וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלי תגר תשמש פרזנטורית של מותג הרכבים החשמליים החדש LEAPMOTOR

7.11.2022 / 17:19

תגר תחל לשווק בסוף החודש היבואנית החדשה בתחום הרכב מטרו מוטור, קמפיין המוערך בעלות של כ-5 מיליון שקל

נלי תגר. רונן פדידה,
נלי תגר/רונן פדידה

השחקנית והיוצרת נלי תגר נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של מותג הרכב החשמלי הסיני LEAPMOTOR, אותו תחל לשווק בסוף החודש היבואנית החדשה בתחום הרכב מטרו מוטור. קמפיין המוערך בעלות של כ-5 מיליון שקל.

"תתרגלו לקבל יותר", זהו הסלוגן שילווה את פרסומת הבכורה של הדגם T03, דגם המיני החשמלי האורבני של המותג והייחודי בקטגוריה זו. בפרסומת החדשה נלי מבליטה, בחינניות האופיינית לה, את יתרונות הרכב וביצועיו המפתיעים.

כחלק מקמפיין הפרסום, נלי תגר תלווה את המהלכים התקשורתיים התואמים את ערכי מותג ותצטלם לקמפיין רחב היקף אשר ישולב בכל מדיות הפרסום, וככזו, היא תהיה שותפה מלאה בפעילות הדיגיטל של המותג.

תגר, המובילה ומזוהה עם אג'נדה ירוקה, המשתלבת עם היתרונות הסביבתיים שקיימים בהתניידות ברכבים חשמליים, בד בבד עם קיום חיים משפחתיים אורבניים , נבחרה על ידי מטרו מוטור לאור התאמתה לערכי המותג, כאשר בחברה רואים בה שותפה אסטרטגית להחדרת המותג לקהלים הרלוונטיים.

תגר היא מהשחקניות והיוצרות הוורסטיליות בעולם הבידור ואף זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשחקנית הטובה ביותר. בשנים האחרונות מיצבה את עצמה גם כאשת תקשורת שאינה חוששת להגיד את אשר על ליבה. היא מגישה תוכנית רדיו יומית פופולרית ובעלת טור דעה.

ליטל צרפתי חזן, סמנכ"לית שיווק מטרו מוטור: "הבחירה בנלי תגר היא טבעית לאור היותה קוצנזוס ודוגמה מצוינת לשילוב בין חיי משפחה אורבניים עם שמירה על הסביבה. בנוסף, נלי מקפידה על שיח שנון, חכם וקליל שכל כך אופייניים לה. בשנה הקרובה היא תעמוד בראש מהלכים פרסומיים נרחבים, שיחשפו את מגוון הדגמים של LEAPMOTOR".

חברת מטרו מוטור הינה יבואנית ומשווקת ותיקה בתחום הדו גלגלי ורכבי תרבות הפנאי בישראל . החברה פועלת משנת 1981 ומשווקת בבלעדיות את מותגי הדו גלגלי המובילים בעולם . כעת, היא מרחיבה את פעילותה בתחום הרכב הפרטי ותחל לשווק גם רכבים חשמליים.

  • עוד באותו נושא:
  • נלי תגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully