וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אביטן ישמש בעלים משותף ב-R.me

7.11.2022 / 10:57

חברת הנדל"ן R.me אשר עוסקת ברכישה וניהול של מקבצי דיור בארצות הברית, מודיעה על מינויו של אביטן לבעלים משותף. הוא יהיה אחראי על בחינת עסקאות ויזמים וגיוס משקיעים לחברה

דורון אביטן. עידו איז'ק,
דורון אביטן/עידו איז'ק

חברת הנדל"ן R.me אשר עוסקת ברכישה וניהול של מקבצי דיור בארצות הברית, מודיעה על מינויו של דורון אביטן לבעלים משותף בחברה. אביטן יהיה אחראי על בחינת עסקאות ויזמים וגיוס משקיעים. אביטן (47) פרש מצה"ל לאחר 25 שנות שירות משמעותי כקצין מודיעין ובעל תואר ראשון בלוגיסטיקה, הכשרה כיועץ משכנתאות ומשקיע נדל"ן.

בחמש השנים האחרונות מאז פרישתו מצה"ל שימש כמנכ"ל חברה פרטית בתחום האנרגיה המתחדשת אשר יזמה ורכשה נכסים בשווי מצטבר של מעל 100 מיליון שקל, במקביל לרכישת נכסים נדל"ניים בארצות הברית בשווי מצטבר של כ-200 מיליון דולר. לפני כ-7 שנים, בהיותו בצבא, התנסה כמשקיע פאסיבי בנדל"ן ארה"ב ובאחת ההשקעות אף איבד את כל כספו, ושם, כפי שהסביר למד את השיעור הכי חשוב שיעזור לו בעתיד לסנן היטב כל שבב של מידע ולבחון כל השקעה במקצועיות ובאחריות. עם שחרורו מהשירות הצבאי התחיל בהכשרות רבות בתחומי פיננסים, יעוץ משכנתאות , ונדל"ן אצל גורמים מקצועיים אשר כללו הכשרה בארה"ב בתוכניות פרטיות ויוקרתיות.

במהלך השנים, סייע אביטן לכ -130 משפחות לרכוש ולמכור נכסים בבעלות פרטית ולעשרות רבות של משפחות אחרות להצטרף להשקעות בתחום מולטי פמילי המניב ונכסים ולהשבחה בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים.

בתזמון מושלם, תחילת הדרך המשותפת מביאה איתה בשורה מרעננת עם פרויקט HICKORY TREE בו תבנה החברה שכונה חדשה של 134 קוטג'ים באורלנדו פלורידה. מדובר על בנייה חדשה בסטנדרט בנייה גבוה אשר יבוצע על ידי היזם המקומי והמוערך ADAM AMERICA. הפרויקט זוכה לליווי בנקאי לכל אורך הפרויקט של אחד הבנקים הגדולים בארה"ב ומציג ערך גבוהה.

אריה שחורי. גבריאל פינטו,
אריה שחור/גבריאל פינטו

דורון אביטן מסר: "אני מברך על היוזמה של חברת r.me לחבור יחד לפעילות משותפת ובטוח שנמצא את השילוב הנכון לבחון בזכוכית מגדלת את היזמים והעסקאות אותן נוביל בשנים הקרובות , להגן על משקיעינו במבנה משפטי מיוחד ונכון ולאפשר למשפחות רבות לצמוח לרווחה כלכלית עם האפשרות להנות מאפשרויות השקעה ייחודיות , בטוחות ורווחיות".

אריה שחור מבעלי חברת R.me מסר: " שמחים לעדכן כי בחרנו לשלב ידיים עם דורון אביטן שהוביל ויזם עשרות פרויקטים נדל"ן והוביל עשרות רבות משקיעים בשנים האחרונות. דורון שירת איתי בצבא וכבר אז ההערכה שלי אליו הייתה רבה מאד. ביחד ניהלנו תרגילים עתירי תקציב ומרובי משתתפים השתחררנו די בסמוך וגם את לימודי הנדל"ן ביצענו דורון מרים ואני במקביל. דורון צלל לעולם המולטי פמילי בארה"ב והוביל עשרות רבות של משקיעים לרווחה כלכלית באמצעות נדל"ן מניב ופעל במקביל לפעילות שלנו במקצועיות, ביושרה מיד כשנוצרה הזדמנות לשיתוף פעולה, הבנו את הערך ששיתוף פעולה כזו יכול לייצר למשקיעים הרבים שלנו ושל דורון על ידי הגדלת יכולת הבחינה וניתוח של העסקאות לטובת המשקיעים ויכולת מיקוח והשגת העסקאות הכי טובות מהיזמים הכי מנוסים. דורון יצרף לקהילה את משקיעיו הרבים שיצטרפו לקהילת המשקיעים של r.me".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully