וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת האופנה הפורטוגלית PARFOIS משיקה חנות אונליין בישראל

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 12:37

קבוצת סיטי טיים, היבואנית הבלעדית של פנדורה, פורלה, פרפואה ורשת קוק&בייק, הודיעה כי עד סוף 2022 היא עתידה לשדרג חנויות ולפתוח סניפים חדשים לצד השקות של אתרי סחר לכלל מותגי הקבוצה בהשקעה של כ-5 מיליון שקל

פרפואה קניון עזריאלי תל אביב. יח"צ,
פרפואה קניון עזריאלי תל אביב/יח"צ

קבוצת סיטי טיים, אשר בראשה הלנה קצן, משיקה אתר סחר לרשת האופנה והאקססוריז הפורטוגלית PARFOIS, כחלק מהתרחבות הרשת בישראל, שבמקביל פותחת גם סניפים חדשים ומשדרגת קיימים. ישראל הינה המדינה הראשונה אשר משיקה אתר אונליין, מלבד פורטגל, ארץ האם של המותג.

מגמת ההתרחבות של סיטי טיים תמשיך לתוך שנת 2023, עם פתיחה של כ-10 חנויות נוספות לכלל מותגי הקבוצה. בנוסף, לראשונה בישראל, יוקם אתר סחר לרשת התיקים והאביזרים האיטלקית FURLA.

parfois פרפואה. יח"צ חו"ל,
הרשת הפורטוגלית PARFOIS (פרפואה)/יח"צ חו"ל

ייחודי רק לך

PARFOIS הינו מותג טרנדי במיוחד, שמתאפיין בדרופ חדש של קולקציה אחת לשבוע ולמעשה מציע מענה לקהל יעד מגוון של נשים בכל גיל. מספר הפריטים מכל דגם אינו גבוה ובכך למעשה מבטיחה הרשת, כי הפריט שאת רוכשת יישאר ייחודי, מה שאנו מכירים לרוב מבוטיקים של אופנה ולא מהרשתות.

בכניסה לחנות או בשיטוט באתר, הלקוחות יוכלו לבנות לעצמן טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש. כאשר ערכיו המובילים של המותג הם: One stop shop, On trend, New drop every week.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
parfois פרפואה תיק יד עם חרוזים 244 שקל. יח"צ חו"ל,
רשת האופנה הפורטוגלית PARFOIS משיקה חנות אונליין בישראל/יח"צ חו"ל

סטנדרט בינלאומי לאתרי הסחר

יוני קצן, מנהל פיתוח עסקי קבוצת סיטי טיים: "קבוצת סיטי טיים מתרגשת להביא לקהל לקוחותיה את הסטנדרטיים הבינלאומיים של מותגי הקבוצה ולהשיק אתרי סחר למותגים הבינלאומיים, פרפואה ופורלה, בכך למעשה תסתיים הקמת אתרי אי קומרס פעילים לכלל מותגי הקבוצה, כל זאת לצד הקמת סניפים חדשים ושדרוג סניפים קיימים"/

"אנו נמשיך לפעול להרחבת הרשת תוך שימת דגש על שירות וחווית קניה אידיאלית. מזמינים את הציבור להגיע לחנויות, או להקליק באתרי האי-קומרס של הקבוצה، להנות מחוויות קניה נעימה ולהתחדש בפריטים הטרנדים ביותר", מסכם קצן.

טווח מחירים ל-PARFOIS:

תיקים ומזוודות:60-329 שקל

ארנקים 35-220 שקל

נעליים ומגפיים: 60-375 שקל

צעיפים: 45-120 שקל

תכשיטים: 20-220 שקל

קולקציית אופנה: 50-545 שקל

שעונים: 120-200 שקל

אביזרי שיער:5-85 שקל

קבוצת סיטי טיים הינה היבואנית הבלעדית של המותגים בתחום התכשיטים, האופנה, הלייף סטייל, אביזרים והגאדג'טים למטבח, לקבוצה ארבע רשתות מובילות עם סניפים בפריסה ארצית ואתרי קניות אונליין.

תיק parfois פרפואה 120 שקל. יח"צ חו"ל,
תיק parfois פרפואה 120 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully