וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר כץ מונה לסמנכ"ל החטיבה המסחרית העסקית בנספרסו ישראל

7.11.2022 / 10:17

בתפקידו החדש יהיה אמון כץ על הובלת הפעילות מול המגזר העסקי והמוסדי

ניר כץ. שלומי יוסף,
ניר כץ/שלומי יוסף

חברת Nespresso, החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בישראל, מודיעה על מינויו של ניר כץ לסמנכ"ל החטיבה המסחרית העסקית בנספרסו ישראל. בתפקידו החדש יהיה אמון כץ על הובלת הפעילות מול המגזר העסקי והמוסדי.

ניר כץ החל את תפקידו בחברת נספרסו ישראל בשנת 2018, כסמנכ"ל הכספים וניהל גם את ה-IT והרכש. הוא בעל 17 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בתחום הכספים וכסמנכ"ל כספים בחברות גלובליות בעלות פעילות בישראל ביניהן XEROX ו-DHL. לאורך כהונתו בתפקיד סמנכ"ל הכספים בנספרסו, הוביל מספר שינויים משמעותיים בחברה ותרם רבות לצמיחתה בשנים אלו.
ניר בעל תואר ראשון בחשבונאות ומנהל עסקים מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

ניר כץ מחליף את שרון שחר ששימשה בתפקיד משנת 2018 ובתקופת פעילותה פותחה הפעילות העסקית של החברה כמנוע צמיחה משמעותי. שרון הובילה מהלכים עסקיים כגון כניסה לסגמנטים חדשים ושינוי מבני ששם דגש על חווית הלקוח. בין השנים 2013-2018 כיהנה כסמנכ"לית מערך הבוטיקים של החברה.

סוניה נסטסה מנכ"לית נספרסו ישראל: "אנחנו שמחים על קידומו של ניר כץ לתפקיד החדש לאחר תקופה פוריה ומוצלחת בתפקידו הקודם. אני בטוחה כי ניסיונו הניהולי הרב, לצד המחויבות והמוטיבציה שניכרת בעבודתו, יתרמו רבות להצלחתו והצלחתנו המשותפת. ברצוני להודות לסמנכ"לית היוצאת שרון שחר".

ניר כץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית העסקית, נספרסו ישראל: "אני שמח ונרגש להיכנס לתפקידי החדש בחטיבה המסחרית העסקית, ומודה לסוניה נסטסה, מנכ"לית החברה ולמטה החברה בחו"ל על האמון שהם נותנים בי. בכוונתי להיות קשוב ונגיש ללקוחות שלנו, ולהעניק להם את מיטב השירות והחוויה וכן להמשיך להצמיח את החטיבה ולקדם את האסטרטגיה והתוכניות העסקיות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully