניהול מוצר בחברת Feedvisor וכעשור בחברת SAP, שם מילא שורה של תפקידים טכניים בכירים והובלת פרויקטים. במסגרת תפקידו כסמנכ"ל ניהול מוצר, יהיה לוטן בולוטניקוף אחראי לניהול המוצרים בחברה והצמחתם לפי מפת דרכים מבוססת חדשנות ומיזוג טכנולוגיות בין דילטייל לחברת האם הרוכשת Vianai, במטרה להפיק תוצרים מהפכניים בתחום "Revenue Science" שייצרו בידול תחרותי וערך עסקי משמעותי ללקוחות החברה. בעל תואר בהנדסת מערכות מידע בטכניון.

אוהד לוינקרון-פיש (41), מומחה לבינה מלאכותית בתחום של קבלת החלטות וסיבתיות, עם מעל עשור של ניסיון בהובלת ארגוני דאטה בתעשייה.לפני שהצטרף לדילטייל, שימש לוינקרון-פיש כמדען הראשי של פעילות הסיבתיות של ויאנאי (Vianai), החברה הרוכשת. בתפקידיו הקודמים ניהל את תחום מדע הנתונים במכון כללית למחקר, ייסד מיזם בינה מלאכותית בתחום הנוירולוגיה והוביל את פעילות מדע הנתונים באינטוסל (Intucell), סטארטאפ לניהול אוטומטי של רשתות סלולר שנרכש ע"י סיסקו במקביל, הקים את הפורום הישראלי להסקה סיבתית ביחד עם מיטב החוקרים המובילים בארץ, הציג
בפורומים בינלאומיים והוביל מחקרים עם חוקרים מובילים מאונ' סטנפורד, הרווארד ועוד. במסגרת תפקידו כסמנכ"ל בינה מלאכותית יוביל לוינקרון-פיש את המחקר והפיתוח של יכולות מתקדמות לתמיכה בהחלטות. לוינקרון-פיש בעל תארים ראשונים בפיסיקה ובהנדסת חשמל מאונ' בן גוריון ותואר שני בפיסיקה ממכון ויצמן למדע.

אלון כספי (37) מונה לתפקיד סמנכ"ל מחקר ופיתוח. במסגרת תפקידו ינהל כספי את היבטי
השבחת ופיתוח המוצרים הטכנולוגיים של דילטייל ויוביל את מהלכי מיזוג הטכנולוגיות בין החברות. לכספי ניסיון עשיר של כ-15 שנים בתפקידי פיתוח וניהול בחברות הייטק דוגמת SAP, Feedvisor,
Tomorrow.ioבדגש על פיתוח מוצרי SaaS B2B. בתפקידו האחרון ניהל את מחלקות ה-R&D וה-Customer Success של חברת Odoro Global (חברת סטארטאפ ישראלית מובילה בשוק ה-Health Tech האמריקאי) והוביל אותה בתהליך המיזוג עם חברת Clearwave Inc. כספי בוגר יחידת 8200 ובעל תואר ראשון משולב במדעי המחשב (BSc) וניהול מאוניברסיטת תל אביב.

המינויים האמורים מצטרפים לשורת מהלכי התרחבות ושינויים מבניים שמובילה דילטייל על רקע צמיחה אינטנסיבית בפעילותה בשנה האחרונה וכוללים בין היתר מעבר למרכז מחקר ופיתוח חדש בהרצליה והכפלת מצבת העובדים במהלך 2022.

רוני צונץ, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת דילטייל: בזמן שחברות נאלצות לבצע קיצוצים וענף ההייטק נמצא בתקופה מאתגרת, דילטייל צומחת וממשיכה להתרחב בהדרגתיות ובהתאם לביקוש הגדל לפתרונותיה. החיבור עם חברה בסדר גודל של ויאנאי מייצר עבורנו הזדמנויות עסקיות רבות ולשם כך אנו זקוקים למנהלים מנוסים ומוכשרים כמו דוד, אוהד ואלון שידעו להוביל ולהצמיח את מהפכת ה- Revenue Scienceשהחברה מובילה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully