וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב גאון מונה לסמנכ"ל מכירות ושיווק ONE balink

7.11.2022 / 10:14

גאון יהיה אחראי ליישום אסטרטגיית הצמיחה העסקית של החטיבה, הכוללת הרחבת פעילות וכניסה למגזרים חדשים בשוק המקומי

יעקב גאון. דניאל זיו,
יעקב גאון/דניאל זיו

יעקב גאון (45) מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות ושיווק של ONE balink, מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE). גאון יהיה אחראי ליישום אסטרטגיית הצמיחה העסקית של החטיבה, הכוללת הרחבת פעילות וכניסה למגזרים חדשים בשוק המקומי.

בתפקידו האחרון כיהן יעקב גאון כסמנכ"ל מכירות וחבר הנהלה בחברת אידאו-דיגיטל. קודם לכן כיהן כמנכ"ל המרכז לטיפוח יזמות (מט"י) בירושלים וכסגן נשיא בכיר לצמיחה ופיתוח באוניברסיטת אריאל. הקריירה של יעקב גאון כוללת תפקידי ניהול בכירים נוספים בתחומי הטכנולוגיה והשירותים העסקיים, במסגרתם הוביל פרויקטים אסטרטגיים עבור חברות כמו יבמ, אפלייד מטיריאלס, HP וריטליקס. יעקב גאון משמש גם כחבר הועד המנהל בעמותת רפואה בטוחה למניעת זיהומים נרכשים בבתי חולים וכמנטור לסטרטאפים בתוכניות האצה שונות.

יעקב גאון הנו בעל תואר מוסמך במינהל עסקים (MBA) מהאוניברסיטה העברית, תואר בוגר (B.Sc) בהנדסת תעשיה וניהול. בנוסף, הנו בעל תעודה של קורס דירקטורים מאוניברסיטת אריאל ומוסמך PMP בניהול פרויקטים מטעם האגודה העולמית לניהול פרויקטים.

ONE balink היא חטיבת ה- Salesforce ב-ONE משנת 2014, בעקבות רכישת חברת Balink , שותפה עסקית בכירה של Salesforce.com המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות ושירותים עסקיים בסביבת ענן, המבוססים על הכלים והפלטפורמות של סיילספורס. ONE balink ביצעה עד היום מאות יישומים בסביבת Salesforce לארגונים בישראל ובחו"ל, בכלל זה פרויקטי הקמה, אינטגרציה, פיתוח ומובייל. ONE balink מעסיקה כ- 160 עובדים בכל הדיסציפלינות, מומחים בניתוח מערכות, ניהול פרויקטים, יישום, פיתוח וארכיטקטורה, בעלי הסמכה ייעודית בסיילספורס.

יניב פרטוק, מנכ"ל ONE balink: " אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו של יעקב לקבוצה. צוות המפתחים שלנו נחשב לגדול ולמקצועי ביותר בתחום ה-Salesforce בישראל, ומחזיק בניסיון עשיר בפרויקטים בתחום בארץ ובחו"ל. אנו מתכוונים למנף את הידע והניסיון שצברנו ולהרחיב את נוכחותנו בשוק המקומי, תוך חדירה לשווקים חדשים ולארגונים מובילים, וליעקב יש תפקיד מרכזי באסטרטגיה זאת".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully