וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש באקרוניס: קטיה איוונובה מונתה לסמנכ"לית מכירות גלובלית

7.11.2022 / 16:39

איוונובה מביאה לתפקיד החדש יותר מ-10 שנות ניסיון במכירות ופיתוח עסקי ותתמקד בהנעת מערך המכירות הגלובלי לטובת המשך הגדילה המסיבית של הארגון

חברת הסייבר הבינלאומית אקרוניס (Acronis), שהקימה לפני יותר משנה משרדי פיתוח ומכירות בישראל, מודיעה היום (ב') על מינויה של קטיה איוונובה לסמנכ"לית מכירות שתוביל את מערך המכירות הגלובלי של החברה. איוונובה הובילה במשך שנים רבות את מערכי המכירות של אקרוניס ברחבי העולם, עם ניסיון בשווקי אסיה, המזרח התיכון, צפון אמריקה ואמל"ט. לאחרונה, איוונובה ניהלה יותר מ-300 עובדים כ- Vice President Worldwide Inside Sales באקרוניס.

מטרת המינוי היא להרחיב את מערך המכירות הגלובלי של אקרוניס, במקביל להעלאת המודעות לפלטפורמת הCyber Protect של החברה. איוונובה החלה את דרכה באקרוניס כמהנדסת תמיכה ב-2011, והובילה את פרויקט המכירות הראשון שלה במסגרת תפקידה כמנהלת בכירה במערך ניהול המכירות הגלובלי והצליחה לייצר עלייה של 70 אחוזים ברווחים כבר בשנה הראשונה. לאחר מכן, היא עברה לכהן כמנהלת בכירה במערך המכירות הפנימי, לפני שעברה לתפקידה הקודם כ- Vice President Worldwide Inside Sales בפברואר 2019.

כסמנכ"לית המכירות של אקרוניס, איוונובה תפעל להגדיל רווחים בשיעור דו ספרתי כדי לסייע בהנעת גידול מערך המכירות העולמי של החברה. "קטיה הראתה שאפנות ונחישות במהלך הקריירה שלה באקרוניס תוך כדי טיפוס מתמיד במעלה הדרגות, וכעת הגיעה לאחת המשרות הבכירות ביותר במערך המכירות של אקרוניס. אין לי ספק שהקידום הזה יאפשר לה להמשיך במסע המוצלח שלה בחברה", אומר מנכ"ל אקרוניס, פטריק פלוורמולר.

"נרגשת ומלאת מוטיבציה, אני מתכננת להרחיב את ההצלחה הנוכחית שלנו כדי להמשיך ולהגן על הלקוחות שלנו מפני תקיפות סייבר", אומרת איוונובה. "אני מתכוונת לחזק את הצוות ואת שיתוף הפעולה שלנו עם לקוחות ושותפים. מספר תקיפות הסייבר ממשיך לעלות ברחבי העולם, וההגנה על העסקים חשובה עכשיו יותר מאי פעם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully